Data: 2009-05-27 13:39:37 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
CZeŚć
Przy 2,5 tyś. obrotów slychać szum pod maską, samóch stracił dużo mocy i ma się wrażenie czasami jakby ktoś przyczepkę doczepił cieżką. Czy to turbina? Filtry czy jakieś czujniki? Co to może być? pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2009-05-27 13:55:31 | |
Autor: zkruk [Lodz] | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
Rafal T. wrote:
CZeŚć jak szum to raczej nieszczelność węża z cisnieniem od turbiny zapewne jest do wymiany ale IMHO powinnien silnik wykryć błąd (cisnienie na dolocie mniejsze od spodziwanego) -- pozdrawiam - Zbigniew Kruk www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi |
|
Data: 2009-05-27 14:03:32 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
zkruk [Lodz] pisze:
ale IMHO powinnien silnik wykryć błąd (cisnienie na dolocie mniejsze od spodziwanego) ale te auta sie nie psuja, wiec takie wyrafinowane systemy wykrywania usterek sa nie potrzebne :P BPNSP |
|
Data: 2009-05-27 14:22:57 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
Marcin J. Kowalczyk pisze:
ale te auta sie nie psuja, wiec takie wyrafinowane systemy wykrywania usterek sa nie potrzebne :P Co fakt - od nowości to pierwsza rzecz która się zepsuła - 230 tyś na liczniku:) Poza tym była wymiana przewodu paliwowego - pękła spinka :) pozdr rafal |
|
Data: 2009-05-27 14:25:18 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
zkruk [Lodz] pisze:
jak szum to raczej nieszczelność węża z cisnieniem od turbiny duży to koszt? ale IMHO powinnien silnik wykryć błąd (cisnienie na dolocie mniejsze od spodziwanego) Dzwoniłem do Brolera - jestem umówiony na wtorek na diagnostyke. W serwisie powiedzieli, że to raczej nie turbina a coś z czujnikami. rt |
|
Data: 2009-05-27 05:39:54 | |
Autor: gomspam | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
On 27 Maj, 14:25, "Rafal T." <rafal_gr...@vp.pl> wrote:
Dzwoniłem do Brolera - jestem umówiony na wtorek na diagnostyke. W Broler sporo sobie liczy za diagnostykę - z tego co pamiętam chcą 150 PLN. Jednak komputer nie zlokalizuje np. dziurawego węża albo uszkodzonego siłownika podciśnienia (jeśli masz takowy). Wejdź tutaj: http://www.w210.pl i popytaj. Masz czas do wtorku ;-) -- Gom |
|
Data: 2009-05-27 14:42:19 | |
Autor: zkruk [Lodz] | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
Użytkownik wrote:
Broler sporo sobie liczy za diagnostykę - z tego co pamiętam chcą 150 :-)))) http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C8/24/79/C8247983_10.jpg tutaj zdjęcie silnika - stawiam na to, że te dwa grube węże od przodu po prawej stronie to węże wysokiego ciśnienia pierwszy lepszy mechanior Ci to zdiagnozuje bez komputera ;) -- pozdrawiam - Zbigniew Kruk www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi |
|
Data: 2009-05-27 14:53:57 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
zkruk [Lodz] pisze:
http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C8/24/79/C8247983_10.jpg Dobrze. Dzisiaj sprawdze gdzie to szumi - a jak będzie wiadomo co napiszę na grupę i zobaczymy kto miał racje:) pozdr rafal |
|
Data: 2009-05-27 21:33:18 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
zkruk [Lodz] pisze:
http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C8/24/79/C8247983_10.jpg I mieliście racje:) Pękł przewód doprowadzający powietrze ten gruby po prawej stronie. Jak dodaje gazu ucieka przez to pęknięcie powietrze. Kupiłem PowerTape i jutro kleimy:) Ponoć takie rury można bez problemów skleić taką taśmą:) Pozdrawiam rafal |
|
Data: 2009-05-27 21:40:36 | |
Autor: zkruk [Lodz] | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
