Mercedes G - zabytek?

Data: 2009-06-17 01:09:53
Autor: Pawel
Mercedes G - zabytek?
dziś widziałem w Warszawie mercedesa G z żółtymi, zabytkowymi tablicami. Z tego co na grupie się co jakiś czas pojawia wynika, że żeby uznano samochód za zabytkowy musi mieć co najmniej 25 lat i być nieprodukowany w tym modelu od lat 15. O ile wiem, mercedesy G nadal się produkuje i to są praktycznie te same samochody co w latach 70-tych, więc jak właścicielowi się udało załatwić na niego żółte tablice?

Zapewne chodzi o poszczególne generacje klasy G. Imho to tak jakby nie można było zarejestrować Corolli z 70r. bo do dzisiaj ją produkują:)

Mercedes G - zabytek?