Meritum Bank - co sadzicie?

Data: 2010-12-27 19:12:04
Autor: Piotr
Meritum Bank - co sadzicie?
To ja się dołącze do wątku, czy oferta Meritum ma jakieś "haczyki" (ukryte opłaty itp.) jeśli chodzi o konta oszczędnościowe? Póki co wyczytałem że tylko pierwszy przelew w miesiącu jest bezpłatny, są jakieś inne?

pozdrawiam

Data: 2010-12-27 19:36:15
Autor: XYZ
Meritum Bank - co sadzicie?
On 27.12.2010 19:12, Piotr wrote:
To ja się dołącze do wątku, czy oferta Meritum ma jakieś "haczyki"
(ukryte opłaty itp.) jeśli chodzi o konta oszczędnościowe? Póki co
wyczytałem że tylko pierwszy przelew w miesiącu jest bezpłatny, są
jakieÅ› inne?

Nie, innych nie ma. Ale haczykiem można nazwać oprocentowanie dla Silnie Zarabiającego (1% dla salda poniżej 1000 zł; 4,5% od 1000 zł dla całej kwoty). Podobnie jest z Zarabiającym (0% poniżej 10 tys. zł; 4% powyżej 10 tys. zł dla całej kwoty).

Meritum Bank - co sadzicie?