Meritum daje 100zl

Data: 2012-08-08 00:20:26
Autor: ls
Meritum daje 100zl
Data: 2012-08-08 08:53:47
Autor: Sinus
Meritum daje 100zl
ls <lswp@wp.pl> napisał(a):
Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:

Nowym-starym chyba też. Wg regulaminu:
"Uczestnikami Promocji mog± być osoby fizyczne uprawnione do zawarcia Umowy
Konta, które na dzień rozpoczęcia Promocji nie były posiadaczami Konta w Banku"

Ja zamkn±łem u nich konto kilka miesięcy temu, złożyłem wniosek jednak został
odrzucony. Zadzwoniłem, teoretycznie ręcznie go przepchnęli ale po rozmowie
znowu dostałem maila o odrzuceniu. Zobaczymy czy za 2 dni w oddziale będ±
mieli umowę i czy będzie problem z naliczeniem wi¶ni...

--
Sinus

Data: 2012-08-08 11:08:17
Autor: Aha....
Meritum daje 100zl
W dniu 2012-08-08 10:53, Sinus pisze:
ls <lswp@wp.pl> napisał(a):
[...]

Jakich qrwa wisni ?
Tych co sie nimi dupe czysci ?

Data: 2012-08-08 12:13:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum daje 100zl

"Aha...." jvta9o$16d$1@news.dialog.net.pl

Jakich qrwa wisni ?
Tych co sie nimi dupe czysci ?

Merytorycznych -- istoto z rynsztoka.

Data: 2012-08-08 22:50:47
Autor: osa
Meritum daje 100zl
ls <lswp@wp.pl> napisał(a):
[...]

Potwierdzam  :( Też się z nimi rozstałem kilka(na¶cie?) miesięcy temu i chwilę po złożeniu wniosek został z automatu odrzucony... zadzwonię jutro i spróbuję go przepchn±ć... ciekawe czy znów odrzuc±?

Data: 2012-08-09 17:15:34
Autor: osa
Meritum daje 100zl
ls <lswp@wp.pl> napisał(a):
[...]

W moim przypadku wniosek został odrzucony bo w systemie ROR wypowiedziany w wrze¶niu cyt.'nie był do końca zamknięty' i st±d system nie pozwolił otworzyć RORu bo niby już był ;) Panienka ma to wyprostować, przepchn±ć wniosek i zadzwonić... zobaczymy ;)

Data: 2012-08-08 23:07:02
Autor: Przemek
Meritum daje 100zl

Użytkownik "Sinus " <sinus1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvt9er$dul$1inews.gazeta.pl...
ls <lswp@wp.pl> napisał(a):
Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:

Dodam jeszcze, że karta kosztuje 2 zl miesięcznie (przy 200 zł miesięcznie transakcji kart± jest darmowa), więc je¶li nie chce sie kombinować z pilnowaniem co miesi±c zakupów za 200 zl t± kart± to do kosztów trzeba doliczyć jakie¶ 8 - 10 zł (z uwagi na lokate trzeba konto trzymać co najmniej 3 miesi±ce i dochodzi okres wypowiedzenia) czyli zysk 130 zł - 15 zl kosztów (karta i groupon) = 115 zl na czysto a do tego zysk z naprawdę ładnie oprocentowanej lokaty (szkoda tylko, że taki niski limit kwotowy). IMHO calkiem niezła wisienka.

