Merdia rolnikowi wilkiem

Data: 2015-02-12 17:51:05
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
UĹźytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Redaktorze mój redaktorze – cóżem Ci uczynił…
Co rolnicy zawinili mediom, że one tak na nich nadają?Dlaczego tak mocno zaleźli za skórę?

Może słusznie negatywnie oceniają protest polegający na utrudnianiu ludziom zycia? Nie decydentom, ludziom...

Data: 2015-02-12 11:21:48
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 18:51:06 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

> [...]

Może słusznie negatywnie oceniają protest polegający na utrudnianiu ludziom zycia? Nie decydentom, ludziom...

Myk w tym że według pewnej teorii decydentów powołują, bo z odwołaniem gorzej, ludzie. Powołani do koryta zrobią wszystko żeby się utrzymać i być w przyszłości znowu powołani przez ludzi. Ich nieudolność w rozwiązywaniu problemów może skutkować gorszymi wynikami przy następnych wyborach. O ile na górników można wysłać ZOMO to na rolników może się nie dać. Ale to tylko teoria.

Data: 2015-02-12 22:14:10
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> [...]

następnych wyborach. O ile na górników można wysłać ZOMO to na
rolników może się nie dać. Ale to tylko teoria.

Aha, czyli protest ma uzmysłowić ludziom, że źle zagłosowali?
Czyli to nie jest wołanie o pomoc a zorganizowana akcja przeciw spoleczesntwu i demokracji... Hmm...

Data: 2015-02-12 14:32:59
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 23:14:12 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Czyli to nie jest wołanie o pomoc a zorganizowana akcja przeciw spoleczesntwu i demokracji... Hmm...

Mylisz się. Przeciętny rolnik ma w dupie resztę społeczeństwa, dokładnie tak jak ja albo Ty. Chce żeby mu było dobrze. Niezadowolenie wielu rolników przekłada się jednak na sposób postępowania mafii rządzącej. Raz że tracą rolników jako wyborców. Dwa, tracą niezadowolonych z tego ze nie dają sobie rady z rolnikami.

Data: 2015-02-12 23:29:04
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Mylisz się. Przeciętny rolnik ma w dupie resztę społeczeństwa,

To akurat widzę... nie od dziś zresztą...

dokładnie tak jak ja albo Ty.

Skąd wiesz co ja mam w dupie?

[...]

Ok, nadal nie rozumiem tego uzalania się nad sobą, ze mają złą prasę.
Skoro walcza o swoje, innych maja w dupie, ogólnie wszystko maja w dupie poza własną kasa to jak mogą się dziwić, że maja złą prase?

Data: 2015-02-12 15:46:14
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu piątek, 13 lutego 2015 00:29:06 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> Mylisz się. Przeciętny rolnik ma w dupie resztę społeczeństwa,

To akurat widzę... nie od dziś zresztą...

> dokładnie tak jak ja albo Ty.

Skąd wiesz co ja mam w dupie?

> [...]
Skoro walcza o swoje, innych maja w dupie, ogólnie wszystko maja w dupie poza własną kasa to jak mogą się dziwić, że maja złą prase?

Mają złą prasę bo rząd im to załatwił. To się trochę użalają. Z rolnikami rząd nie wygra. To nie górnicy ze można kopalnie sprzedać po to żeby ją ktoś podstawiony zamknął.

Data: 2015-02-13 03:59:54
Autor: Budzik
Merdia rolnikowi wilkiem
> [...]

dupie poza własną kasa to jak mogą się dziwić, że maja złą prase?

Mają złą prasę bo rząd im to załatwił. To się trochę użalają.

Czyli argumenty argumentami a racjam usi być po naszej stronie?

rolnikami rząd nie wygra. To nie górnicy ze można kopalnie sprzedać po
to żeby ją ktoś podstawiony zamknął.

Taa...

Data: 2015-02-13 10:22:20
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 00:46, kogutek444@gmail.com pisze:
Mają złą prasę bo rząd im to załatwił. To się trochę użalają. Z rolnikami rząd nie wygra. To nie górnicy ze można kopalnie sprzedać po to żeby ją ktoś podstawiony zamknął.

mylisz sie, w prosty sposob mozna doprowadzic do upadku 2 miliony polskich gospodarstw, aby weszli na rynek producenci niemieccy, co zreszta juz robia:-)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-13 08:25:11
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu piątek, 13 lutego 2015 10:23:01 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

mylisz sie, w prosty sposob mozna doprowadzic do upadku 2 miliony polskich gospodarstw, aby weszli na rynek producenci niemieccy, co zreszta juz robia:-)

Można też pojechać traktorami pod warszawę a można również rozrzucać po drogach sprytnie zakrzywione gwoździe.

Data: 2015-02-13 17:59:10
Autor: u2
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 17:25, kogutek444@gmail.com pisze:
Można też pojechać traktorami pod warszawę a można również rozrzucać po drogach sprytnie zakrzywione gwoździe.

te gwozdzie to obosieczna bron, moga sie na nie sami prowokatorzy nadziac:-)

Data: 2015-02-13 09:29:24
Autor: kogutek444
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu piątek, 13 lutego 2015 17:59:54 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te gwozdzie to obosieczna bron, moga sie na nie sami prowokatorzy nadziac:-)

Statystycznie na jakiejś krajówce więcej przejezdnych się nadzieje.

Data: 2015-02-13 20:39:15
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Merdia rolnikowi wilkiem
W dniu 2015-02-13 o 17:25, kogutek444@gmail.com pisze:
Można też pojechać traktorami pod warszawę a można również rozrzucać po drogach sprytnie zakrzywione gwoździe.

Weź jeden i se do łba wbij.

Merdia rolnikowi wilkiem