Meritum bank

Data: 2013-01-05 19:28:37
Autor: news.home.net.pl
Meritum bank
Witam
Jak tak wszyscy narzekamy na ten niby bank to ja teĹĽ dorzucÄ™ kamyczek.
Ostatnio zawitałem do oddziału, aby zamknąć konto.
Obsługa radośnie stwierdziła, że nie ma takich możliwości technicznych i próbowała mnie odesłać na infolinię.
Skończyło się na złożeniu pisemnego wypowiedzenia (mam kopię).

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2013-01-05 19:36:06
Autor: Kamil Jońca
Meritum bank
"news.home.net.pl" <liliputek@gazeta.pl> writes:

Witam
Jak tak wszyscy narzekamy na ten niby bank to ja też dorzucę kamyczek.
Ostatnio zawitałem do oddziału, aby zamkn±ć konto.
Obsługa rado¶nie stwierdziła, że nie ma takich możliwo¶ci technicznych
i próbowała mnie odesłać na infolinię.
Skończyło się na złożeniu pisemnego wypowiedzenia (mam kopię).

Kurde, to ja mam niesamowite szczę¶cie. :) Żadnych tarć. A nawet raz się zdziwiłem że mi skapło jakie¶ 30 PLN. Okazało się że była
promocja o której nie wiedziałem (za założenie konta w oddziale).

KJ

Anyone can make an omelet with eggs.  The trick is to make one with none.

Data: 2013-01-05 20:17:19
Autor: osa
Meritum bank
W dniu 2013-01-05 19:28, news.home.net.pl pisze:
Witam
Jak tak wszyscy narzekamy na ten niby bank to ja teĹĽ dorzucÄ™ kamyczek.
Ostatnio zawitałem do oddziału, aby zamknąć konto.

Jeśli jeszcze kiedyś będziesz miał do zamknięcia rachunek w Meritum to polecam ichni system transakcyjny ;) Można tam wyklikać zamknięcie konkretnych rachunków lub wypowiedzieć umowę ramową. Szybko i bezboleśnie - nawet papierowe potwierdzenie wysyłają po zamknięciu.

Data: 2013-01-06 04:24:44
Autor: Imiglikos
Meritum bank
Dziwne też jest wysyłanie przez Meritum aktywnej karty i pinu z reguły tego samego dnia do adresata, brak możliwo¶ci zastrzeżenia karty przez internet, infolinia nie pracuje cał± dobę, pobieranie opłaty na realizację każdej płatno¶ci poprzez polecenie zapłaty. Ale je¶li chodzi o system transakcyjny to moim zdaniem maj± jeden z lepszych obecnie na rynku. Widziałem/korzystałem już obydwa aliory, mbank, db, ing, raiffeisen, inteligo, millenium, citi, klony Czarneckiego, BGŻ, CA i ten najbardziej mi przypadł do gustu. Do tego karta debetowa bez płatno¶ci bezstykowych (oby tak zostało) ale z możliwo¶ci± płacenia w sieci, jak kto¶ ma samochód to 4% zwrotu, powiadomienia o transakcjach na maila za 0zł, konto darmowe. No i atrakcyjne lokaty, obecnie maj± i mieli lepsz± ofertę niż klony. IMO jak wzi±ć plusy i minusy to jednak plusy przeważaj±. Ja przy zakładaniu konta/lokat nie miałem takich przygód jak opisujecie dlatego jestem raczej zadowolony.

Data: 2013-01-06 13:35:35
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum bank
Imiglikos napisał(a) :
[...]

Z tymi lokatami to mocno przesadziłe¶. Chyba nawet Bank Pocztowy ma lepsz± ofertę. 5,80 to żaden procent.

Jeszcze jak by¶ zawijał wiersze, to byłoby już OK.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2013-01-06 05:50:46
Autor: Imiglikos
Meritum bank
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 13:35:35 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Z tymi lokatami to mocno przesadziłe¶. Chyba nawet Bank Pocztowy ma lepsz± ofertę. 5,80 to żaden procent.

Może i żaden procent ale 90% banków ma gorsze oferty. Jako¶ w połowie
grudnia założyłem lokaty 4 miesięczne na 6,2% i wg mnie była to bdb oferta. Oczywi¶cie że zawsze znajdzie się bank, który da więcej ale
bior±c pod uwagę ci±gło¶ć ofert a nie jakie¶ tymczasowe promocje to Meritum nigdy nie odstawał. Daj link do tych atrakcyjnych lokat pocztowego bo ja niczego takiego
na ich stronie nie widzę.

Sorry za łamanie wierszy, google sobie z tym nie radzi, będę łamał
ręcznie.

