Merdia rolnikowi wilkiem

Data: 2015-02-12 08:37:46
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
ciagle w ubowni merdialnej slysze jak to rolnikom sie powodzi, tylko dlaczego protestuja skoro im tak dobrze? troche swiatla rzuca poniszy artykul:-)

http://pl.blastingnews.com/polityka/2015/02/media-rolnikowi-wilkiem-o-klamstwach-na-temat-protestow-00268611.html

W mediach aż huczy o protestach rolników. Te same media podburzają społeczeństwo, aby pluło na polskiego rolnika. Co raz więcej słyszy się o tym jak dobrze żyją, a mają jeszcze czelność blokować drogi swoimi ciągnikami wartymi setki tysięcy złotych.

Redaktorze mój redaktorze – cóżem Ci uczynił…
Co rolnicy zawinili mediom, że one tak na nich nadają?Dlaczego tak mocno zaleźli za skórę? Za drogo sprzedają wyprodukowany towar? Nie! To pośrednicy zarabiają! Rolnicy oczerniają media? Nie! Oni oczerniają rząd! Może to jest główny powód? Nie rozumiem jakim prawem, bez potwierdzenia informacji można puścić plotkę w mediach o pijanych rolnikach, którzy chcą uczestniczyć w proteście. Jak można napisać o tym, że policyjna kontrola trzeźwości spowodowała, że liczba ciągników jadących do Warszawy znacznie się zmniejszyła. Z około 200 ciągników, które jechały z okolic Białegostoku, pozostało tylko około 60. - i to wszystko przez alkohol. Nie dziwne, że społeczeństwo jest negatywnie nastawione na rolników. Nie dość, że blokują drogi to jeszcze piją alkohol. Na szczęście podlaska policja zdementowała te pogłoski. „Wszyscy, którzy deklarowali chęć wyjazdu, zostali skontrolowani. Żaden z kierujących nie był pod wpływem alkoholu” - skomentował Andrzej Baranowski, rzecznik podlaskiej policji. Ale ja pytam jak  można? Chociaż teraz wydaje mi się, że w sumie można wszystko… z generała Błasika polskie media pozwoliły zrobić pijaka. Teraz media robią pijaków z rolników. Chyba każdy kto jest przeciw obecnemu rządowi jest pijakiem. Patrząc na jego poczynania naprawdę można popaść w alkoholizm… nerwy puszczają i trzeba się napić! Teraz jedźcie na Warszawę i zróbcie libację! Będą mieli podstawy, żeby Was oczerniać.

Traktory za setki tysięcy złotych kłują w oczy
Faktycznie rolnicy mają sprzęt warty grubą kasę. Tylko niech ktoś mi powie skąd rolnicy go mają. Oczywiście Unia Europejska dopłaca rolnikom do sprzętu i innych inwestycji, ale jakby nie było rolnicy musieli wziąć ogromne kredyty, żeby wpłacić część albo całość za sprzęt. Dopiero później dostają, (bądź nie dostają) zwroty za inwestycje - różnie bywa… a to brakuje jakiegoś dokumentu, a to rzeczoznawca wyceniający wartość sprzętu umiera, gubi papiery i z dnia na dzień sprzęt traci wartość i rolnik nie odzyskuje tyle ile miał obiecane na początku. Co za tym idzie? Brakuje pieniędzy na spłatę tych wszystkich inwestycji. A dlaczego brakuje? Wpływ na to mają: embargo, afrykański pomór świń (ASF) – to tak w skrócie, bo to wszystko przyczyniło się do spadków cen. Rolnicy zarabiają mniej… a my w sklepach obniżek cen jakoś nie widzimy.