Data: 2012-08-09 09:13:52
Autor: lolekanabolek
Meritum daje 100zl
W dniu 2012-08-08 23:07, Przemek pisze:

Dodam jeszcze, �e karta kosztuje 2 zl miesi�cznie (przy 200 z� miesi�cznie
transakcji kart� jest darmowa), wi�c je�li nie chce sie kombinowa� z
pilnowaniem co miesi�c zakup�w za 200 zl t� kart� to do koszt�w trzeba
doliczyďż˝ jakieďż˝ 8 - 10 zďż˝ (z uwagi na lokate trzeba konto trzymaďż˝ co
najmniej 3 miesi�ce i dochodzi okres wypowiedzenia) czyli zysk 130 z� - 15
zl koszt�w (karta i groupon) = 115 zl na czysto a do tego zysk z naprawd�
�adnie oprocentowanej lokaty (szkoda tylko, �e taki niski limit kwotowy).
IMHO calkiem niez�a wisienka.

kartę to chyba będzie można zastrzec już po zgarnięciu 130 wisienek,
100 mają wypłacić do 15 dni od transakcji kartą
30 do 21 dni od przelewu

Marcin

Data: 2012-08-09 00:23:29
Autor: disnej
Meritum daje 100zl

kartę to chyba będzie można zastrzec już po zgarnięciu 130 wisienek,

wg mnie karte mozna zamknac po 1 transakcji karta

Data: 2012-08-09 15:09:47
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
kartę to chyba będzie można zastrzec już po zgarnięciu 130 wisienek,
100 maj± wypłacić do 15 dni od transakcji kart±
30 do 21 dni od przelewu

a mozna jeszcze sprobowac zainicjowac kontakt przez linka:
http://wromek1.systempartnerski.pl/

a jak mi sie uda z tego cos zgarnac to sie podziele.
zapraszam ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-09 15:32:43
Autor: Wemif
Meritum daje 100zl
wromek <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

a mozna jeszcze sprobowac zainicjowac kontakt przez linka:

Przecież w tym programie partnerskim nie ma Meritum, a nawet jakby
był to nie byłoby pola na wpisaniu kodu z gruponu.

a.

Data: 2012-08-09 17:56:10
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
a mozna jeszcze sprobowac zainicjowac kontakt przez linka:

Przecież w tym programie partnerskim nie ma Meritum, a nawet jakby
był to nie byłoby pola na wpisaniu kodu z gruponu.

http://wromek1.systempartnerski.pl/lokaty.html

druga oferta od góry, ja mam płacone za wyrażenie zainteresowania ofert±:

"Wynagrodzenie przyznane będzie pod warunkiem, że wszystkie dane zawarte we wniosku będ± POPRAWNE, na podstawie danych konsultant SKONTAKTUJE się z klientem, a klient POTWIERDZI zainteresowanie produktem.
W programie obowi±zuje zakaz wysyłania wniosków w imieniu Klienta."

a potem można wypełnić formularz i wpisać kod. Chętnych proszę o podanie daty oraz godziny kliknięcia wniosku w celu weryfikacji w moim panelu. Nie obiecuję, że się to uda, bo co chwilę muszę pisać jakie¶ reklamacje (które póki co s± uznawane) ale te 20 pln mogę dodatkowo odpalić każdemu, którego kliknięcie przejdzie i zostanie mi naliczona prowizja.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-10 13:28:24
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
niestety moj system chyba nie zadziala ale test zrobilem ;)
opowiem o wynikach za jakis czas ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-09 19:18:15
Autor: osa
Meritum daje 100zl
[...]

U mnie też drugi raz odrzucony i panienka (jeszcze?) nie dzwoniła... daj znać czy udało Ci się podpisać umowę.

Data: 2012-08-10 17:43:54
Autor: osa
Meritum daje 100zl
W dniu 2012-08-09 19:18, osa pisze:
[...]

Dzwnoniłem do nich i mieli zrobić trzeci± próbę. Po godzinie dzwoni panienka aby potwierdzić dane więc im się udało jednak pchn±ć ten wniosek. Ale jest zonk, jak zamykałem miałem inny numer DO, we wniosku podałem aktualny i aby zweryfikować muszę im wysłać skan... stwierdziłem że przecież w oddziale mog± to zweryfikować na co panienka odrzekła, że umowa do oddziału nie trafi póki nie dostan± skanu... dziwna procedura... ale może dlatego, że wybrałem placówkę partnersk±.

