Meritum Bank - opłaty

Data: 2010-07-28 22:52:29
Autor: Damian Niusy
Meritum Bank - opłaty
Hej,

Takie pytanie czysto teoretyczne bo nikt raczej tego jeszcze nie przerabiał :)

W tym miesiącu wykorzystałem 1 darmowy przelew z rachunku Silnie zarabiającego.
Powiedzmy że zostało tam kilka groszy i nic więcej u nich nie mam.
Jak zachowa się bank jeśli wykorzystam "Wniosek o zamknięcie rachunku".
Bank wykona te dyspozycje i potem będzie mnie ścigal o te x*10 zł czy raczej nie wykona zamknięcia ze wzgledu na brak środków ?

Damian

Meritum Bank - opłaty