Rolnicy domagają się odszkodowań za straty spowodowane przez dziki oraz interwencji na rynkach wieprzowiny i mleka. Jakby nie było dziki narobiły szkód. Zwłaszcza te na Podlasiu, które przyniosły afrykański pomór świń. Dodatkowo zniszczyły ogromne połacie pól uprawnych. Włodzimierz Cimoszewicz dziwi się, że rolnicy protestują, bo "dziki wyżarły pół worka kartofli". Teraz Włodzimierz Cimoszewicz dowie się ile kosztuje obecnie  na rynku hurtowym pół worka ziemniaków (7,5 kg) – około 1 zł. Oznacza to, że 15 kg kosztuje około 2 zł (około 0,14 zł/kg ziemniaków). Niby mała strata dla rolnika – idąc tokiem myślenia Cimoszewicza. Moim zdaniem to temu rolnikowi nie opłaca się nawet zbierać tych ziemniaków… zwłaszcza z pola zrytego przez dziki. Na własny użytek rolnikom nie opłaca się zbierać zmieników – tańszym kosztem kupią je w sklepie! Bez potrzeby odpalania ciągnika, wydawania pieniędzy na paliwo i kosztów związanych z utrzymaniem pracowników!

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-12 13:58:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Merdia rolnikowi wilkiem
u2 wrote:

[...]

Jasne, że nie muszą zbierać - mogą posadzić bele co (co Łunija każe) i może to sobie na ich polu gnić spokojnie, bo dopłata z Brukseli i tak w łapie. A tu jakiś "niezależny" (nawet od własnego mózgu) pismak gryzmoli jacy to chamowie farmerzy biedni. I jak to jest uzasadnione, że jakiś kolejny następca Endrju "traktorami drogi grodzi, owce na manowce wodzi". Howgh.
 --
СВЕТ
МИР

Data: 2015-02-12 14:02:11
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-12 o 13:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

http://naszeblogi.pl/52709-minsk-kleska-mitu-znaczenia-polski-wojna-u-bram

Co „Warszawce” śmierdzi (diagnoza społeczna)

2015-02-12 11:59
Ja oczywiście wiem, że, przynajmniej teoretycznie, są teraz tematy znacznie ważniejsze. W Mińsku właśnie sprzedają Ukrainę, w „Wyborczej” podają właśnie za ile jakiś czas temu tak naprawdę sprzedano Kulczykowi Ciech.* Zostawię te tematy innym, sprawniejszym a skupię się na sprawie, która, choć zdaje się znacznie mniej ważna, w istocie miała, ma i będzie miała ogromny wpływ na to, jak toczą się i będą toczyć się sprawy w Polsce. Chodzi mi o ostatnie i zbliżające się protesty. Ale w takim ujęciu, który z pozoru jest całkiem na uboczu przyczyn i charakteru tych rozpalających się buntów. W skrócie powiem, że chodzi mi o aspekt estetyczny wydarzeń z ostatnich dni. To oczywiście znaczne uproszczenie a nawet, nie ukrywam, zakłamanie istoty sprawy, której chcę dotknąć. Estetyka to, powiedzmy obrazowo, tylko armia, którą wysłano do walki o coś zupełnie innego.

Gdyby chcieć budować obraz Polski teraz, gdy na Śląsku pali się a w innych miejscach się tli, w oparciu o to, co sądzę obywatele, można by odnieść wrażenie, że Polska jest mocno podzielona. Tak oczywiście jest ale wydaje mi się, że błędnie wytyczona zostałaby linia tych podziałów. Biegłaby ona właściwie między protestującymi a resztą społeczeństwa. Taki obraz wynikałby z faktu, że stanowisko społeczeństwa reprezentowaliby ci, którzy wydzwaniają do „Szkła kontaktowego”, do TVP Info, do radiowej „Trójki” i w podobne miejsca. Z tych opinii wyłania się obraz Narodu zjednoczonego niczym PZPR w swym oburzeniu na górników z ich „czternastkami” i rolników w traktorach za 300 tysięcy.

Nie mam możliwości konfrontowania się ze wszystkimi podobnymi głosami więc skupię się na dwóch, które wzięły na tapetę i górników i rolników. Prezenterka TVN, pani Pieńkowska  oświadczyła „Kocham Warszawę, która jest moim rodzinnym miastem. Nie życzę sobie, żeby moje miasto było najeżdżane przez górników, którzy palą opony i wybijają okna. Nie życzę sobie, żeby było najeżdżane przez traktory i rolników, którzy moim zdaniem, są najbardziej uprzywilejowaną grupą społeczną!”** Po niej głos zabrał znany scenarzysta, Andrzej Saramonowicz, który z kolei miał przeslanie do chłopów „Odp...cie się od Warszawy, barany! To nie jest "siedziba wrogiej władzy, którą trza zdobyć, by zajunć jej miejsce", ale normalne miasto! Tu mieszkają zwykli ludzie, jeżdżą do pracy, dzieci chodzą do szkoły, staruszkowie do aptek, ktoś gdzieś bliski jest śmierci i karetka musi do niego dojechać, tu się życie po prostu dzieje, a bywa wystarczająco trudne bez najazdu tysięcy "sprawiedliwych", którzy w najłagodniejszej wersji mają mieszkańców Warszawy w dupie, a tak naprawdę to ich nienawidzą i obwiniają za swoje życiowe niedomogi”***