Data: 2012-08-11 13:25:02
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
stwierdziłem że przecież w oddziale mog± to zweryfikować na co panienka odrzekła, że umowa do oddziału nie trafi póki nie dostan± skanu... dziwna procedura... ale może dlatego, że wybrałem placówkę partnersk±.

oni dostaj± gotowe umowy "z centrali", nie przygotowuj± ich na miejscu.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-08 09:22:14
Autor: Gregor
Meritum daje 100zl
ls <lswp@wp.pl> napisał(a):
Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:

http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Services-ICB-SA/9029981?nlp=&CI
D=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

A czy token jest konieczny? Bo wg TOiP wydanie to 60 a używanie 10PLN/mies.
Czyli może przeżreć w szystkie wi¶nie...

Data: 2012-08-08 02:54:43
Autor: ls
Meritum daje 100zl
W dniu ¶roda, 8 sierpnia 2012 11:22:14 UTC+2 użytkownik  Gregor napisał:

A czy token jest konieczny? Bo wg TOiP wydanie to 60 a u�ywanie 10PLN/mies.

Czyli mo�e prze�re� w szystkie wi�nie...

We wniosku internetowym wybierasz token lub hasla sms - tak wiec nie jest konieczny.
Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w oddziale, zamiast kurierem.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-08-08 12:23:02
Autor: Bartnick
Meritum daje 100zl
We wniosku internetowym wybierasz token lub hasla sms - tak wiec nie jest konieczny.
Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w oddziale, zamiast kurierem.

Na czym polega to dodatkowe 30zł za podpisanie umowy w oddziale?
Jakie warunki trzeba spełnić, żeby uzupełnic koszyk wi¶ni do 130zł?

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-08-08 10:38:03
Autor:
Meritum daje 100zl
Bartnick <anarionNO@SPAM.poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Na czym polega to dodatkowe 30zł za podpisanie umowy w oddziale?
Jakie warunki trzeba spełnić, żeby uzupełnic koszyk wi¶ni do 130zł?

 Podczas wypełniania wniosku podejmujesz decyzję co do placówki. Reszta tutaj:
http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/31/8/bin_C3PO57ae86f2d42daf1d46318.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regulamin_promocja_podpisanie_umowy_placowka.pdf

Gregor

Data: 2012-08-08 12:47:06
Autor: Bartnick
Meritum daje 100zl
[...]

Dziękuję bardzo, nie udało mi się tego samemu znaleĽć.

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-08-08 13:58:03
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum daje 100zl
77_gregor_77.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a) :
> [...]

Bartnick
 Podczas wypełniania wniosku podejmujesz decyzję co do placówki. Reszta tutaj:

He, he, jaki¶ nowy trend nam się zaczyna?

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-08-10 13:19:19
Autor: wiatrak
Meritum daje 100zl
> Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w
> oddziale, zamiast kurierem.

Wła¶nie podpisałem w placówce. Trzy dychy się przydadz±. Na browara :)

Data: 2012-08-10 13:50:20
Autor: lolekanabolek
Meritum daje 100zl
W dniu 2012-08-10 13:19, wiatrak pisze:
> Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w
> oddziale, zamiast kurierem.

Wła¶nie podpisałem w placówce. Trzy dychy się przydadz±. Na browara :)

A można wiedzieć kiedy wypełniłe¶ wniosek??
Bo z informacji jak± dostałem na maila:
"Jeżeli wybrałe¶ podpisanie umowy w Oddziale Banku, zapraszamy na podpisanie umowy 2-giego dnia roboczego od momentu złożenia wniosku, w godzinach pracy danego Oddziału"

to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj

Marcin

Data: 2012-08-10 16:15:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum daje 100zl

"lolekanabolek" k02sht$pb4$1@inews.gazeta.pl

[...]

