Meritum Bank - co sadzicie?

Data: 2010-12-21 15:35:47
Autor: P.
Meritum Bank - co sadzicie?
Czesc, co sadzicie o Meritum Banku - czy generalnie jest jakos OK?

Data: 2010-12-21 16:45:28
Autor: Krzysztof
Meritum Bank - co sadzicie?

"P." <zx030030@gmail.com> wrote in message news:4d10bb73$1news.home.net.pl...
Czesc, co sadzicie o Meritum Banku - czy generalnie jest jakos OK?

System internetowy OK, dosc funkcjonalny, oferta lokat niestety duzo gorsza szczegolnie na krotsze terminy niz Getinonline (jednak tutaj system internetowy jest mocno niedopracowany i nie ma co go porownywac z Meritum). Konta oszczednosciowe oferta jak w Getinieonline-4.5%, ale mozliwosc zalozenia wielu takich kont oraz sprawna obsluga on-line, co daje tej ofercie+. Samo konto podstawowe bezplatne, ale nie polecam jako konto podstawowe, bo oferta kart debetowych slaba (platne przy nie wykonaniu obrotu bezgotowkowe, bankomaty od okreslonej sumy wyplaty dopiero bezplatne) oraz praktycznie konto nieoprocentowane, bo wiekszosc nie utrzymuje salda powyzej 10tys na RORze.
Podsumowujac, to na dzien dzisiejszy tylko k. oszczednosciowe sa atrakcyjne (ror trzeba posiadac do ich obslugi, bo tylko przelew wewn. z oszczednosciowych).
No i nie jest to bank uniwersalny, praktycznie brak oferty walutowej dla indywidualnych, jak i znikoma ilosc oddzialow (ale dla oferty PLN praktycznie oddzialy nie sa istotne). Samej obslugi w oddziale nie oceniam, bo zakladalem tam konto juz rok temu i trwalo to bardzo dlugo i niesprawnie, ale byly to poczatki tego produktu-ROR dla indywidualnych. Z oddzialu nie korzystam, takze trudno mi oceniac jak to funcjonuje na dzien dzisiejszy.

Data: 2010-12-22 02:14:56
Autor: P.
Meritum Bank - co sadzicie?
Ja zalozylem dzisiaj konto i jakos mam CIAGLE I PERMANENTNE problemy z zalogowaniem wciaz sie to wiesza i pokazuje komunikat 'prosze czekac' itd.....dramat!

Data: 2010-12-22 09:56:11
Autor: Krzysztof
Meritum Bank - co sadzicie?

"P." <zx030030@gmail.com> wrote in message news:4d115142$1news.home.net.pl...
Ja zalozylem dzisiaj konto i jakos mam CIAGLE I PERMANENTNE problemy z zalogowaniem wciaz sie to wiesza i pokazuje komunikat 'prosze czekac' itd.....dramat!

Nie zauwazylem takich problemow u siebie, takze trudno mi wyrokowac, gdzie lezy przyczyna, czy z indywidualnym twoim dostepem, czy z twoim komputerem. Przyczyna nie jest jakas generalna dotyczaca wszystkich, pamietam takie 'ekrany' przy odswiezaniu salda, ale trwalo to bardzo krotko i jakos nie specjalnie zapadlo mi w pamiec.

Data: 2010-12-22 11:27:38
Autor: P.
Meritum Bank - co sadzicie?
A nie musiales sie 10 razy logowac, czekac w nieskonczonosc jak juz sie udalo, nie wieszal sie CIAGLE system itd? Inne banki / strony chodza u mnie normalnie...

Data: 2010-12-22 11:46:47
Autor: glaukonWYTNIJTO
Meritum Bank - co sadzicie?
A nie musiales sie 10 razy logowac, czekac w nieskonczonosc jak juz sie

udalo, nie wieszal sie CIAGLE system itd? Inne banki / strony chodza u mnie

normalnie...

ja nie miałem żadnych problemów z logowaniem do Meritum.

Data: 2010-12-22 12:10:45
Autor: Piotr Gałka
Meritum Bank - co sadzicie?

Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2de1.0000003e.4d11d717newsgate.onet.pl...
[...]

Ja też. I tak już od roku. Jedynie onlajnowo¶ć nieco gorsza niż w mBanku. Zd±żę zlecić ze 3..4 przelewy między własnymi kontami zanim pierwszy się wykona.
P.G.

Data: 2010-12-27 19:12:04
Autor: Piotr
Meritum Bank - co sadzicie?
To ja się dołącze do wątku, czy oferta Meritum ma jakieś "haczyki" (ukryte opłaty itp.) jeśli chodzi o konta oszczędnościowe? Póki co wyczytałem że tylko pierwszy przelew w miesiącu jest bezpłatny, są jakieś inne?

pozdrawiam

Data: 2010-12-27 19:36:15
Autor: XYZ
Meritum Bank - co sadzicie?
On 27.12.2010 19:12, Piotr wrote:
To ja się dołącze do wątku, czy oferta Meritum ma jakieś "haczyki"
(ukryte opłaty itp.) jeśli chodzi o konta oszczędnościowe? Póki co
wyczytałem że tylko pierwszy przelew w miesiącu jest bezpłatny, są
jakieĹ› inne?

Nie, innych nie ma. Ale haczykiem można nazwać oprocentowanie dla Silnie Zarabiającego (1% dla salda poniżej 1000 zł; 4,5% od 1000 zł dla całej kwoty). Podobnie jest z Zarabiającym (0% poniżej 10 tys. zł; 4% powyżej 10 tys. zł dla całej kwoty).

Meritum Bank - co sadzicie?