Meritum 3,7%

Data: 2014-12-18 18:25:05
Autor: wiatrak
Meritum 3,7%
Data: 2014-12-19 10:08:36
Autor: kaletnik
Meritum 3,7%
nowy klient moze korzystac z niej jak sie nie ma konta ?? i ile mozna max wplacic

Data: 2014-12-19 10:24:07
Autor: wiatrak
Meritum 3,7%
W dniu 2014-12-19 o 10:08, kaletnik pisze:
nowy klient moze korzystac z niej jak sie nie ma konta ?? i ile mozna
max wplacic

A przeczytałeś co jest pod linkiem? Bo jak tak, to nie rozumiem czemu pytasz.

Data: 2014-12-19 10:50:27
Autor: kaletnik
Meritum 3,7%
ze jest od 1000 zł, ale nie pisze do ilu

Data: 2014-12-19 08:31:58
Autor: az.anonim
Meritum 3,7%
W dniu piątek, 19 grudnia 2014 10:50:36 UTC+1 użytkownik kaletnik napisał:
ze jest od 1000 zł, ale nie pisze do ilu

Bo najwyraźniej nie ma limitu.

Pytanie z innej beczki: nie znalazłem informacji o ograniczeniu liczby lokat. Można założyć więcej niż jedną? Poza tym: środki mogą pochodzić z lokat zapadających "w okresie od 1 grudnia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r." ale lokatę extra można założyć do 23 grudnia 2014...

Czyli tak na prawdę lokata musi zapadać do 23-go?

Data: 2014-12-19 08:35:58
Autor: az.anonim
Meritum 3,7%
W dniu piątek, 19 grudnia 2014 17:31:59 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
> [...]

Czyli tak na prawdę lokata musi zapadać do 23-go?

OK, chyba złapałem: pewnie chodzi o możliwość zerwania lokaty zapadającej do 31 grudnia.

Meritum 3,7%