Meriitum, zmiana?

Data: 2010-11-19 17:17:51
Autor: wiatrak
Meriitum, zmiana?
Wszedłem teraz na strone meritum i zajrzałem w ich oprocentowania lokat z kapitalizacją dzienną.
Pisze tam:  "Oprocentowanie obowiązuje od 19 listopada 2010r." - czyli od dzisiaj.

Czy zmieniły się procenty, czy nie? Bo nie jestem na bieżąco.

wiatrak

Data: 2010-11-19 18:17:44
Autor: Krzysztof
Meriitum, zmiana?

"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:ic67vh$f4d$1node1.news.atman.pl...
[...]

 na pewno nie zmienilo sie na 24-m, wydaje mi sie, ze scieli po 0.25% te krotsze terminy, a 18-m scieli o 0.05% i zlikwidowali 3-m.
I tak w stosunku do Getinonline byli i sa niekonkurencyjni; nie ma to dla mnie znaczenia; oszczednosciowe bez zmian 4.5%.
Teraz praktycznie Getin-online w koncie ze swinka jest dla mnie bezkonkurencyjny, bo dla min. opt. codziennej 3-m- wychodzi razem z ta zlotowka-5.4%.
Podwyzki RPP raczej dopiero w styczniu, takze 3-m sa najlepsze.

Meriitum, zmiana?