Mercedes W123 ambulans

Data: 2010-08-10 15:00:21
Autor: Nex@pl
Mercedes W123 ambulans
W dniu 2010-08-10 12:52, gizmo pisze:
Witam,
czy jest ktoś zorientowany w rodzajach zawieszeń W123 w wersji ambulans?
Chodzi o info, jakie amortyzatory były tam stosowane? Jest sobie
egzemplarz z hydraulicznym poziomowaniem, do którego ktoś wsadził zwykłe
amortyzatory, pompę odciął itd. - chodzi o doprowadzenie tego do
używalności (teraz tył opadł i obrywa tłumik na wybojach).
Czy była wersja z normalnymi sprężynami i dałoby się to gdzieś znaleźć i
wymienić, czy pozostaje odbudowa hydrauliki?

g.

Mam nivo, co prawda w sedanie i powiem, że jest to ekstra sprawa, szczerze ja bym odbudował, jeżeli tylko Ci na to finanse pozwalają.

Data: 2010-08-10 14:44:26
Autor: to
Mercedes W123 ambulans
begin Nex@pl
Mam nivo, co prawda w sedanie i powiem, Ĺźe jest to ekstra sprawa,
szczerze ja bym odbudował, jeżeli tylko Ci na to finanse pozwalają.

Ja też mam, co prawda nie w Mercedesie i powiem szczerze, że jest to rzecz zupełnie zbędna o ile się nie wozi worków z cementem w bagażniku. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-10 18:20:12
Autor: Nex@pl
Mercedes W123 ambulans
W dniu 2010-08-10 16:44, to pisze:
begin Nex@pl

Mam nivo, co prawda w sedanie i powiem, Ĺźe jest to ekstra sprawa,
szczerze ja bym odbudował, jeżeli tylko Ci na to finanse pozwalają.

Ja teĹź mam, co prawda nie w Mercedesie i powiem szczerze, Ĺźe jest to
rzecz zupełnie zbędna o ile się nie wozi worków z cementem w
bagaĹźniku. ;-)

Ale jak jedziesz z rodzina na wakacje to zmieniasz zdanie :D

Mercedes W123 ambulans