Opinie pani Pieńkowskiej pomińmy, bo poza ukrytą skłonnością do stawiania zamkniętych rogatek i wprowadzania wiz do stolicy dla wszelkich prowincjuszy w jej z serca płynącym skowycie nie znajdziemy wiele więcej. Co innego pan Saramonowicz. On pokusił się o coś w rodzaju skondensowanej „diagnozy społecznej” i, na co też warto zwrócić uwagę, faktycznie zawarł w niej to, co tak często znajduje się w podobnych głosach. Także u Pieńkowskiej. Tak więc ukochaną Warszawę pani redaktor i pana artysty atakują nieudacznicy, którzy mają lepiej niż ktokolwiek. Myślę, że czytającym poprzednie zdanie od razu rzuciła się w oczy ta logiczna niekonsekwencja. Saramonowicz jest od Pienkowskiej znacznie inteligentniejszy więc darował sobie wypominanie rolnikom wypasionych traktorów pozostając przy ich chamstwie, braku obycia (w zasadzie tym swoim „trza” i „zajunć” dowodząc niezbicie, że mimo setek kilometrów wydeptanych na czerwonych dywanach sam jest nieobytym prymitywem) i życiowe nieudacznictwo. Jednak większość stojących tam, gdzie Pieńkowska i Saramonowucz nie widzi sprzeczności w tym, że górnicy i rolnicy śpią na kasie a jednak są niewydarzeni.

Oczywiście wiem, że większość krytykujących protesty ma niewielkie pojęcie o sytuacji wsi i przemysłu wydobywczego. Ten wypasiony traktor to dla nich koronny dowód na to, że na wsi siedzą na worach kasy. Ciekawe ilu z tych zauroczonych traktorami przyszło do głowy, że prawdziwym wyznacznikiem byłyby raczej samochody tych rolników. Nie będące tak do końca narzędziem lecz, w dużym stopniu, także zbytkiem. Mam na wsi rodzinę więc wiem, że to akurat nie byłby temat dla mediów i Saramonowicza. Oczywiście z tym swoim przekonaniem, że rolnik ciągle powinien popylać z radłem ciągniętym przez konika zasuwają ci oburzeni na włościan do swych biur, w których „pracują ciężej niż ci na wsi” (tak, widziałem takie stwierdzenie!). I gdyby tam ktokolwiek kazał im dziś zamiast na komputerach z masą danych „w chmurze” zasuwać na liczydłach i pisać gęsim piórem, uznaliby to za skandal i koniec świata. Uznaliby… I tyle.

I tu dochodzę do punktu, w którym pozwolę sobie „diagnozę społeczną” Saramonowicza pociągnąć. Bez tej jego pewności i bez wycieczek do sfery kultury osobistej. Mam takie przekonanie, że w tej tak chętnie prezentowanej przez media niechęci wobec protestujących sporą rolę odgrywa zazdrość tych, którzy też mieliby sporo do zarzucenia swojej sytuacji ale w grupie to są co najwyżej w stanie wybrać się w piąteczek na piwo. Oni są bandą oportunistów, którzy wręcz potrafią chwalić się tym, ze tygodniowo pracują nie 40 tylko 50 godzin. Dostając kasę za 40…

