Mercedes A klasa.

Data: 2011-09-07 21:28:29
Autor: Karol Y
Mercedes A klasa.
Chcę kupić drugie autko do jazdy tylko po mieście.
Widziałem ładnego mercedesa A klasa ale z silnikiem 1,6. To za dużo jak
na wózek na zakupy dla żony.
Jaki apetyt ma ten silnik w trybie mijeskim?
Czy są jakieś wady w sensie wadliwości jakiegoś podzespołu, albo
dostęności lub kosmicznej ceny?
Jaka jest żywotność tego silnika?

Za te same pieniądze, kup jej coś większego.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-09-07 23:00:36
Autor: kamil
Mercedes A klasa.
On 07/09/2011 20:28, Karol Y wrote:
[...]

Po co komu duży samochód do miasta?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-08 05:59:16
Autor: Karol Y
Mercedes A klasa.
Za te same pieniądze, kup jej coś większego.

Po co komu duży samochód do miasta?

Nie napisałem, że większy to znaczy kombi czy van. Zamiast do puszki, można wsiąść do hatchbacka, będzie więcej, wygodniej, równie łatwo przy parkowaniu, a nikt nadal nie rzuci, że wozimy powietrze.

Zamiast A-klasa, Smartów i innych dupereli dla samobójców, to ja wsiadam na motor - przynajmniej więcej frajdy, a z parkowaniem jeszcze łatwiej. Jak auto, to minimum hatchback, żeby to sens miało.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-09-08 10:24:09
Autor: Dman-666
Mercedes A klasa.
Tak se patrze i patrze jak Karol Y nawija makaron na uszy:

> [...]

Nie napisałem, że większy to znaczy kombi czy van. Zamiast do puszki, można wsiąść do hatchbacka, będzie więcej, wygodniej, równie łatwo przy parkowaniu, a nikt nadal nie rzuci, że wozimy powietrze.

Nie widziales A klasy ;>

Nie masz drugiego tak pakownego auta w tym segmencie - nie znam osobiscie heczbeka ktory oferowalby podobna ilosc miejsca w porownywalnych gabarytach.

A trwardy jest jak cholera - plomby wypadaja. Za to prowadzi sie jak gokart - kobietom niekoniecznie sie to podoba.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-09-08 11:10:42
Autor: wchpikus
Mercedes A klasa.

Nie masz drugiego tak pakownego auta w tym segmencie - nie znam
osobiscie heczbeka ktory oferowalby podobna ilosc miejsca w
porownywalnych gabarytach.

Kangoo, Panda, pegout tez mial jakies..nie przesadzaj.
A klasa w srodku jest strasznie mala..

Data: 2011-09-08 12:02:47
Autor: Dman-666
Mercedes A klasa.
Tak se patrze i patrze jak wchpikus nawija makaron na uszy:

> [...]
> porownywalnych gabarytach.

Kangoo, Panda, pegout tez mial jakies..nie przesadzaj.

Kangoo=heczbek?
Panda bez komentarza ;)))
Peugeot nie wiem jaki...

Mialem 2 a klasy - ilosc miejsca w wersji long nie ma sobie rownych. Kufer tez daje rade - w tej klasie nie masz wiekszego IMO.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Mercedes A klasa.