A bez składania wniosku można i¶ć po wi¶nie?

Data: 2012-08-10 17:21:46
Autor: wiatrak
Meritum daje 100zl

\> to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do
poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj

--

Wczoraj wypełniłem wniosek, a dzi¶ zadzwoniłem do placówki, czy już można. Można.

Data: 2012-08-10 19:54:24
Autor: lolekanabolek
Meritum daje 100zl
W dniu 2012-08-10 17:21, wiatrak pisze:

[...]

parę minut po napisaniu postu też do mnie dzwonili, umowa już podpisana

Marcin

Data: 2012-08-11 13:26:18
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj

nie idĽ, czekaj na telefon albo idĽ faktycznie po tych 2 dniach.
umowy może jeszcze nie być.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-08 13:29:47
Autor: Franc
Meritum daje 100zl
Dnia Wed, 8 Aug 2012 00:20:26 -0700 (PDT), ls napisał(a):

Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:

http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Services-ICB-SA/9029981?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

Rozumiem, że doczytaliście.
Żeby dostać jednorazową 100, trzeba m.in.:
3) w okresie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku o otwarcie Konta założą
PierwszÄ… LokatÄ™,

a lokaty to: 8,5% w skali roku – w przypadku lokaty na 3 m-ce  dla kwoty od
500 zł do 5000 zł

ergo
Wrzuć 500 zł na 3 miesiące, żeby dostać 100 + 30 za otwarcie rachunku w
oddziale.

--
Franc

Data: 2012-08-08 11:52:50
Autor: mohonk
Meritum daje 100zl
Franc <sdsf@wp.pl> napisał(a):

[...]

Nie jest to zły interes - oprocentowanie takiej 500-złotowej lokaty wyniesie wówczas 26% :)

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-08-08 13:58:57
Autor: Franc
Meritum daje 100zl
Dnia Wed, 8 Aug 2012 11:52:50 +0000 (UTC), mohonk napisał(a):

Nie jest to zły interes - oprocentowanie takiej 500-złotowej lokaty wyniesie wówczas 26% :)
:-)

Też prawda - 125 złotych na ulicy nie leży.

--
Franc

Data: 2012-08-08 17:16:42
Autor: Piotr Gałka
Meritum daje 100zl

Użytkownik "mohonk" <mohonk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvtjui$mgs$1inews.gazeta.pl...
Nie jest to zły interes - oprocentowanie takiej 500-złotowej lokaty wyniesie
wówczas 26% :)

To w skali 3 miesięcy, a w skali roku będzie 104% + 8.5%.
P.G.

Data: 2012-08-08 20:23:47
Autor: radekp@konto.pl
Meritum daje 100zl
Wed, 8 Aug 2012 13:29:47 +0200, w <lum83eo5ds9a$.1vzhswwsjeihv.dlg@40tude.net>,
Franc <sdsf@wp.pl> napisał(-a):

Rozumiem, że doczytali¶cie.
Żeby dostać jednorazow± 100, trzeba m.in.:
3) w okresie 1 miesi±ca od dnia złożenia wniosku o otwarcie Konta założ±
Pierwsz± Lokatę,

To nie problem, ale jest jeszcze:
.... "oraz dokonaj minimum 1 transakcji kart± do dnia 8 listopada 2012 r."

Data: 2012-08-08 21:25:01
Autor: Franc
Meritum daje 100zl

Franc <sdsf@wp.pl> napisał(-a):

[...]

Nie widzę tutaj niebiezpieczeństwa... Kupić można nawet paczkę gum, byleby
kart±.

--
Franc

Data: 2012-08-09 01:13:10
Autor: ls
Meritum daje 100zl

Franc <sdsf@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

To nie problem, ale jest jeszcze:

... "oraz dokonaj minimum 1 transakcji kart± do dnia 8 listopada 2012 r.."