Saramonowicz to dość ciekawy przykład w dyskusji o nieudacznikach i traktowaniu przez państwo. Bardziej niż „wszystkich Warszawiaków” reprezentuje bowiem „ludzi kultury”, którzy z państwowego garnuszka też sobie to i owo kupili. Też ciągle są niezadowoleni a ostatnio znaczna ich liczba (choć nie Saramanowicz) wystosowała do władz apel o obłożenie podatkiem tak zwanych „czystych nośników”, którymi, poza płytami CD i DVD, kartami pamięci i pamięcią flash miałyby być smartfony i tablety.**** Wszystko oczywiście w interesie obywateli, którzy sami z siebie nie wiedzą jak bardzo potrzebują kultury więc tą drogą powinni ją wesprzeć. Czy im się to podoba czy nie. Takim jak Saramonowicz, kończący swą tyradę do rolników zapewnieniem, że on to  może jeść ziemniaki choćby z Cypru warto odpowiedzieć, że fajniejsze filmy to robią w Holiłudzie, muzykę w Londynie a najfajniejsze książki pisze ta od Harrego Pottera.

Kończąc tym wtrętem na temat hipokryzji, pozwolę sobie przywołać komentarz Budynia, umieszczony w mediach społecznościach. „O blokadach piszą goście, uwielbiający zamknąć miasto na maraton, o roszczeniowcach frankowicze, czekający pomocy państwa, o darmozjadach fotografowie...”
Sam bym nawet w połowie tak celnie nie trafił. Wobec wszystkiego, co się przy nas dzieje byliśmy, jesteśmy i będziemy podzieleni. Może nie na zawsze ale na długo. I jest to dramat większy od tego, że sprzedają Ukrainę i że sprzedali Ciech. Pewnie połączy nas dopiero to, jak nas komuś wreszcie sprzedadzą.

*Więcej i lepiej jest tu: http://telewizjarepublika.pl/cba-znalo-tresc-rozmow-nagrywanych-w-warszawskich-restauracjach,17097.html
** http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/233402-jasnie-pani-oburzona-pienkowska-wsciekla-na-rolnikow-nie-zycze-sobie-zeby-moje-miasto-bylo-najezdzane-maja-krus-dotacje-unijne-wiec-o-co-chodzi
*** http://www.fakt.pl/gwiazdy/andrzej-saramonowicz-odpowiada-protestujacym-rolnikom,artykuly,523505.html
**** http://www.apeltworcow.pl/

Data: 2015-02-12 14:37:21
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-12 o 14:02, u2 pisze:
o roszczeniowcach frankowicze,

Nie przesadzajmy, o frankowiczach pisać wolno, każda dopłata do kredytu zasili banki czyli marzenie:) Dopłata do górnictwa zasili pensje prezesów, czyż od czasu wygrania wyborów przez peło pensje zarządu nie zwiększyły się x2?

A ten traktor rolnika to tylko jedna czy dwie pensje prezesa spółki węglowej.

Data: 2015-02-12 15:45:07
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-12 o 14:37, dr Schultz i koń Fritz pisze:

[...]

o przelozonych-oligarchach sie nie mowi w merdiach, zli sa gornicy, rolnicy, nauczyciele, lekarze i pielegniarki:-)

A ten traktor rolnika to tylko jedna czy dwie pensje prezesa spółki
węglowej.

na traktory rolnicy wzieli kredyty, ktore musza splacac:-)

Data: 2015-02-12 07:55:00
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 15:45:09 UTC+1 uytkownik u2 napisa:
W dniu 2015-02-12 o 14:37, dr Schultz i ko Fritz pisze:

> Nie przesadzajmy, o frankowiczach pisa wolno, kada dopata do kredytu
> zasili banki czyli marzenie:) Dopata do grnictwa zasili pensje
> prezesw, czy od czasu wygrania wyborw przez peo pensje zarzdu nie
> zwikszyy si x2?

o przelozonych-oligarchach sie nie mowi w merdiach, zli sa gornicy, rolnicy, nauczyciele, lekarze i pielegniarki:-)

> A ten traktor rolnika to tylko jedna czy dwie pensje prezesa spki
> wglowej.

na traktory rolnicy wzieli kredyty, ktore musza splacac:-)

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

I oni chc kredyty na cigniki spaca. Ale jak rzd w imi interesw ludzi krlika wprowadzi zakaz sprzeday tego co produkuj rolnicy do najwikszego odbiorcy, to nie maj z czego spaca. Rolnicy maj prawo by z tego powodu wkurwieni.

