Meritum Bank uruchomił przelewy natychmiastowe

Data: 2012-06-28 21:46:18
Autor: Miernik
Meritum Bank uruchomił przelewy natychmiastowe
Meritum Bank uruchomił przelewy natychmiastowe.

Chyba się szarpnę na 5 zł i przetestuję w ten weekend o jakiejś
dzikiej godzinie przelew Meritum -> Millennium (lub odwrotnie), typu
północ z soboty na niedzielę. Albo w obie strony na raz w tym samym
momencie i zobaczę który pierwszy dojdzie.

Data: 2012-06-30 07:44:22
Autor: Adaś
W dniu 2012-06-29 06:46, Miernik pisze:
[...]

Pod warunkiem że ta dzika godzina będzie  między 6-22 lub 3-22 (w Millennium w zależności od dnia)

Meritum wygląda na rzeczywiste 24/7, ale jakoś z wieczora mają przetwarzanie i (przynejmniej kiedyś) około 20. przelewy wew. nie banglały.

http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci.html

--
Adam

Data: 2012-06-30 15:17:18
Autor: Miernik
On Jun 30, 7:44 am, Adaś <pyr...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Meritum wygląda na rzeczywiste 24/7, ale jakoś z wieczora mają
przetwarzanie i (przynejmniej kiedyś) około 20. przelewy wew. nie banglały.

I test zrobiony!

Równo o czasie: 2012-06-30 23:59:30 kliknąłem zatwierdzenie transakcji
w Millennium, i powiadomienie E-mail z Meritum Bank przyszło mi
2012-07-01 00:00:01.

Czyli szło 31 sekund, a obiecali 30... no ale może kliknięcie i http
POST zajął w sumie tą sekundę...

Kwota w Millennium nie zeszła z salda, a jedynie ze środków dostępnych
i jest blokada, a właściwie dwie: jedna na kwotę transakcji a druga na
5 PLN prowizji. W historii też transakcji jeszcze nie ma w Millennium,
ale w Meritum jest. W Meritum w historii przelew wygląda tak samo jak
każdy inny przelew przychodzący ELIXIR, nie da się poznać że to był
natychmiastowy, po prostu Typ operacji: Przelew przychodzący

W Millennium przy zlecaniu dość długo wyświetlało na ekranie "Przelew
w trakcie realizacji" i jakieś wirujące kółko, aż do godziny
2012-07-01 00:00:41 kiedy wyświetliło że poszło, i można było robić
inne rzeczy. Mail z Meritum przyszedł 40 sekund wcześniej niż
Millennium zdecydowało się wyświetlić że przelew jest zrealizowany.

W przeciwną stronę nie robiłem, bo i tak do 6 rano by nie doszło, więc
szkoda pieniędzy.

Meritum Bank uruchomił przelewy natychmiastowe