Rafal T. wrote:
zkruk [Lodz] pisze: zależy gdzie ta dziura, jaka dziura i jakie ciśnienie... i jak taśma wytrzyma eksploatację... (temperatury, ciągła praca mechaniczna) ale jeśli gdzieś na środku to chyba rzeczywiście zaryzykowałbym... ale zadzwoń do serwisu i zapytaj ... bo trochę druciarstwem mi to zalatuje.... BTW: nóż w ten przewód gdy turbina zacznie spijać olej silnikowy ratuje życie silnikowi... BTW2: diagnostyka komputerowa nie wskazałaby w którym miejscu powietrze spieprza ;) -- pozdrawiam - Zbigniew Kruk www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi |
|
Data: 2009-05-27 23:18:19 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
zkruk [Lodz] pisze:
zależy gdzie ta dziura, jaka dziura i jakie ciśnienie... i jak taśma wytrzyma eksploatację... (temperatury, ciągła praca mechaniczna) Więc tak: zobaczyłem tą dziurę - brat dodał gazu - ja ją trzymałem i na wysokich obrotach uciekało przez nią powietrze. Podjechaliśmy do mechanika - on polecił takie rozwiazanie. To taka czarna taśma właśnie do łatania takich rur. Dziura ma 2 cm dlugości i jest na środku BTW2: diagnostyka komputerowa nie wskazałaby w którym miejscu powietrze spieprza ;) na pewno:) Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za nakierowanie na temat. pozdrawiam Rafal |
|
Data: 2009-05-27 23:25:29 | |
Autor: zkruk [Lodz] | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
Rafal T. wrote:
zkruk [Lodz] pisze: zadzwoń i zapytaj w sensie - zapytaj o cene - bo może za 150 zł będzie nófka fifka... -- pozdrawiam - Zbigniew Kruk www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi |
|
Data: 2009-05-28 12:37:24 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
zkruk [Lodz] pisze:
zadzwoń i zapytaj w sensie - zapytaj o cene - bo może za 150 zł będzie nófka fifka... 144 nowa, 20pln wymiana, więc będzie nowa:) pozdr rafal |
|
Data: 2009-05-27 14:50:35 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
gomspam@gmail.com pisze:
Broler sporo sobie liczy za diagnostykę - z tego co pamiętam chcą 150 150 to może i nie mało - ale Fuss za BMW e90 skasowal ponad 700pln - sama diagnostyka podstawowa tym GT1 kosztowała 450 pln!! (BMW - będziesz miał wydatki:). Poza tym do Brolera mam 2 rzuty beretem - więc jak nawet trzeba będzie go zostawić to wrócę pieszo:) Jednak komputer nie zlokalizuje np. dziurawego węża albo uszkodzonego Już tam zaglądalem - ponoć jakieś filtry można wymienić. Ktoś na tym forum miał podobne objawy w 320CDI i ponoć to filtr no ale nie wiem czy przypadki można porównywać i pewnie napiszę na to forum. pozdr rafal |
|
Data: 2009-05-27 14:32:21 | |
Autor: zkruk [Lodz] | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
Rafal T. wrote:
zkruk [Lodz] pisze: dużo to pojęcie względne, nie mam kompletnie pojęcia jak wygąda to w mercedesie... myślę jednak że nie powinnien Cię zaboleć... ale IMHO powinnien silnik wykryć błąd (cisnienie na dolocie mniejsze podnieś maskę, niech ktoś naciska na pedał gazu a ty słuchaj co Ci szumi... czujniki nie szumią - no ale hasło diagnostyka brzmi mądrze... a że kosztuje... no cóż... kto jeździ Mercem tego stać ;) -- pozdrawiam - Zbigniew Kruk www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi |
|
Data: 2009-05-27 14:44:54 | |
Autor: Rafal T. | |
Mercedes W210 220CDI - spadek mocy | |
zkruk [Lodz] pisze:
myślę jednak że nie powinnien Cię zaboleć... wcześniej mialem Volvo v70 - tam wszystko bolało:) podnieś maskę, niech ktoś naciska na pedał gazu a ty słuchaj co Ci szumi... tak też zrobie. czujniki nie szumią - no ale hasło diagnostyka brzmi mądrze... a że ale szum jest tak jakby wentylatorek załaczał - i narasta wraz z obrotami - i to raczej szum jakiegoś silniczka. pozdr rafal |
|