No to chyba tez nie problem?
Mnie sie wydaje, ze warunki sa proste do spelnienia, a oprocz bonusu 100-130zl na start, dostaje sie jeszcze dobry % na lokacie i 4% zwrotu na paliwie..
Troche sie ludzie rozbestwili tymi wisniami i marudza ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2012-08-09 15:36:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum daje 100zl

"ls" 7c16b22d-9024-4f9f-ab95-c3cc6d6b5f21@googlegroups.com

: Mnie sie wydaje, ze warunki sa proste do spelnienia, Proste -- ale nie dla mnie, bo ja mam tam konto.

Data: 2012-08-09 23:24:12
Autor: ls
Meritum daje 100zl
W dniu czwartek, 9 sierpnia 2012 15:36:40 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"ls" : Mnie sie wydaje, ze warunki sa proste do spelnienia, Proste -- ale nie dla mnie, bo ja mam tam konto.

Pociesz sie, ze ja tez juz mam.
Ale zakladam zonie.
Cos trzeba robic w oczekiwaniu na 300zl z BPH.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-08-10 13:53:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum daje 100zl

"ls" 0ff2e87b-171f-4309-8236-ea4ad9da32f5@googlegroups.com

Proste -- ale nie dla mnie, bo ja mam tam konto.

: Pociesz sie, ze ja tez juz mam.
: Ale zakladam zonie.
: Cos trzeba robic w oczekiwaniu na 300zl z BPH.

Ja założę żonie mojego ojca. ;)

Data: 2012-08-09 23:31:55
Autor: Grzexs
Meritum daje 100zl
ergo
Wrzuć 500 zł na 3 miesiące, żeby dostać 100 + 30 za otwarcie rachunku w
oddziale.

Jest jeszcze jedna pułapka. Trzeba wypełnić "dedykowany" wniosek. A co robić, jak ktoś przez nieuwagę wypełni "zwykły" wniosek o otwarcie rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany? Czy zostaje klientem banku i nie ma już możliwości zerwania wisienek?
--
Grzexs

Data: 2012-08-10 07:56:46
Autor:
Meritum daje 100zl
Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał(a):
> [...]

Jest jeszcze jedna pułapka. Trzeba wypełnić "dedykowany" wniosek. A co robić, jak ktoś przez nieuwagę wypełni "zwykły" wniosek o otwarcie rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany? Czy zostaje klientem banku i nie ma już możliwości zerwania wisienek?

Proszę o kontakt z infolini± bank pod tel. 801 980 888 (+48) 58 77 88 888 i
wyja¶nienie w czym rzecz. Meritum Bank

Data: 2012-08-11 22:20:26
Autor: Grzexs
Meritum daje 100zl
Jest jeszcze jedna pułapka. Trzeba wypeł‚nić‡ "dedykowany" wniosek. A co
robić‡, jak kto¶› przez nieuwagę™ wypeł‚ni "zwykł‚y" wniosek o otwarcie
rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany? Czy zostaje klientem
banku i nie ma już możliwo¶›ci zerwania wisienek?

Proszę o kontakt z infolini± bank pod tel. 801 980 888 (+48) 58 77 88 888 i
wyja¶nienie w czym rzecz.

Dzięki za troskę, ale to było pytanie czysto teoretyczne. Sam wpadłem na to, że co¶ nie tak, bo nigdzie nie było miejsca na wpisanie kodu z groupona.

--
Grzexs

Data: 2012-08-10 09:41:34
Autor: kowtow
Meritum daje 100zl

A co
robić, jak kto¶ przez nieuwagę wypełni "zwykły" wniosek o otwarcie rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany?

Na to też liczy bank że z 10-15% chętnych sie pomyli

Data: 2012-08-10 12:08:01
Autor: Franc
Meritum daje 100zl
Dnia Thu, 09 Aug 2012 23:31:55 +0200, Grzexs napisał(a):

ergo
Wrzuć 500 zł na 3 miesi±ce, żeby dostać 100 + 30 za otwarcie rachunku w
oddziale.