Data: 2013-01-06 06:20:02
Autor: ls
Meritum bank

W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 13:35:35 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Z tymi lokatami to mocno przesadziłe¶. Chyba nawet Bank Pocztowy ma lepsz± ofertę. 5,80 to żaden procent.

Ta, ma piękne 6.5% na głównej na łapanie idiotów. SprawdĽ czy faktycznie jest ?więcej niż 5.8% meritum i wtedy zobacz kto przesadził :)

pozdrawiam,
niezależnie

Data: 2013-01-06 16:02:47
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum bank
ls napisał(a) :

[...]

Czepiasz się detali i łapiesz za słówka. Niezasadnie. Bo to było przejaskrawione przyrównanie do równie słabej oferty.
Chyba wszyscy pozostali zgadzaj± się, że 5.8% jest kiepsk± ofert±. Pocztowego przywołałem tylko jako przykład skostniałego banku, gdzie w zasadzie było zawsze bardzo słabe oprocentowanie. Oprócz pierwszych chwil po jego starcie. Więc bank gorszy od Pocztowego jest już naprawdę zły. A Ty się kurczowo łapiesz liczb, nie idei :-P

Data: 2013-01-06 08:56:57
Autor: Imiglikos
Meritum bank
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 16:02:47 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

Czepiasz się detali i łapiesz za słówka. Niezasadnie. Bo to było przejaskrawione przyrównanie do równie słabej oferty.

Dobra. To podaj linki do powiedzmy 4-5 ofert lokat terminowych (3-6 miesięcy) gdzie oprocentowanie jest większe niż 5,8%. Nie bierzemy pod uwagę produktów typu pierwsza lokata, polisolokat itp. tylko normalnych lokat dla nowych i obecnych klientów BEZ max. limitów ¶rodków. Skoro w Polsce działa 55 banków komercyjnych a wg Ciebie 5,8% to dno nie powiniene¶ mieć problemów ze wskazaniem czego¶ lepszego.

Data: 2013-01-06 09:00:12
Autor: jakis_inny
Meritum bank

otóż to. Patrz±c na oferty sprzed kilku dni: http://livesmarter.pl/najlepsze-lokaty-na-styczen-2013/ + http://livesmarter.pl/idea-bank-lokata-noworoczna-6-2-procent-na-6-miesiecy/ praktycznie żadna z nich nie jest już dostępna. 5.8% to niestety w tej chwili jedna z najlepszych stawek nie-na-dzień-dobry.. :/

Data: 2013-01-07 01:35:20
Autor: peter7712
Meritum bank

http://www.skbank.pl/elokata24 jeszcze można liczyć na powyżej 6%

Data: 2013-01-08 01:35:57
Autor: Michal Pl
Meritum bank

http://www.skbank.pl/elokata24 jeszcze można liczyć na powyżej 6%

Ale oprocentowanie zmienne

Data: 2013-01-07 10:58:53
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum bank
Imiglikos napisał(a) :
[...]

:-)
Masz 100% rację. Na teraz oprocentowanie jest dobre. Jednakże jeszcze nie dalej jak miesi±c temu było zdecydowanie lepiej. Czy znowu nie wzro¶nie? To pytanie do wróżek i hazardzistów. Ja bym poczekał trochę. Ale ile osób, tyle będzie opinii.

Data: 2013-01-06 16:17:31
Autor: Kamil Jońca
Meritum bank
[..]

pierwszych chwil po jego starcie. Więc bank gorszy od Pocztowego jest
już naprawdę zły. A Ty się kurczowo łapiesz liczb, nie idei :-P

No ale meritek _NIE_ jest gorszy od pocztowego.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
"There are some good people in it, but the orchestra as a whole is equivalent

Data: 2013-01-06 16:24:31
Autor: ls
Meritum bank
ls wrote:

W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 13:35:35 UTC+1 użytkownik Zbynek
Ltd. napisał: Z tymi lokatami to mocno przesadziłe¶. Chyba nawet Bank
[...]

Meritum lubie, bo jest konkurencja dla Getina.
A Ty nie podbieraj mi nicka, uzurpatorze

--
ls

Data: 2013-01-06 16:42:59
Autor: xbartx
Meritum bank
Dnia Sun, 06 Jan 2013 16:24:31 +0100, ls napisał(a):

Meritum lubie, bo jest konkurencja dla Getina.
A Ty nie podbieraj mi nicka, uzurpatorze

Nie jesteĹ› na "forumie" tylko w usenecie tutaj nie ma rezerwowania nickĂłw ;)

--
xbartx

Data: 2013-01-09 10:50:56
Autor: witrak()
Meritum bank
xbartx <bart@hashzero.net> wrote on 2013-01-06_17:42
[...]

