Meritum coś grzebie przy %

Data: 2011-11-17 19:59:28
Autor: Damian News
Meritum coś grzebie przy %
Przerwa w możliwości zakładania Lokaty z Gwarancją

Uprzejmie informujemy, że w czwartek, 17.11.2011 r. od godz. 18:45 do godz. 22:00,
nie będzie możliwe założenie Lokaty z Gwarancją na zmianę przepisów podatkowych
w systemie bankowości elektronicznej. Przerwa związana jest ze zmianą oprocentowania lokaty. Pozostałe funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej są w pełni dostępne. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z przerwą w zakładaniu lokaty.
Z poważaniem,
Zespół Meritum Banku ICB S.A

Data: 2011-11-17 20:18:53
Autor: wiatrak
Meritum coś grzebie przy %

Użytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisał w wiadomości news:4ec55992$1news.home.net.pl...
[...]

A może jakiegoś linka dasz? Bo ja własnie zakładam i nie ma problemu.,

Data: 2011-11-17 20:43:24
Autor: wiatrak
Meritum coś grzebie przy %

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ja3mn1$rc8$1node2.news.atman.pl...

[...]

No tak. Ja nie zakładam z systemu bankowości elektronicznej, nie mam przecież RORu w Meritum.

Data: 2011-11-17 21:34:18
Autor: Damian News
Meritum coś grzebie przy %

Proszę bardzo strona logowania https://www.meritumbank.pl/

Data: 2011-11-17 21:51:11
Autor: Konfabulator
Meritum coś grzebie przy %
Damian News <serwis@serwis.net.pl> napisał(a):
Przerwa w możliwości zakładania Lokaty z Gwarancją

No to wgrali nowe stawki:

6M - 5,79
12M - 5,4

Więc jak ktoś chce po obecnych stawkach to tylko dziś i tylko do 24 i tylko
przez wniosek spoza systemu.

Data: 2011-11-17 23:38:26
Autor: Waldek
Meritum coś grzebie przy %

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja3vke$1ia$1inews.gazeta.pl...
Damian News <serwis@serwis.net.pl> napisał(a):

Przerwa w możliwości zakładania Lokaty z Gwarancją

No to wgrali nowe stawki:

6M - 5,79
12M - 5,4

No to dali dupy :[
jutro mi sie konczy startowa i mialem im pomascic na 6m
ale w takim razie chyba posmaruje Idei na taxa 4m
..... a z pozostalymy moze poczekam na digipasa z optimy :>

Meritum coś grzebie przy %