Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.

Data: 2013-01-05 10:49:45
Autor: kowtow
Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
Ja chcialem skorzystac z darmowej stowki za zalozenie konta z fejsowego wniosku ale niestety umowe i hasla i loginy wyslali na moj stary email ktory mieli w systemie a nie na ten podany we wniosku i tez niestety reklamacja ale czekam na wyjasnienie i od razu likwiduje tak bezpieczne sa tam nasze dane

Data: 2013-01-05 04:16:32
Autor: jerry .
On 5 Sty, 10:49, "kowtow" <kowtowNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ja również i w umowie mam napisane że login i hasło takie jak
wcześniej. Zalogować się nie da. Infolinia twierdzi że mój login
został przydzielony innej osobie, reklamacja złożona, na rozpatrzenie
10 dni, dzwonie 9 dnia wieczorem i pytam czy reklamacja już
rozpatrzona, na co pani - na rozpatrzenie mamy 10 dni więc proszę
czekać do końca 10 dnia (do północy).

Data: 2013-01-05 15:03:59
Autor: wiatrak
Meritum, bank na korbkĂŞ. Szlag trafiÂł pi eniÂądze.

Ja również i w umowie mam napisane że login i hasło takie jak
wcześniej. Zalogować się nie da. Infolinia twierdzi że mój login
został przydzielony innej osobie, reklamacja złożona, na rozpatrzenie
10 dni, dzwonie 9 dnia wieczorem i pytam czy reklamacja juĹź
rozpatrzona, na co pani - na rozpatrzenie mamy 10 dni więc proszę
czekać do końca 10 dnia (do północy).

Przy poprzedniej promocji ROR-u: 100 zł za załoĹźenie +30zł za podpisanie w placĂłwce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. ZłoĹźyłem reklamację. Po upłynięciu terminu  i braku odpowiedzi na reklamację zadzwoniłem na infolinię.
  Godz. 15.40 dzwonię, pytam o powĂłd nierozpatrzenia reklamacji w terminie. Pani szuka, sprawdza, klika coś tam i po chwili mĂłwi: Jak to nie rozpatrzona? Rozpatrzona, i wysłana odpowiedĹş.

      - Ĺš l e   p a n   s p r a w d z a ł    p o c z t ę.

  Loguję się ekspresowo do poczty i sprawdzam. Jest!!!!!!!
Ale wysłana o 15.42 w trakcie naszej rozmowy. Czyli klasyczna ściema, bank na korbkę.
  Albo moĹźe jeszcze inaczej. Klientowi wysłać odpowiedĹş o pozytywnym rozpatrzeniu dopiero jak się będzie upominał. Jak się nie upomni, zapomni, to 3 dychy się mu nie da.

Straszna bucówa, oczywiście ROR już wypowiedziany.

Data: 2013-01-05 07:13:40
Autor: blackall
W dniu sobota, 5 stycznia 2013 15:03:59 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]

> 10 dni, dzwonie 9 dnia wieczorem i pytam czy reklamacja już

> rozpatrzona, na co pani - na rozpatrzenie mamy 10 dni więc proszę

Przy poprzedniej promocji ROR-u: 100 zł za założenie +30zł za podpisanie w placówce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. Złożyłem reklamację. Po upłynięciu terminu  i braku odpowiedzi na reklamację zadzwoniłem na infolinię.

  Godz. 15.40 dzwonię, pytam o powód nierozpatrzenia reklamacji w terminie. Pani szuka, sprawdza, klika coś tam i po chwili mówi: Jak to nie rozpatrzona? Rozpatrzona, i wysłana odpowiedź.

      - Ź l e   p a n   s p r a w d z a ł    p o c z t ę.

  Loguję się ekspresowo do poczty i sprawdzam. Jest!!!!!!!

Ale wysłana o 15.42 w trakcie naszej rozmowy. Czyli klasyczna ściema, bank na korbkę.