Ale to nie uzasadnia zakazywania protestĂłw :-)
Więc mu nie zakazuj ;-)

witrak()

Data: 2013-01-07 12:07:25
Autor: Matt
Meritum bank
On Sun, 06 Jan 2013 13:24:44 +0100, Imiglikos <fotogaleriawroc@gmail.com>  wrote:

[...]

Ja się podpiszę pod powyższym postem. Dla mnie plusy Meritum przewyższaj±  minusy, też mi się podoba:
- wygodny, przejrzysty system transakcyjny,
- bezpłatny rachunek,
- karta debetowa bez płatno¶ci bezstykowych (już rzadko¶ć w ofercie  banków),
- zwrot 4% na debetówce,
- bardzo dobre oferty lokat, całkiem niedawno oferowali lokaty na 6.6% i  kilka założyłem.

Matt

Data: 2013-01-07 16:56:04
Autor: xbartx
Meritum bank
Dnia Mon, 07 Jan 2013 12:07:25 +0100, Matt napisał(a):

- bezpłatny rachunek,
- karta debetowa bez płatności bezstykowych (już rzadkość w ofercie
bankĂłw),
- zwrot 4% na debetĂłwce,

Tylko należałoby wspomnieć, że obwarowane jest to o ile dobrze pamiętam jakimś warunkami czyli wpływy na konto, wyrobienie jakiegoś limitu transakcji na karcie i 4% to tylko paliwo.

--
xbartx

Data: 2013-01-07 18:55:14
Autor: Matt
Meritum bank
On Mon, 07 Jan 2013 17:56:04 +0100, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

[...]

jakim¶ warunkami czyli wpływy na konto, wyrobienie jakiego¶ limitu
transakcji na karcie i 4% to tylko paliwo.

Oczywi¶cie, na tej grupie było to podane wielokrotnie, przeciętny  czytelnik p.b.b dobrze wie od czego jest zwrot. Po prostu piszę hasłowo co  mi się podoba w Meritum. Założyłem tam rachunek dawno temu do obsługi  lokat (jeszcze przed wprowadzeniem zwrotu za paliwo) i nigdy nie miałem  żadnych problemów z lokatami u nich. Lecz je¶li Tobie nie pasuj± to Twój  wybór. Podobnie wiele osób korzysta z BGŻ i pisało o zaletach oferty BGŻ  lecz ja nie otworzyłem tam rachunków. Kiedy¶ udałem się do oddziału BGŻ i  wyszedłem zirytowany i przekonany, że trafiłem do zapyziałego urzędu z  czasów PRL.

Matt

Data: 2013-01-07 18:13:40
Autor: xbartx
Meritum bank
Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:55:14 +0100, Matt napisał(a):

Oczywiście, na tej grupie było to podane wielokrotnie, przeciętny
czytelnik p.b.b dobrze wie od czego jest zwrot. Po prostu piszę hasłowo
co mi się podoba w Meritum. Założyłem tam rachunek dawno temu do obsługi
lokat (jeszcze przed wprowadzeniem zwrotu za paliwo) i nigdy nie miałem
żadnych problemów z lokatami u nich. Lecz jeśli Tobie nie pasują to Twój
wybĂłr.

Nigdzie nie napisałem, że mi coś nie pasuje, więc niepotrzebnie płyniesz. Stali bywalcy grupy wiedzą ale często posty pokazują się w różnego rodzaju wyszukiwarkach, portalach, więc warto pisać w miarę rzetelnie. Dużo ludzi bardzo nie lubi jakiś systemowych obroży i pilnowania co miesiąc aby wpłacić, kartą zrobić ileś transakcji etc i to jest dla nich poważny minus. Dla Ciebie to nie problem a dla kogoś i owszem, więc woli trzymać 1,5k w Synku i mielić zakupy z 5% MB.

--
xbartx

Data: 2013-01-08 01:15:35
Autor: wromek
Meritum bank
trzymać 1,5k w Synku i mielić zakupy z 5% MB.

do meritum wystarczy wplyw 1,5 kpln i wyplyw tego samego dnia ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-01-08 07:56:27
Autor: Andrzej Kubiak
Meritum bank
Dnia Mon, 7 Jan 2013 16:56:04 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

4% to tylko paliwo.

¦ci¶lej, zakupy na stacjach.

AK

Data: 2013-01-06 14:02:27
Autor: radar
Meritum bank
W dniu 2013-01-05 19:28, news.home.net.pl pisze:

Skończyło się na złożeniu pisemnego wypowiedzenia (mam kopię).

Lepiej niż w Idea gdzie nie przyjęto mojego wypowiedzenia :)

--
radar

Data: 2013-01-07 06:55:40
Autor: Imiglikos