Meritum Konto Zarabiające czy ktoś ma?

Data: 2010-05-11 10:57:20
Autor:
Meritum Konto Zarabiające czy ktoś ma?
Czy ktoś z szanownych czytelników ma Meritum Konto Zarabiające? A jeśli tak,
to czy mógłby ocenić? Czy oprocentowanie, które jest podane na stronie Meritum
Banku jest w skali roku? Bo to 5,5 % czyli takie, jak w Polbanku, a bez ryzyka
zarażenia oszczędności grecką zarazą :/ Czy jeśli włoży się na konto 10k, to
czy to oprocentowanie obowiązuje dla całej kwoty? Są jakieś haczyki w
regulaminie konta? Do tej pory miałem w Meritum tylko lokaty (bez konta) i byłem z nich bardzo
zadowolony. Może rozszerzyć współpracę z tym bankiem...

Data: 2010-05-11 13:56:14
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsbd6g$5bd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kapitalizacja miesięczna.
P.G.

Data: 2010-05-11 14:04:14
Autor: Krzysztof

<assembea.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hsbd6g$5bd$1inews.gazeta.pl...
[...]

To konto nie bardzo nadaje sie do oszczedzania, odsetki naliczane miesiecznie, po belce jest tylko 4.45% czyli lekko nizej od EB. bankowosc elektroniczna i funkcjonalnosc OK, ale III-sesje elixir trzeba wyslac do 13:15 (zbyt wczesnie w stosunku do konkurencji), branie karty VE, nie ma sensu, bo lepsze warunki sa w innych bankach, generalnie konto moze sluzyc do pelnej samoobslugi lokat (dodatkowo oproc. +0.1% w stosunku do oferty z wnioskami). Sama idea tego konto jest wlasnie dla mnie niezrozumiala, bo bank placi wysokie promocyjne oprocentowanie (chce zlapac nowych klientow), ale utrzymywanie salda >10 tys na ROR dla wiekszosci nie ma zbytnio sensu a traktowanie tego jak oszczednosciowe tez jest chybione wlasnie ze wzgledu na 'belke', ot taki interfejs do obslugi lokat.
Tak procentuje cala kwota, ale saldo musi przekraczac 10 tys, zeby konto bylo oprocentowane.

Meritum Konto Zarabiające czy ktoś ma?