Meritum Bank

Data: 2010-06-28 21:25:52
Autor: Damian Niusy
Meritum Bank
Witam,

Szukam kogoś kto ma już tam otwarty rachunek bo chciałbym się
dowiedzieć czy też bank zmienił umowę.

Właśnie dzisiaj dostałem umowę i w "Oświadczenia i zgody" w
punkcie 3 bank zaznaczył wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w
celach marketingowych co jest nieprawdą.

Nawet sobie w trakcie składania wniosku skopiowałem całą stroną
aby mieć na wszystko dokument:

5. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank moich danych
osobowych, w trakcie trwania umowy, dla celów marketingu produktów
i usług podmiotów współpracujących z Bankiem na podstawie umowy
oraz celów marketingu produktów i usług Banku oraz podmiotów
współpracujących z Bankiem na postawie umowy, także po wygaśnięciu
umowy oraz na otrzymywanie za pośrednictwem środków komunikacji
elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr
144, poz. 1204 z późn. zm.) i wykorzystania tych środków w celu
złożenia przez Bank propozycji zawarcia umowy, a także na
przetwarzanie moich danych osobowych w przypadku niezawarcia lub
po rozwiązaniu umowy w celu informowania mnie o produktach i
usługach oferowanych przez Bank.

            Nie wyrażam zgody

Tak bank chyba nie powinien się zachowywać, ciekawe co tam jeszcze
ciekawego można znaleźć w tej umowie

I druga sprawa.
W momencie otwierania rachunku MaritumKonto
Zarabiające otwarłem drugi rachunek:
Czy chcesz jednocześnie z rachunkiem założyć darmowe konto
oszczędnościowe?      Tak
Myślałem że jest to  MeritumKonto Silnie Zarabiające a tam
oprocentowanie 0%
Ktoś wie o co tu chodzi

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-06-29 02:47:06
Autor: Borys Pogoreło
Meritum Bank
Dnia Mon, 28 Jun 2010 21:25:52 +0200, Damian Niusy napisał(a):

            Nie wyrażam zgody

Tak bank chyba nie powinien się zachowywać, ciekawe co tam jeszcze
ciekawego można znaleźć w tej umowie

 EB jest równie bezczelny. Czytam w placówce przy babce umowę i wskazuję
palcem podobny zapis. Ta bez mrugniecia okiem wydrukowała nową, bez zgody.
Wcześniej słowem się nie zająknęła na ten temat.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-29 21:10:29
Autor: Adaś
Meritum Bank
W dniu 2010-06-28 21:25, Damian Niusy pisze:

[...]

też miałem 0%... ale jak wpłacisz forsę to magicznie zmienia się na 4.5% ;) ot taki folklor...
--
Adam

Data: 2010-06-29 21:35:08
Autor: MarcinF
Meritum Bank
Damian Niusy wrote:

Właśnie dzisiaj dostałem umowę i w "Oświadczenia i zgody" w
punkcie 3 bank zaznaczył wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w
celach marketingowych co jest nieprawdą.

to wykresl ten punkt i parafuj obok, dla pewnosci mozesz dodatkowo
poinformowac bank o tej pomylce zeby przypadkiem w ich systemie
nie zostala taka zgoda

Meritum Bank