Meritek za 3 dychy

Data: 2012-09-08 10:25:29
Autor: kowtow
Meritek za 3 dychy
Komus sypnelo juz za zalozenie konta w oddziale?
Dzis mija 20 dzien od przelewu zewnetrznego i nic

Data: 2012-09-08 12:53:08
Autor: Izydor
Meritek za 3 dychy
On 2012-09-08 10:25, kowtow wrote:
Komus sypnelo juz za zalozenie konta w oddziale?
Dzis mija 20 dzien od przelewu zewnetrznego i nic

O widzisz, u mnie juz 22 dzień. 100 wpadła ale 30 brakuje.

Data: 2012-09-09 12:33:04
Autor: wromek
Meritek za 3 dychy
Komus sypnelo juz za zalozenie konta w oddziale?
Dzis mija 20 dzien od przelewu zewnetrznego i nic

nikt nie składał jeszcze reklamacji?
wszyscy czekają aż ktoś złoży? :)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-09 12:53:09
Autor: Izydor
Meritek za 3 dychy
On 2012-09-09 12:33, wromek wrote:
nikt nie skÂładaÂł jeszcze reklamacji?
wszyscy czekajÂą aÂż ktoÂś zÂłoÂży? :)

Złożyłem.

Data: 2012-09-09 13:23:41
Autor: wiatrak
Meritek za 3 dychy

Komus sypnelo juz za zalozenie konta w oddziale?
Dzis mija 20 dzien od przelewu zewnetrznego i nic

nikt nie składał jeszcze reklamacji?
wszyscy czekają aż ktoś złoży? :)

Ja składałem 4 września. Na odpowiedź zarezerwowali sobie 10 dni roboczych.

Data: 2012-09-09 21:36:10
Autor: lolekanabolek
Meritek za 3 dychy
W dniu 2012-09-09 13:23, wiatrak pisze:

[...]

tez czekam w kolejce na odpowiedz

Marcin

Data: 2012-09-12 17:12:13
Autor: Przemek
Meritek za 3 dychy

Komus sypnelo juz za zalozenie konta w oddziale?
Dzis mija 20 dzien od przelewu zewnetrznego i nic

nikt nie składał jeszcze reklamacji?
wszyscy czekają aż ktoś złoży? :)

Reklamacja złoóżna 08.09 (sobota), dzisiaj - 30 zł na koncie.

Meritek za 3 dychy