Meritum - Założenie silnie zarabiającego

Data: 2011-03-30 17:36:32
Autor: glaukonWYTNIJTO
Meritum - Założenie silnie zarabiającego
Ile trwa zrealizowanie dyspozycji założenia rachunku oszczędzającego?

Data: 2011-03-30 19:08:57
Autor: Tytus
Meritum - Założenie silnie zarabiającego
Ile trwa zrealizowanie dyspozycji założenia rachunku oszczędzającego?

3 miny

jk

Data: 2011-03-30 19:37:54
Autor: mx
Meritum - Założenie silnie zarabiającego
Ile trwa zrealizowanie dyspozycji założenia rachunku oszczędzającego?

3 miny

Zwykle sekundy, oprócz okresów "przysypiania " systemu. Wtedy nawet pół godziny. Jedna przerwa między 20 a 21 - zamknięcie dnia, druga 12:20 - 12:50 - obróbka zleceń na II sesję, i zapewne jeszcze kilka.
Dziś chciałem uwolnić parę złotych, a była 12:20. Zlecenia na II wychodzącą przyjmują do 12:30. Zrobiłem przelew z silnego i zawisł na pół godziny. Żadne refreshe nie działały, wykonał się za 10 pierwsza. Ale co najlepsze i tak poszedł w drugiej. O 15-tej był w DB. A po 21 silne można zerować, odsetki są naliczone i nie przepadną. Jedna uwaga, zlecając z datą dzisiejszą wykonają się natychmiast (z datą jutrzejszą). Zlecone z datą jutrzejszą wiszą w oczekujących do północy, a może nawet do rana.

Data: 2011-03-31 21:38:46
Autor: mx
[...]
I jeszcze jedna ciekawostka. Oprocentowanie nalicza się tempie jedno Silne co kila minut (ręczna weryfikacja?). W efekcie, właśnie teraz, dzisiejsze odsetki pojawiają się bardzo powoli na kolejnych kontach. O 21:35 sukces, jest komplet odsetek.

Meritum - Założenie silnie zarabiającego