Mentalność PO-wców

Data: 2010-07-16 10:00:32
Autor: mkarwan
Mentalność PO-wców
Objawia m.in tym, że cokolwiek złego się stało, natychmiast obwiniają PiS i
Kaczorów.
Niezależnie od faktów.
Nie będę cytował  peowców z psp.
Znamy ich wypowiedzi.

Posłużę się przykładem ważnej postaci w PO.
Sławomir Nowak.w wywiadzie udzielnym  Jackowi Nizinkiewicziczowi na pytanie:

A pamięta pan kto głosował przeciwko zniżkom dla studentów?

odpowiedział bez zastanowienia:

- Pamiętam, Jarosław Kaczyński.

dowód
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/nowak-prezes-pis-przegral-juz-czwarte-wybory-z-rze,1,3318228,aktualnosc.html

Studenckie ulgi (także ulgi dla niepełnosprawnych) zabrał w 2001 ówczesny
wicepremier i minister finansów Marek Belka.
Dzięki PO i Komorowskiemu został Prezesem NBP.

Wszyscy posłowie PiS, a więc także J. Kaczyński głosowali przeciw - w
głosowaniu nad "rządowym projektem ustawy o zmianie ustawy o uprawnieniach
do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu
zbiorowego oraz o zmianie innych ustaw."
dowody
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/InfoForPPID?OpenAgent&12278&PiS
http://orka.sejm.gov.pl/proc4.nsf/opisy/119.htm

S. Nowak powiedział wyraźnie "pamiętam".
S. Nowak skłamał świadomie skoro pamiętał?

Podobne zachowania peowców widać w psp.

Data: 2010-07-16 10:18:25
Autor: Zahir
Mentalność PO-wców

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1p3j4$e95$1news.onet.pl...
[...]

Zanim następny razem sklecisz podobne talmudyczne mądrości poczytaj sobie wypowiedzi swoje i swoich kolesi. Podsumuję je jednym zdaniem: wypowiedzi PiS-owców to idiotyzmy i brednie wynikające z zacietrzewienia i braku rozsądku ich autorów. Zacytytuje: osobnik podpisujacy się Pistacjusz tak wyraża się o obecnej 1-wszej damie: "maciora".

Zahir

Data: 2010-07-16 03:17:25
Autor: DJ MC Donald Musk
Mentalność PO-wców
On 16 Lip, 10:18, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i1p3j4$e95$1news.onet.pl...

> [...]

rozsądku ich autorów. Zacytytuje: osobnik podpisujacy się Pistacjusz tak
wyraża się o obecnej 1-wszej damie: "maciora".

a uzytkownik Kałecki i banda POwcow na psp wielokrotnie nazywali
prezydenta "kurduplem" konusem" kartoflem" itd
dowodow nie trzeba - sa w googlach...
Jezyk nienawisci wprowadzilo na psp PO. (ty tego nie wiesz bo jestes
za krotko) Wczesniej kwasniewska nazywano elegancko "Jolanta
Kwasniewska od brylantow" ewentualnie "beza" - sympatycznie i z klasa.
Co ja poradze, ze do internetowego slownika Platfonsy wprowadzily swoj
rodzinny palikociarski jezyk... a teraz kwicza. Zawsze kwiczeli - bo
ostatecznie to trzoda chlewna...

Data: 2010-07-16 12:25:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Mentalność PO-wców

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:83a35b15-fc66-400d-85e7-c2cf9cd4f49bq22g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

a uzytkownik Kałecki i banda POwcow na psp wielokrotnie nazywali
prezydenta "kurduplem" konusem" kartoflem" itd

Przevież pisaki prawdę. Jak przeczytał w niemieckiej prasie o kartoflu to sraczki dostał i to potężnej.

Data: 2010-07-16 03:27:07
Autor: DJ MC Donald Musk
Mentalność PO-wców
On 16 Lip, 12:25, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:83a35b15-fc66-400d-85e7-c2cf9cd4f49bq22g2000yqm.googlegroups.com....
> [...]

prezydenta "kurduplem" konusem" kartoflem" itd

Przevież pisaki prawdę. Jak przeczytał w niemieckiej prasie o kartoflu to

acha!
czyli pisanie "maciora" tez jest ok? - bo to taka sama prawda jw.
no to tez zaczne tak pisac...

Data: 2010-07-16 12:46:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Mentalność PO-wców

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:f431658f-f1bb-4024-9e4f-3ac042dbcc50w30g2000yqw.googlegroups.com...

acha!
czyli pisanie "maciora" tez jest ok? - bo to taka sama prawda jw.
no to tez zaczne tak pisac...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jeśli Ci twoje katolickie wychowanie i przestrzeganie dekalogu pozwala, to proszę bardzo. Nie zamierzam protestować.

Data: 2010-07-16 03:29:36
Autor: DJ MC Donald Musk
Mentalność PO-wców
> [...]

prezydenta "kurduplem" konusem" kartoflem" itd

Przevież pisaki prawdę. Jak przeczytał w niemieckiej prasie o kartoflu to

a o kurduplu i konusie to przeciez nie przeczytali bo tam takich slow
nie ma....
tfu!

