Merdia ich "kanonizowa³y" i nic z tego

Data: 2010-07-16 06:24:21
Autor: abc
Merdia ich "kanonizowa³y" i nic z tego
Kilka dni temu minê³a druga rocznica ¶mierci Bronis³awa Geremka. Nie
pamiêta³ o niej pies z kulaw± nog±. Miesi±c temu o rocznicy ¶mierci Jacka
Kuronia te¿ ma³o kto pamiêta³.

Nie chodzi mi oczywi¶cie o rodziny czy przyjació³, nie chodzi nawet o media.
Dziwi mnie tylko, ¿e politycy tego kalibru maj± w Polsce takiego pecha.

¯aden nie doczeka³ siê biografii. Ani grubego naukowego tomiszcza, ani
popularnego czytad³a, ani zbioru dokumentów o sobie, ani skandalizuj±cej
opowie¶ci nieuciekaj±cej od niedyskrecji w ¿yciu prywatnym. Nic, zero, null.

Wiêcej http://blog.rp.pl/mazurek/2010/07/15/historycy-bezprzymiotnikowi/

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Merdia ich "kanonizowa³y" i nic z tego