Data: 2010-08-10 15:10:14 | |
Autor: Ola | |
Mercedes W123 ambulans | |
W dniu 2010-08-10 12:52, gizmo pisze:
Witam, Polecam: http://moto.allegro.pl/item1178327076_amortyzator_nivo_w_124_w_210_regeneracja.html Otworzyłe¶ prywatn± klinikę zdrowia? Pozdrawiam |
|
Data: 2010-08-10 16:13:56 | |
Autor: gizmo | |
Mercedes W123 ambulans | |
Ola pisze:
Polecam: Dzięki za odpowiedzi. Problem w tym, że nie ma czego regenerować, bo poprzedni wła¶ciciel założył zwykłe amortyzatory, a oryginały gdzie¶ przepadły, ł±cznie z przewodami, "gruszkami" i cał± reszt±. Pompa prawdopodobnie też poległa. St±d pytanie, czy była wersja z klasycznym zawieszeniem - je¶li tak, to rozgl±dn±łbym się po szrotach, wymiana wahaczy, sprężyn i amortyzatorów wydaje się najprostsza i najtańsza. Znalazłem gdzie¶ info, że wersje kombi miały tylko hydraulikę (nivo), je¶li to prawda, to i karetki pewnie też - wtedy nie ma czego szukać. Podane przez KJ forum jest fajne, tylko dlaczego nie można go przeszukać bez rejestracji? A zarejestrować się nie można bez zapisania się do jakiego¶ klubu? No nic, trzeba się będzie zapisać. g. |
|
Data: 2010-08-10 16:33:42 | |
Autor: to | |
Mercedes W123 ambulans | |
begin gizmo
Stąd pytanie, czy była wersja z klasycznym zawieszeniem - jeśli tak, to Napisze Ci jak jest w Fordzie, może Ci to coś pomoże. Tam nie ma problemów z konwersją nivo -> zwykłe. Jedyne co trzeba zmienić (oprócz amortyzatorów oczywiście) to sprężyny. Do nivo są dużo bardziej miękkie. Jeśli poprzedni właściciel nie wymienił sprężyn to nic dziwnego że tył opadł. Znajdź pasujące ale twardsze i powinno być ok. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-08-10 18:21:04 | |
Autor: Nex@pl | |
Mercedes W123 ambulans | |
W dniu 2010-08-10 16:13, gizmo pisze:
Ola pisze: Kombi chyba w standardzie miało nivo, więc raczej możesz tylko próbowac cos dopasować. |