  Albo może jeszcze inaczej. Klientowi wysłać odpowiedź o pozytywnym rozpatrzeniu dopiero jak się będzie upominał. Jak się nie upomni, zapomni, to 3 dychy się mu nie da.

Straszna bucówa, oczywiście ROR już wypowiedziany.

u mnie podpobnie, przy czym odpowiedzieli na reklamacje elektronicznie informując, że przeciez wyplacili... no tak, ale dosłownie zaraz przed wysłaniem do mnie odpowiedzi. Jakbym sie nie upomnial, to bym nie dostał....

Data: 2013-01-05 10:19:13
Autor: Konfabulator
On 5 Sty, 16:13, black...@wp.pl wrote:

> [...]

u mnie podpobnie, przy czym odpowiedzieli na reklamacje elektronicznie informując, że przeciez wyplacili... no tak, ale dosłownie zaraz przed wysłaniem do mnie odpowiedzi. Jakbym sie nie upomnial, to bym nie dostał...

Na początku lubiłem ich za to, że można było wysyłać zapytania w
serwisie transakcyjnym, a odpowiedź przychodziło szybko i była
konkretna.

A ostatnio wygląda to tak:

==JA: Witam, pytanie dotyczy polisolokaty. Proszę o informację o której
godzinie muszą być zapewnione środki na rachunku by system przelał je
do ubezpieczyciela?

BANK: W odpowiedzi na korespondencję z dnia 02.01.2013 r., uprzejmie
informuję, iż w celu założenia Polisolokaty Meritum należy zapewnić
środki na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym przed złożeniem
wnosku o ww. produkt.

JA: Uprzejmie informuję, że taka odpowiedź to bzdura. Już pomijając,
że regulamin stanowi, że środki należy zapewnić w ciągu 7 dni po dniu
złożenia deklaracji przystąpienia, to w dodatku nie o to pytałem.
Pytałem o której godzinie system będzie próbował pobrać środki
pierwszy raz, czyli w kolejnym dniu roboczym po dniu złożenia
deklaracji, ale o której godzinie?

BANK: W odpowiedzi na korespondencję z dnia 02.01.2013 r., uprzejmie
informuję, iż z przyczyn leżących po stronie Banku w wiadomości z dnia
02.01.2013 r., zostały zawarte nieprawidłowe informacje związane z
terminem wpłaty środków na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w
celu zasilenia Polisolokaty Meritum.

W związku z powyższym, proszę przyjąć przeprosiny za zaistniałą
sytuację oraz wynikające z niej niedogodności.

Jednocześnie informuję, iż od dnia złożenia Deklaracji Przystąpienia,
Bank w ciągu 7 dni pobierze z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
kwotę w ciężar kosztu objęcia ochroną ubezpieczeniową.

Ponadto, Bank nie pobiera środków z rachunku w określonych godzinach
tylko we wskazanych dniach, tj. powyżej.
==
Czaicie! Bank nie pobiera środków o określonej godzinie, tylko pobiera
całymi dniami :) Oczywiście prawda jest taka, że pobiera między
księgowaniem pierwszej sesji, a wyjściem drugiej sesji. Ale takim
bankierom to ja już podziękowałem za pomoc...

Kolejny bank o obsłudze na poziomie mBanku, czyli trzy różne
odpowiedzi na to samo pytanie, tylko że żadna nie jest prawdą...

Data: 2013-01-06 15:28:46
Autor: xbartx
Dnia Sat, 05 Jan 2013 10:19:13 -0800, Konfabulator napisał(a):

Kolejny bank o obsłudze na poziomie mBanku, czyli trzy różne odpowiedzi
na to samo pytanie, tylko że żadna nie jest prawdą...

Ja chciałem otworzyć konto 100+30. U mnie wtedy jeszcze oddziału nie było ale akurat byłem dłuższy czas w stolicy. Idę z rana i na trasie ustawiłem sobie oddział, żeby załatwić sprawy. Poczekałem pod drzwiami, bo niby od 9.00 otwarte ale praktyka w tym dniu stanowiła inaczej ;) W końcu się dostałem Pani szukała, szukała w mailu ale nic nie znalazła. Ja już czasu nie miałem to Pani wzięła nr telefonu i że oddzwoni. Będzie już dobre z pół roku jak czekam na jej telefon ;) ale z tego co czytam to chyba nawet lepiej i te 130 nie jest tego warte he he.