Jest jeszcze jedna pułapka. Trzeba wypełnić "dedykowany" wniosek. A co robić, jak kto¶ przez nieuwagę wypełni "zwykły" wniosek o otwarcie rachunku i ten wniosek zostanie zaakceptowany? Czy zostaje klientem banku i nie ma już możliwo¶ci zerwania wisienek?

Zawsze trzeba uważać, ale tutaj to jest proste.
Żeby dostać 100 trzeba kupić groupona, gdzie masz link do wnioski i miejsce
na wpisanie kodu z groupona. Nawet jak wejdziesz przez ich stronę www, to zorientujesz się, że nie ma
gdzie wpisać kodu z w/w groupona - czyli co¶ nie chalo..

--
Franc

Data: 2012-08-10 13:27:21
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
gdzie wpisać kodu z w/w groupona - czyli co¶ nie chalo..

bo trzeba wejsc z linka z PDFa, ktorego dostaniesz na maila.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-10 14:10:14
Autor: Franc
Meritum daje 100zl
Dnia Fri, 10 Aug 2012 13:27:21 +0200, wromek napisał(a):

gdzie wpisać kodu z w/w groupona - czyli co¶ nie chalo..

bo trzeba wejsc z linka z PDFa, ktorego dostaniesz na maila.

Albo wej¶ć z linka na grouponie. Jak można wpisać kod z kupionego groupona
- jeste¶my w domu na wła¶ciwym linku.

--
Franc

Data: 2012-08-10 17:45:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum daje 100zl

"Franc" nj0mekl26tpj$.1tx9wfx4srwkv$.dlg@40tude.net

Żeby dostać 100 trzeba kupić groupona, gdzie masz link do wnioski i miejsce
na wpisanie kodu z groupona.

Do kiedy można wzi±ć ten grupon? I czy kto¶ wzi±ł na zapas?
Zmarnowałem masę czasu na boje z FreecoNet -- nie mogę teraz
zaj±c się gruponem. A na zło¶ć -- telefon u lekarza nie
działa... Ani ze stacjonarnego, ani z komórki nie mogę
tam dodzwonić się, i muszę jechać... Co absurd!!!

Data: 2012-08-11 13:27:58
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
[...]

jak za starych czasów, jeden grupon/os. ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-15 08:58:16
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
Data: 2012-08-15 06:29:18
Autor: LiveSmarter.pl
Meritum daje 100zl
W dniu ¶roda, 15 sierpnia 2012 08:58:16 UTC+2 użytkownik wromek napisał:
> http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Services-ICB-SA/9029981?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

ktos wie ile sie tego sprzedalo?

-- pozdrawiam, wromek

kupowałem wczoraj wieczorem, było >600

Data: 2012-08-16 23:37:57
Autor: krzysztofsf
Meritum daje 100zl
On 15 Sie, 15:29, "LiveSmarter.pl" <black...@wp.pl> wrote:

> ktos wie ile sie tego sprzedalo?

> --

> pozdrawiam, wromek

Dziaj juz chyba nieaktywne - pisze tylko zapisz sie i prosi wtedy o
miala na przesylanie podobnych ofert

Data: 2012-08-17 17:04:10
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
Dziaj juz chyba nieaktywne - pisze tylko zapisz sie i prosi wtedy o
miala na przesylanie podobnych ofert

wlasnie dlatego pytalem na grupie tych, ktorzy ogladali oferte ostatnio jak jeszcze byla aktywna.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-15 11:58:29
Autor: wiatrak
Meritum daje 100zl

Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0fhad$j8r$1inews.gazeta.pl...
http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Services-ICB-SA/9029981?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

ktos wie ile sie tego sprzedalo?

Widziałem stan ponad sze¶ćset ze dwa dni temu.

Meritum daje 100zl