Data: 2010-07-16 12:47:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Mentalność PO-wców

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:1a50aff9-2278-40e3-a63b-4f1c239aaa98d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale sraczki dostał i nie pojechał na jakieś ważne spotkanie.

Data: 2010-07-16 16:59:15
Autor: Bartek
Mentalność PO-wców

[...]

No tak, na poczatku, wiedzac kim jest, jeszcze sie bal, ale pozniej 'malpki' zrobily swoje! Poczynal sobie coraz bezczelniej, by zadowolic dominujacego brata, az doprowadzil do tragedii. Sympatyzowalem z nimi, ale zrozumialem wszystko, kiedy 'jarkacz' zastartowal do wyborow !!!

Data: 2010-07-16 17:29:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Mentalność PO-wców

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:i1ps42$nfb$1news.onet.pl...

[...]

Taaaaa! Lepiej późno niż później.

Data: 2010-07-16 17:44:14
Autor: Bartek
Mentalność PO-wców

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Jakos nie wstyd mi, ze jednak kapnalem w czym rzecz. Robilem na przekor, ale wszystko ma swoj poczatek i koniec. Tylko glupota jest bezkresna. :-) Pozdrawiam!

Data: 2010-07-16 08:46:28
Autor: DJ MC Donald Musk
Mentalność PO-wców
On 16 Lip, 17:44, Bartek <1...@2.pl> wrote:

> [...]

Jakos nie wstyd mi, ze jednak kapnalem w czym rzecz. Robilem na przekor,
ale wszystko ma swoj poczatek i koniec. Tylko glupota jest bezkresna.

to opowiedz nam czy to PO cie przekonalo do siebie?
obnizka cen biletow czy jakas inna obietnica?

Data: 2010-07-16 17:59:23
Autor: Bartek
Mentalność PO-wców
W dniu 2010-07-16 17:46, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

Dobrze, czytaj wiec. PO mam tam gdzie i Ciebie, czyli w d...e! Chociaz za co innego Ciebie, za co innego PO. Jestescie siebie warci, kretacze.

Data: 2010-07-16 10:20:51
Autor: mkarwan
Mentalność PO-wców

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c4015ce$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie jestem PiS-owcem, podałem fakty.
Te, jak widać, są dla ciebie niewygodne.

Data: 2010-07-16 10:26:51
Autor: Zahir
Mentalność PO-wców

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1p4p7$hrd$1news.onet.pl...

[...]

Następnym razem oceń drugą stronę. Jakoś nie zareagowałeś na określenie "maciora". To co nazywasz "faktami" trzyma się muszli klozetowej. Mam w głebokim niepoważaniu twoje talmudyczne określenia. Zacytuję: "jesteś kretynem".

Zahir

Data: 2010-07-16 10:34:03
Autor: mkarwan
Mentalność PO-wców
Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c4017c8$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Fakty są do sprawdzenia przeciez podałem linki, ale one sa dla ciebie niewygodne.
Czy przypadkiem ciebie nie uważają za kretyna, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny.

Data: 2010-07-16 10:37:15
Autor: Zahir
Mentalność PO-wców

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1p5i0$k1i$1news.onet.pl...

[...]

W nosie mam  twoje talmudyczne mądrości. To forum od zawsze ma cię za kretyna.

Zahir

Data: 2010-07-16 03:19:40
Autor: DJ MC Donald Musk
Mentalność PO-wców
On 16 Lip, 10:37, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i1p5i0$k1i$1news.onet.pl...

> [...]
> Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny.

W nosie mam  twoje talmudyczne mądrości. To forum od zawsze ma cię za

ktore forum? jakies na onecie?
juz sie za wszystkich wypowiadasz jak stalin czy Komoroski?

Data: 2010-07-16 19:01:41
Autor: !' heÂŽsk
Mentalność PO-wców
On Fri, 16 Jul 2010 03:19:40 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Zahir

ktore forum? jakies na onecie?
juz sie za wszystkich wypowiadasz jak stalin czy Komoroski?

nie potrafisz czytac ze zrozumieniem? psp i sciepa. wracasz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-07-16 19:01:41
Autor: !' heÂŽsk
Mentalność PO-wców
On Fri, 16 Jul 2010 10:18:25 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

> [...]

Zanim następny razem sklecisz podobne talmudyczne mądrości poczytaj sobie wypowiedzi swoje i swoich kolesi. Podsumuję je jednym zdaniem: wypowiedzi PiS-owców to idiotyzmy i brednie wynikające z zacietrzewienia i braku rozsądku ich autorów. Zacytytuje: osobnik podpisujacy się Pistacjusz tak wyraża się o obecnej 1-wszej damie: "maciora".

mkwaran to grupowy filozof, specjalista od beznapletkowcow. dyskusja z nim to jak dyskusja z eskimosem. odpusc sobie.

--

 HeSk

Mentalność PO-wców