Mentalnosc Kalego

Data: 2011-05-12 18:05:03
Autor: :he®sk:
Mentalnosc Kalego

"Mam swoje poglady i potrafie je obronic,bez uciekania sie do wyzwisk.
Ale jak ktos probuje mi wbic noz w plecy i to z za wegla,to mu
przyloze tak,ze mnie popamieta do konca zycia. to ruski zadymiarz na tej grupie, ktory pisze przez serwer ulokowany w
Niemczech.

Jak ci przyloze, tak ze sie nie pozbierasz, to tez polecisz na skarge
do do stowarzyszen,ktorym bedziesz sie wyplakiwal jak to cie zli
ludzie bez powodu skrzywdzili, a ty byles bardzo grzeczniutki misiu?

Pisalem ci ze  nie jestes w sieci anonimowy, ale ty po prostu jestes
glupi,zacietrzewiony,umyslowo ograniczony fanatyk.

Ze to co napisalem, durny chamie i klamco.
Jednak jestes glupi. Sam podjales decyzje. Pamietaj nie miej potem
pretensji do nikogo,tylko do siebie.

spokojnie i z kultura, bo to polska grupa,a nie ruska.
Jak stad nie znikniesz, to cie wyciagne za osle uszy, baranie.

w wolnym kraju, kazdy moze stac gdzie chce na chodniku, a straznikowi
nic do tego. Ponial sowiecki palancie?

zwazaj na slownictwo, bo mozesz tego zalowac. Tutaj jest polska grupa
i morda w kubel, jak  nie chcesz miec ze mna do czynienia.

No i co z tego, ze ludzie glosno wyrazaja swoje poglady? Chcialbys im
zamknac usta, tumanie i ciemniaku totalitarny?
W demokratycznych panstwach to jest NORMALNE. Ponial ?

cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow
zebys mial powazne problemy.

nareszcie psychopato z PO masz kumpla do dyskusji, psychola:))) *Po przeczytaniu tego czatu, po prostu oniemiałam. Nie jestem akurat
zwolenniczk± PiS, ale uważam, że takie działania powinny być karalne.
Czy Państwo mog± nagło¶nić procedury powstawania komentarzy na forach
internetowych?*

Ja takze uwazam, ze takie nieuczciwe procedury powinny byc karalne,
dlatego swiruc aka cyrrus, zennon-aka warzywny, robertbig aka cyc,
pestycyd, pluton, hersk, babel, jaddrys - mozecie miec problemy.

niech sie ciesza, ze ich nie powieszono za jaja. I stulic potulnie
czerwone mordy komunistyczne lajdactwo.

Osobnikom ktorzy sie popisywali w tym watku nienawistnymi tekstami,
oswiadczam, ze powinniscie mi byc wdzieczni, za to, ze was ostrzeglem
lojalnie i dalem szanse na zmiane zachowania. A moglem was nie
ostrzec. Nie skorzystaliscie z dobrej rady, tylko dalej zawziecie
kontynujecie swoja nienawistna robote na tej grupie.

Osobiscie nie mam zamiaru wiecej sie na tej grupie wypowiadac, bo
grupa jest opanowana przez lobuzow, ktorzy nie sa absolutnie
zainteresowani dyskusja, tylko szkalowaniem, sianiem nienawisci oraz
podzeganiem do kolejnego przestepstwa wobec opozycji, bo czuja sie
bezkarni i uwazaja ze sa anonimowi w sieci.  Niestety sa w bledzie. W
sieci nikt nie jest anionimowy."

Autor: "obserwator" --

WLASNIE! --

http://miniurl.pl/glosludu