Mercedes B, jak otworzyć drzwi

Data: 2012-09-04 13:12:52
Autor: PH
Mercedes B, jak otworzyć drzwi

Użytkownik "Waldemar Krzok" <waldemar@zedat.fu-berlin.de> napisał w wiadomości news:aam32tF8h5U1mid.uni-berlin.de...
Hej,

nie, głupkiem nie jestem i wiem, że do tego służy klamka ;-).
Sprawa wygląda tak ło: kobita wróciła właśnie po dłuższej nieobecności (4 tygodnie) i chce startować do pracy. Pilot nie otwiera drzwi, drugi też nie. OK, wyciągnęliśmy klucz "analogowy" i... tyż nie idzie. Obrócić klucz się da, ale zamek nie otwiera. Czy ktoś z szanownych grupowiczów się zna na tym wynalazku, bo tak na szybko się otworzyć nie udało? Dalszy ciąg otwierania po pracy, ale fajnie by było się dowiedzieć do i jak. Śrubokrętem jakoś nie chcę dłubać.

Waldek
-- My jsme Borgové. Sklopte štíty a vzdejte se. Odpor je marný.

1. brakło prądu i jednocześnie
2. zardzewiał mechanizm zamka tradycyjnego.

napsikaj WD40 do zamka i próbuj uruchomić kluczem "analogowym"
potem naładuj lub wymień jesli to będzie konieczne akumulator

pzdr
ph

Data: 2012-09-04 13:14:02
Autor: PH

Użytkownik "PH" <PH@pl.news> napisał w wiadomości news:k24nna$quv$1speranza.aioe.org...

[...]

a na przyszłość raz do roku otwórz tradycyjnie otówrz auto.
pzdr
ph

Data: 2012-09-04 13:30:13
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 4 Sep 2012 13:12:52 +0200, PH napisał(a):

[...]

Klucz się przekręca więc WD40 raczej tutaj nic nie pomoże. Aby skorzystać z kluczyka w pilocie w sytuacji np. rozładowania baterii
należy:
1. Przekręcić kluczyk w zamku w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek
zegara i przytrzymać go w tym położeniu (tak właśnie u mnie było - 90 st. w
lewo i dlatego kluczyk nie kręci się w obie strony).
2. Pociągnąć energicznie za klamkę do oporu. Blokada w drzwiach wysunie się
do góry. Drzwi są odblokowane.
3. Przekręcić kluczyk z powrotem w pierwotne położenie i wyjąć go.
4. Pociągnąć jeszcze raz za klamkę.
UWAGA: Otwarcie drzwi po odblokowaniu pojazdu kluczykiem awaryjnym powoduje
uaktywnienie alarmu
Aby wyłączyć alarm należy:
- nacisnąć przycisk "otwartej kłodki" na pilocie (jeśli bateria kaput to
jest jasne, że ta opcja nie wchodzi w grę)
albo
- przekręcić kluczyk w stacyjce w położenie 2.

Data: 2012-09-04 13:51:17
Autor: Waldemar Krzok
Mercedes B, jak otworzyć drzwi

OK, dzięki, popróbujemy.

Waldek

Data: 2012-09-05 08:29:20
Autor: huri_khan
Mercedes B, jak otworzyć drzwi
Dnia Tue, 04 Sep 2012 13:51:17 +0200, Waldemar Krzok napisał(a):

OK, dzięki, popróbujemy.

Udało się ? --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]