Mercedes G - zabytek?

Data: 2009-06-17 22:06:51
Autor: Adam Szewczak
Mercedes G - zabytek?

Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h195ev$ok2$1mx1.internetia.pl...
Witam,

dziś widziałem w Warszawie mercedesa G z żółtymi, zabytkowymi tablicami. Z tego co na grupie się co jakiś czas pojawia wynika, że żeby uznano samochód za zabytkowy musi mieć co najmniej 25 lat i być nieprodukowany w tym modelu od lat 15. O ile wiem, mercedesy G nadal się produkuje i to są praktycznie te same samochody co w latach 70-tych, więc jak właścicielowi się udało załatwić na niego żółte tablice?

Pozdrawiam
Czabu

    Nie wiem czy przypadkiem na zoltych nie jest WOLF a to jest G uwazana za rarytas.

Ale tak jak ktos napisal na rejestracje na zolte nie tylko wiek sie liczy.
IMO to zolte blachy sporo zycia tez utrudniaja,a le to juz wybor wlasciciela.

PZDr
Adam

Mercedes G - zabytek?