Merit - wyższa logika

Data: 2013-03-12 10:05:09
Autor: tajnos
Merit - wyższa logika

Założyłem konto firmowe.
Jako że z przyczyn innych nie pasuje mi odbierać korespondencji firmowej pod adresem firmowym (1 OS DG) ;),
podałem adres do korespondencji, skoro można, bez problemów i itd. to czemu nie?

Pierwszy wyciąg i co widzę w tytule wyciągu - czcionką gdzieś 22?
"
FHU ALA MA KOTA Jan Kowalki
ul. Nielegalna 1
02-222 Warszawa
"
Nic tylko się podłożyć US.

Piszę wiadomosc do opiekuna, w sumie nie wiem czego się psodziewałem :)
Oczywiście spychologia: bla bla bla ..adres Pan podał ..jest prawidłowy ..jak coś to se dzwoń na infolinię. pod nr xxx yyy zzz

A miało być tak pięknie, całkiem nie "po polsku".

Merit - wyższa logika