Data: 2015-02-12 17:02:25
Autor: MarkWoydak
Merdia rolnikowi wilkiem

Uytkownik <kogutek444@gmail.com> napisa w wiadomoci news:0f9ffcff-4497-4c79-98c5-a5eeb2ab7814googlegroups.com...

[...]

I z tego powodu uniemoliwiaj ludziom normalne funcjonowanie? Chamy z bronami na drogach. Z taka dzicza nie ma sesnu rozmawia.

MW

Data: 2015-02-12 08:11:09
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 17:02:56 UTC+1 uytkownik MarkWoydak napisa:
> [...]

I z tego powodu uniemoliwiaj ludziom normalne funcjonowanie? Chamy z bronami na drogach. Z taka dzicza nie ma sesnu rozmawia.

Oni oprcz tego ze blokuj i chc co ugra dla siebie  to pokazuj e wszyscy jestemy tak samo ruchani w dup bez gumki. Oni nie maj za duo metod protestowania a rozmowy z wadz s najskuteczniejsze jak si wadz stawia pod cian. To ze jeste niezadowolony to dobry znak. O to chodzi rolnikom eby dostatecznie duo ludzi byo niezadowolonych.

Data: 2015-02-13 20:34:58
Autor: dr Schultz i ko Fritz
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-12 o 16:55, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Wida sprawa koszernych jest bliska twemu sercu "ateisto" :)

Data: 2015-02-13 20:37:11
Autor: dr Schultz i ko Fritz
Merdia rolnikowi wilkiem
[...]

Inaczej ecie ujadali jak byo embargo za kaczoka, wtedy zy by kaczok, wszyscy inni byli dobrzy, teraz li s rolnicy a rzd dobry, taki kit to moesz swojej ssiadce wciska.

Data: 2015-02-13 20:59:51
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
Uytkownik dr Schultz i ko Fritz "dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com ...

Inaczej ecie ujadali jak byo embargo za kaczoka, wtedy zy by kaczok, wszyscy inni byli dobrzy, teraz li s rolnicy a rzd dobry, taki kit to moesz swojej ssiadce wciska.

Nie pamietam sytuacji - za kaczoka tez bya wojna?

Data: 2015-02-14 12:21:17
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 21:59, Budzik pisze:

Nie pamietam sytuacji - za kaczoka tez była wojna?

Nie pamiętasz ujadania na kaczoka? Bo rżniesz głupa, proste.

Była szefowa polskiej dyplomacji Anna Fotyga, która twierdziła, że rosyjski zakaz to wypowiedzenie wojny, zaczęła po szczycie dostrzegać pozytywne sygnały z Rosji. Putin bowiem polecił w ministrowi rolnictwa Aleksiejowi Gordiejewowi "zintensyfikować dialog" z Unią Europejską w sprawie polskiego mięsa.

Zapowiedzi polityków o dobrej woli nie trwały jednak długo. Stabilizującą się atmosferę wokół mięsa podgrzała wypowiedź Lecha Kaczyńskiego dla szwajcarskiego tygodnika „Neue Zuercher Zeitung am Sonntag". Polski prezydent stwierdził, ze jeśli Kreml nadal będzie tak nieustępliwy, to pod znakiem zapytania stanie wejście Rosji do Światowej Organizacji handlu, na czym Władimirowi Putinowi bardzo zależy.

W odpowiedzi Putin stwierdził pod koniec maja, że rozważa wpuszczenie na rynek Federacji Rosyjskiej polskiego mięsa z konkretnych zakładów przetwórczych, by mogły dostarczać żywe bydło do rosyjskich przedsiębiorstw przemysłu mięsnego. Gospodarz Kremla wytknął też incydent, kiedy to w Berlinie zatrzymano partię indyczego mięsa z Polski, które zdaniem berlińskiej policji przewożone w zbyt wysokiej temperaturze. Jego zdaniem świadczy to o tym, że problem mięsa jednak istnieje.

Anna Fotyga powiedziała wtedy, ze chęć wpuszczenia polskich zwierząt to w istocie rozszerzenie embarga, bo do tej pory zakaz nie obejmował żywych zwierząt. Dodała, że ma jednak nadzieje, ze problem uda się szybko rozwiązać.

