Mercedes Benz SLK (R170)

Data: 2009-07-13 10:12:34
Autor: Pawcio
Mercedes Benz SLK (R170)

Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał w wiadomości news:h3d96e$2a2$1inews.gazeta.pl...

Witam,

szukam opinii i dobrych rad przy ewent. zakupie auta jak w temacie. Z wersji silnikowych, chodzi o 200 lub 230 kompressor (ze wskazaniem na ten drugi), bo raczej 350, i AMG ;-) to raczej poza zasięgiem...

Z dywagacji nt. roadstera z hardtopem w cenie ca. 40 KPLN wyszło mi ze wlasnie SLK wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem, ale moze macie inne zdanie?

A co do SLK, to zalezy mi na opiniach uzytkownikow dot. m.in. elementow awaryjnych (np. jak sprawuje sie mechanizm otwierania dachu?), serwisu, kosztow biezacych, itp.

--
pomysl nad Mercedesem SL drugiej generacji

Data: 2009-07-13 11:36:49
Autor: Paweł
Mercedes Benz SLK (R170)
Użytkownik "Pawcio" <lovesymbol@interia.pl> napisał w wiadomości news:h3eq9h$jgj$1pepin.polanet.pl...

pomysl nad Mercedesem SL drugiej generacji

SL 2 generacji nie ma chyba twardego, składanego dachu? Jedynie hardtop, który jest zamiennikiem do miękkiego dachu. --
Paweł

Mercedes Benz SLK (R170)