Menu hieny

Data: 2011-12-22 21:32:35
Autor: rAzor
Menu hieny
Padlina przyciąga hieny.
Wiemy o czym mowa? ;-)

Data: 2011-12-22 21:48:49
Autor: Marek Czaplicki
Menu hieny
rAzor pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 grudzień 2011 21:32:

Padlina przyciąga hieny.
Wiemy o czym mowa? ;-)

O "Królu lwie"?

Data: 2011-12-22 22:02:53
Autor: rAzor
Menu hieny
Użytkownik - Marek Czaplicki napisał:
rAzor pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 grudzień 2011 21:32:

Padlina przyciąga hieny.
Wiemy o czym mowa? ;-)

O "Królu lwie"?

Masz ciekawe źródło pozyskiwania wiedzy.

Data: 2011-12-22 22:11:01
Autor: Marek Czaplicki
Menu hieny
rAzor pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 grudzień 2011 22:02:

[...]

Nie mam. Pytałeś o hieny i padlinę, to odpowiedziałem. Napisz co nazywasz padliną, a co hieną. Zobaczymy jakie Ty masz źródło inspiracji.

Data: 2011-12-22 22:23:18
Autor: rAzor
Menu hieny
[...]

A ja zwróciłem uwagę na źródło. Myślałem, ze jesteś dorosły.

Napisz co nazywasz
padliną, a co hieną. Zobaczymy jakie Ty masz źródło inspiracji.

Ale to ja zadałem pytanie. ;-)

Data: 2011-12-22 22:36:01
Autor: Marek Czaplicki
Menu hieny
rAzor pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 grudzień 2011 22:23:

[...]

Oczywiście, że Ty. Masz pretensję że odpowiedź jest nieprawidłowa, to podaj swoją wersję. Ciekawe są drogi myśli innych ludzi.

Data: 2011-12-23 05:06:26
Autor: stevep
Menu hieny
Dnia 22-12-2011 o 21:32:35 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Padlina przyciąga hieny.
Wiemy o czym mowa? ;-)

Kundle też uwielbiają padlinę Dupikowski.

--
stevep

Menu hieny