Mercedes produkowany w Polsce?

Data: 2009-02-21 19:35:07
Autor: bratPit
Mercedes produkowany w Polsce?

Niestety wiadomość pochodzi z 1992 roku :) ciekawe jak długo to trwało i
dlaczego upadło?

http://www.youtube.com/watch?v=waAW74VdXtI

to ja się podepnę, wiadomo że Craftera produkują w Poznaniu a bliżniaczego Sprintera gdzie?
brat

Data: 2009-02-21 21:38:31
Autor: Sebastian Ciesielski
Mercedes produkowany w Polsce?
to ja się podepnę, wiadomo że Craftera produkują w Poznaniu a bliżniaczego Sprintera gdzie?

w Poznaniu powstają jedynie chyba transporter i caddy (na jednej platformie),
ponoć była to pierwsza fabryka na świecie, która te modele produkowała,

a caddy luksusowe osobowe do przewozu faceta i 3 żon widziałem po raz pierwszy w Turcji  :-)

pozdrawiam

S.

Mercedes produkowany w Polsce?