Mereta mataczy !

Data: 2009-12-18 08:46:42
Autor: cyc
Mereta mataczy !

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:2fa06144-a553-49b5-9390-

wycialem milosierrnie aby nie utrwalac komromitacji Mert jako , ze [pisze na grupei cos z tego splynie potem na nas wszystkich >

i wykona naizistowski salut tym co ukrywa w spodniach prosto w otwarte
ze zdumienia
usta pana cyca
no to heil putin...
tzva, cyc i jadrys...pooglądajcie sobie laboratorium Dextera...
Mariusz Merta

No i co Merta , znowu wychodzi na wierzch wasza zboczona natura . Bolszewizm mozna jeszcze tolerowac bo bolszewik z natury jest glupi i Polski nie zawojuje . Inaczej ma sie sprawa ze zboczencami . Tych nalezy tepic z cala bezwzglednoscia , tymbardziej jesli to pedofile ......ale , ale . a moze wy tez z tych ...hm... kochajacyh dzieci ? .
Ale by sie okazalo ! ale mnie tam juz nic nie zdziwi , chociaz czy byloby to dla mnie dziwne ?

cyc

Mereta mataczy !