Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?

Data: 2010-02-24 11:49:03
Autor: Rafal M
Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?
Witam

Czy orientuje sie ktos z Was, czy w Meritum Banku karta debetowa jest
obowiazkowa przy ich ROR? Czy mozna z niej w zrezygnowac i miec konto
bez karty (chodzi mi tylko o dostep do lokat)?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-24 20:53:48
Autor: MarekZ
Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?
Uzytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:7eaff6ea-f724-45fd-a9f1-7d3fb02f9127@k19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Nie wiem wprawdzie jak jest w regulaminie Meritum, ale co Ci ewentualnie broni zastrzec te karte i nie zamawiac kolejnej?

Data: 2010-02-24 21:14:04
Autor: Valdi
Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?
"Rafal M"

Czy orientuje sie ktos z Was, czy w Meritum Banku karta debetowa jest
obowiazkowa przy ich ROR? Czy mozna z niej w zrezygnowac i miec konto
bez karty (chodzi mi tylko o dostep do lokat)?

z lektury grupy i forum mbanku wnioskuje, ze nie.

Data: 2010-02-24 22:01:39
Autor: wspolna-flaszka.pl
Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?
Mozna wziac te szkaradztwo i nie aktywowac

Data: 2010-02-25 09:48:26
Autor: RobertS
Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?

Mozna wziac te szkaradztwo i nie aktywowac

przykladowo w ING tak nie zadziala, za nieaktywowana karte tez pobieraja oplate, trzeba zamowic i zrezygnowac/zastrzec

RobertS

Data: 2010-02-25 13:53:58
Autor: Krzysztof

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:hm5dgu$g9c$1opal.icpnet.pl...

Mozna wziac te szkaradztwo i nie aktywowac

przykladowo w ING tak nie zadziala, za nieaktywowana karte tez pobieraja oplate, trzeba zamowic i zrezygnowac/zastrzec

W Meritum przy zamawianiu konta zaznacza sie opcje bez karty, przetestowane w praktyce, dziala wszystko bez karty bez problemu. Nie trzeba stosowac zadnych zabiegow z rezygnowaniem z karty, przy skladaniu wniosku o konto zaznaczamy opcje 'bez karty'. Zakladalem w oddziale i nie bylo z tym zadnego problemu.

Data: 2010-02-24 22:07:47
Autor: Krzysztof

"Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote in message news:7eaff6ea-f724-45fd-a9f1-7d3fb02f9127k19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

tak mozna bez karty.

Data: 2010-02-24 22:34:52
Autor: MichalL
Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?
Mozna aktywowac konto bez karty.

MichalL

Meritum - czy karta debetowa jest obowiazkowa?