Mercedes W211 - instalacja elektryczna

Data: 2015-03-18 14:54:18
Autor: Marek
Mercedes W211 - instalacja elektryczna
Witam,

Czy kto艣 z Was m贸g艂by poratowa膰 mnie schematem instalacji? Ewentualnie informacja na teraz jaka jest mi potrzebna: czy w podsufitce jest jaka艣 sygnalizacja przekr臋conego kluczyka w stacyjce? Widz臋, 偶e s膮 tam jakie艣 bajery typu p艂ynne 艣ciemnianie o艣wietlenia, mn贸stwo przewod贸w, jednak偶e nie mam wiedzy, czy kt贸ry艣 z nich informuje zwyczajnie napi臋ciem, 偶e stacyjka jest aktywna i czy w bezpieczny spos贸b mo偶na poci膮gn膮膰 z niego np. 1A lub przynajmniej wysterowa膰 przeka藕nik.

--
Pozdrawiam,
Marek

Mercedes W211 - instalacja elektryczna