Merdia rozmyślnie przemilczają pielgrzymkę papieża

Data: 2009-05-10 17:16:52
Autor: abc
Merdia rozmyślnie przemilczają pielgrzymkę papieża
Nic na tenat jordańskiego etapu pielgrzymi nie donosi ani Złonet, ani TVN,
ani inne merdia dla gojów. Chcą zamilczeć tę pielgrzymkę na śmierć.
No i właśnie dlatego trzeba o niej przypominać.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-05-10 20:19:55
Autor: jadrys
abc pisze:
Nic na tenat jordańskiego etapu pielgrzymi nie donosi ani Złonet, ani TVN,
ani inne merdia dla gojów. Chcą zamilczeć tę pielgrzymkę na śmierć.
No i właśnie dlatego trzeba o niej przypominać.

A dlaczego niby by mieli o tym trąbić?  Co to kogoś obchodzi że ktoś tam gdzieś pojechał?

Data: 2009-05-10 21:10:19
Autor: abc
[...]

Ojciec Święty Benedykt XVI jest Namiestnikiem Chrystusa na Ziemi.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-05-10 21:49:10
Autor: jadrys
abc pisze:
[...]

A co to znaczy? Kto go mianował na to stanowisko? Czy ma jakieś nadprzyrodzone zdolności? Czy dałoby się Go rozpoznać w tłumie?  Czy to miano "ojciec święty" nie jest jakimś nadużyciem? To tylko nieliczne z pytań które się cisną na język..

Data: 2009-05-10 22:20:41
Autor: Piotr
Dnia Sun, 10 May 2009 21:49:10 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Dla was komuchów, to niewiele znaczy.
Spróbuj sobie powyciskać te pytania z jęzora.
Piotr

Data: 2009-05-10 22:35:26
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

To nie jest odpowiedź. Piotrze..

Data: 2009-05-10 22:46:19
Autor: Piotr
Dnia Sun, 10 May 2009 22:35:26 +0200, jadrys napisał(a):

To nie jest odpowiedź. Piotrze..

Ależ jest. Na to co było, czyli na zaczepkę udrapowaną w pytanie.
Piotr

Data: 2009-05-10 22:52:46
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Sun, 10 May 2009 22:35:26 +0200, jadrys napisał(a):

To nie jest odpowiedź. Piotrze..

Ależ jest. Na to co było, czyli na zaczepkę udrapowaną w pytanie.
Piotr

Naprawdę nie wiem gdzie Ty widzisz zaczepkę  w tych pytaniach..

Data: 2009-05-10 22:57:12
Autor: Piotr
Dnia Sun, 10 May 2009 22:52:46 +0200, jadrys napisał(a):

Naprawdę nie wiem gdzie Ty widzisz zaczepkę  w tych pytaniach..

Jadryś, kurna, daj se siana. Ja wiem, rozumiem, sporo wysiłku kosztowało
cię sformułowanie tego. Natomiast nie ma problemu by to "przeczytać".
Piotr

Data: 2009-05-10 23:08:22
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie zadawałem tych pytań żeby kogoś zaczepiać czy coś w tym stylu.. Jestem chrześcijaninem (niepraktykującym) i tylko chciałem się dowiedzieć czegoś na ten temat.. A ponieważ abc wydaje się wiedzieć o czym pisze, to chciałem zasięgnąć języka u osoby kompetentnej..

Data: 2009-05-10 22:36:11
Autor: Piotr
Merdia rozmyślnie przemilczają pielgrzymkę papieża
Dnia Sun, 10 May 2009 22:29:57 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

Nodobze Pietrosku, ale co KATOLE nato...?

Katole zalecaja lewiźnie onanizm, albo ekstremalną antykoncepcję,
Bleblaku_pornosowy, żeby się więcej takich głuptaków nie lęgło.
Piotr

Merdia rozmyślnie przemilczają pielgrzymkę papieża