--
xbartx

Data: 2013-01-06 02:13:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.

"wiatrak" kc9bsv$l7i$1@node1.news.atman.pl

w placówce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. Złożyłem

IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

Data: 2013-01-06 01:46:50
Autor: Ludwik
W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 02:13:59 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"wiatrak" kc9bsv$l7i$1@node1.news.atman.pl

> w placówce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. Złożyłem

IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

Mnie wypłacili 30 zł premii za otwarcie konta w placówce, choć nie brałem udziału w tej promocji.
Konto otwierałem wiele wiele miesięcy wcześniej.
Widać, że równowaga w przyrodzie musi być :-)

Data: 2013-01-06 19:17:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.

"Ludwik" ec1920e1-667e-4e54-96f5-d64be6645b80@googlegroups.com

Nikomu z tej promocji.

Data: 2013-01-06 10:59:11
Autor: kowtow
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.

IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

Potwierdzam dwa konta dwie reklamacje

Data: 2013-01-06 02:16:45
Autor: ciachomonsta
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.
To ja też się dołączę.
Wniosek o założenie konta składałem internetowo, żeby zminimalizować czas spędzony w placówce, ale po przbybyciu na miejsce, pan stwierdził że nie ma mojego wniosku ale nie ma problemu bo wypisze wszystko jeszce

Data: 2013-01-06 02:27:05
Autor: ciachomonsta
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.
To ja też się dołączę. Wniosek o założenie konta składałem internetowo, żeby zminimalizować czas spędzony w placówce, ale po przbybyciu na miejsce, pan stwierdził że podobno nie ma mojego wniosku ale nie ma problemu bo wypisze wszystko jeszcze raz z palucha. No i wypisał.
Następnie wniosek ten został odrzucony, ponieważ w systemie funkcjonował już "mój" złożony w internecie.
burdello bumbum

Data: 2013-01-06 12:29:13
Autor: Grzexs
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.
To ja też się dołączę.

I ja też się dołączę. 2 konta, 2 razy się trzeba było upomnieć.
--
Grzexs

Data: 2013-01-06 19:20:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.

<ciachomonsta@gmail.com> 499a3b6e-97f2-46e7-a652-42dce3bf13ff@googlegroups.com

[...]

A 3 dych nie dali z uwagi na nadmiarowe (nieprzewidziane) wiązanie uwagi pracownika?

U mnie nie zapłacili 3 dych, bo niepotrzebnie/nadmiarowo wiązałem uwagę pracownika. :)

Data: 2013-01-06 13:06:49
Autor: Iksiński

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:kcaj5j$rg8$1node2.news.atman.pl...

"wiatrak" kc9bsv$l7i$1@node1.news.atman.pl

w placówce, zapomnieli oczywiście zapłacić te 30 złotych. Złożyłem

IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

Ja dostałem bez proszenia.

Data: 2013-01-06 19:20:41
Autor: [sas]
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.
W dniu 06.01.2013 o 13:06 Iksiński  <grupy_WYTNIJ_TO_@_wytnij_to_poczta.onet.pl> pisze:

Ja dostałem bez proszenia.

u mnie też zadziałało tak samo.
[sas]

Data: 2013-01-06 19:21:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.

"Iksiński" kcbpcs$23b$1@node1.news.atman.pl

IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

Ja dostałem bez proszenia.

W tej akcji promocyjnej? Niech i inni wypowiedzą się.

Data: 2013-01-06 20:28:00
Autor: Waldek
[...]

Się wypowiadam  ;)
Przy 1-szej akcji dostałem bez upominania się
w kolejnej umerytoryczniłem żonę oraz koleżankę
i obie musiały się upomnieć o swoje

Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.