Nowa władza, nowe relacje

Chłodne stosunki między Warszawą a Kremlem sprawiły, że o sprawa embarga wydawała się zejść na boczny tor. Polska nie chciała ponownych rosyjskich kontroli w zakładach mięsnych chcących eksportować na terytorium Federacji, a negocjacje z Kremlem pozostawili Unii Europejskiej.

Data: 2015-02-14 18:59:46
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
Uytkownik dr Schultz i ko Fritz "dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com ...

Bo rniesz gupa, proste.

Pa. Pomylies ton dyskusji z pyskwk jaka uprawiasz rzy iedzielnym stole w stosunku do zony i dzieci. Smutne.

Data: 2015-02-14 20:00:58
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-14 o 19:59, Bucek pisze:

Bo rniesz gupa, proste.

Pa. Pomylies ton dyskusji z pyskwk jaka uprawiasz rzy iedzielnym stole w
stosunku do zony i dzieci. Smutne.

nie rznij glupa bucus:-)

Data: 2015-02-14 20:14:53
Autor: dr Schultz i ko Fritz
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-14 o 19:59, Budzik pisze:
Uytkownik dr Schultz i ko Fritz "dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com ...

Bo rniesz gupa, proste.

Pa. Pomylies ton dyskusji z pyskwk jaka uprawiasz rzy iedzielnym stole w
stosunku do zony i dzieci. Smutne.

Widzisz, jak 3 osoby ci mwi e jeste pijany to nie dyskutuj tylko po si spa:)

Data: 2015-02-13 21:33:00
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 20:37, dr Schultz i ko Fritz pisze:
[...]

pojebalo sie tobie mac kurwin ?:-)

Data: 2015-02-14 12:30:51
Autor: dr Schultz i ko Fritz
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 21:33, u2 pisze:

pojebalo sie tobie mac kurwin ?:-)

http://antoni.dudek.salon24.pl/495259,polityka-wschodnia-lecha-kaczynskiego

W tefauenie bya wina kaczoka za wszystko, e polska stracia bo kaczok by butny i mia hopla na punkcie ruska. Teraz doprowadzili do jeszcze wikszego konfliktu a tefaueny mwio e rzd jest dobry i w ogle jest super fajnie:)

Data: 2015-02-12 17:51:05
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Redaktorze mój redaktorze – cóżem Ci uczynił…
Co rolnicy zawinili mediom, że one tak na nich nadają?Dlaczego tak mocno zaleźli za skórę?

Może słusznie negatywnie oceniają protest polegający na utrudnianiu ludziom zycia? Nie decydentom, ludziom...

Data: 2015-02-12 11:21:48
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 18:51:06 UTC+1 uytkownik Budzik napisa:
Uytkownik u2 u_2@o2.pl ...

> Redaktorze mj redaktorze - cem Ci uczyni...
> Co rolnicy zawinili mediom, e one tak na nich nadaj?Dlaczego tak mocno > zaleli za skr?

Moe susznie negatywnie oceniaj protest polegajcy na utrudnianiu ludziom zycia? Nie decydentom, ludziom...

Myk w tym e wedug pewnej teorii decydentw powouj, bo z odwoaniem gorzej, ludzie. Powoani do koryta zrobi wszystko eby si utrzyma i by w przyszoci znowu powoani przez ludzi. Ich nieudolno w rozwizywaniu problemw moe skutkowa gorszymi wynikami przy nastpnych wyborach. O ile na grnikw mona wysa ZOMO to na rolnikw moe si nie da. Ale to tylko teoria.

Data: 2015-02-12 22:14:10
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
> [...]

nastpnych wyborach. O ile na grnikw mona wysa ZOMO to na
rolnikw moe si nie da. Ale to tylko teoria.

Aha, czyli protest ma uzmysowi ludziom, e le zagosowali?
Czyli to nie jest woanie o pomoc a zorganizowana akcja przeciw spoleczesntwu i demokracji... Hmm...

Data: 2015-02-12 14:32:59
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 23:14:12 UTC+1 uytkownik Budzik napisa:
> [...]

