Mercor - analiza techniczna

Data: 2009-08-15 09:56:41
Autor: Daniel Kalinowski
Mercor - analiza techniczna
Na swoim blogu isałem jakiś czas temu o Mercorze, żeby go obserwować,
bo może być dobrą okazją inwestycyjną. Myślę, że dobrze wytypowałem tę
spółkę i warto teraz w nią wejść. Sytuacja techniczna jest obiecująca.
Po długim okresie tzw. boczniaka, spada na nas średnia 200dniowa. W
piątek pojawił się długi cień testujący opór, którzy przebiega na
poziomie 24,20 -24,30 zł. Przebicie go będzie sygnałem do kupna.
Wskaźniki w tej chwili zeszły do strefy neutralnej.
Wykres punktowo-symboliczny cały czas pokazuje sygnał S obowiązujący
od 21 kwietnia. Jednak kolejne minima cenowe nie są już odnotowywane,
a przy dojściu do 26 zł dostaniemy sygnał K. Na poziomie 26 zł
przebiega kolejny opór, który będziemy testować po przekroczeniu
średniej 200 dniowej, czyli możliwe, że odbędzie się to z marszu.
Rating stockwatcha jest dobry i podaje teoretyczną zmianę kursu o +6%.
31 sierpnia Mercor zda raport za półrocze. Wszystkie poprzednie
podawały wyższe lub równe zyski w stosunku do poprzedzającego
kwartału.

http://analizagieldowa.blogspot.com/ 2009/08/mercor_15.html

Data: 2009-08-17 08:40:21
Autor: re
Mercor - analiza techniczna
jakis czas temu puls biznesu naganial na ta spolke

--

Mercor - analiza techniczna