Czyli to nie jest woanie o pomoc a zorganizowana akcja przeciw spoleczesntwu i demokracji... Hmm...

Mylisz si. Przecitny rolnik ma w dupie reszt spoeczestwa, dokadnie tak jak ja albo Ty. Chce eby mu byo dobrze. Niezadowolenie wielu rolnikw przekada si jednak na sposb postpowania mafii rzdzcej. Raz e trac rolnikw jako wyborcw. Dwa, trac niezadowolonych z tego ze nie daj sobie rady z rolnikami.

Data: 2015-02-12 23:29:04
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
Uytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Mylisz si. Przecitny rolnik ma w dupie reszt spoeczestwa,

To akurat widz... nie od dzi zreszt...

dokadnie tak jak ja albo Ty.

Skd wiesz co ja mam w dupie?

Chce eby mu byo dobrze. Niezadowolenie
wielu rolnikw przekada si jednak na sposb postpowania mafii
rzdzcej. Raz e trac rolnikw jako wyborcw. Dwa, trac
niezadowolonych z tego ze nie daj sobie rady z rolnikami.

Ok, nadal nie rozumiem tego uzalania si nad sob, ze maj z pras.
Skoro walcza o swoje, innych maja w dupie, oglnie wszystko maja w dupie poza wasn kasa to jak mog si dziwi, e maja z prase?

Data: 2015-02-12 15:46:14
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu pitek, 13 lutego 2015 00:29:06 UTC+1 uytkownik Budzik napisa:
Uytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> Mylisz si. Przecitny rolnik ma w dupie reszt spoeczestwa,

To akurat widz... nie od dzi zreszt...

> dokadnie tak jak ja albo Ty.

Skd wiesz co ja mam w dupie?

> [...]
Skoro walcza o swoje, innych maja w dupie, oglnie wszystko maja w dupie poza wasn kasa to jak mog si dziwi, e maja z prase?

Maj z pras bo rzd im to zaatwi. To si troch ualaj. Z rolnikami rzd nie wygra. To nie grnicy ze mona kopalnie sprzeda po to eby j kto podstawiony zamkn.

Data: 2015-02-13 03:59:54
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
> [...]

dupie poza wasn kasa to jak mog si dziwi, e maja z prase?

Maj z pras bo rzd im to zaatwi. To si troch ualaj.

Czyli argumenty argumentami a racjam usi by po naszej stronie?

rolnikami rzd nie wygra. To nie grnicy ze mona kopalnie sprzeda po
to eby j kto podstawiony zamkn.

Taa...

Data: 2015-02-13 10:22:20
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 00:46, kogutek444@gmail.com pisze:
Maj z pras bo rzd im to zaatwi. To si troch ualaj. Z rolnikami rzd nie wygra. To nie grnicy ze mona kopalnie sprzeda po to eby j kto podstawiony zamkn.

mylisz sie, w prosty sposob mozna doprowadzic do upadku 2 miliony polskich gospodarstw, aby weszli na rynek producenci niemieccy, co zreszta juz robia:-)

Data: 2015-02-13 08:25:11
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu pitek, 13 lutego 2015 10:23:01 UTC+1 uytkownik u2 napisa:
> [...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',

Mona te pojecha traktorami pod warszaw a mona rwnie rozrzuca po drogach sprytnie zakrzywione gwodzie.

Data: 2015-02-13 17:59:10
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 17:25, kogutek444@gmail.com pisze:
Mona te pojecha traktorami pod warszaw a mona rwnie rozrzuca po drogach sprytnie zakrzywione gwodzie.

te gwozdzie to obosieczna bron, moga sie na nie sami prowokatorzy nadziac:-)

Data: 2015-02-13 09:29:24
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu pitek, 13 lutego 2015 17:59:54 UTC+1 uytkownik u2 napisa:
> [...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',

Statystycznie na jakiej krajwce wicej przejezdnych si nadzieje.

Data: 2015-02-13 20:39:15
Autor: dr Schultz i ko Fritz
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 17:25, kogutek444@gmail.com pisze:
Mona te pojecha traktorami pod warszaw a mona rwnie rozrzuca po drogach sprytnie zakrzywione gwodzie.

We jeden i se do ba wbij.

Merdia rolnikowi wilkiem