Meritum daje 100zl

Data: 2012-08-08 09:22:14
Autor: Gregor
Meritum daje 100zl
ls <lswp@wp.pl> napisał(a):
Na Grouponie Meritum daje 100zl nowym klientom:

http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Meritum-Services-ICB-SA/9029981?nlp=&CI
D=PL_CRM_1_0_0_221&a=1661

A czy token jest konieczny? Bo wg TOiP wydanie to 60 a używanie 10PLN/mies.
Czyli może przeżreć w szystkie wi¶nie...

Data: 2012-08-08 02:54:43
Autor: ls
Meritum daje 100zl
W dniu ¶roda, 8 sierpnia 2012 11:22:14 UTC+2 użytkownik  Gregor napisał:

A czy token jest konieczny? Bo wg TOiP wydanie to 60 a u�ywanie 10PLN/mies.

Czyli mo�e prze�re� w szystkie wi�nie...

We wniosku internetowym wybierasz token lub hasla sms - tak wiec nie jest konieczny.
Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w oddziale, zamiast kurierem.

--
pozdr.
ls

Data: 2012-08-08 12:23:02
Autor: Bartnick
Meritum daje 100zl
We wniosku internetowym wybierasz token lub hasla sms - tak wiec nie jest konieczny.
Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w oddziale, zamiast kurierem.

Na czym polega to dodatkowe 30zł za podpisanie umowy w oddziale?
Jakie warunki trzeba spełnić, żeby uzupełnic koszyk wi¶ni do 130zł?

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-08-08 10:38:03
Autor:
Meritum daje 100zl
Bartnick <anarionNO@SPAM.poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Na czym polega to dodatkowe 30zł za podpisanie umowy w oddziale?
Jakie warunki trzeba spełnić, żeby uzupełnic koszyk wi¶ni do 130zł?

 Podczas wypełniania wniosku podejmujesz decyzję co do placówki. Reszta tutaj:
http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/31/8/bin_C3PO57ae86f2d42daf1d46318.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regulamin_promocja_podpisanie_umowy_placowka.pdf

Gregor

Data: 2012-08-08 12:47:06
Autor: Bartnick
Meritum daje 100zl
[...]

Dziękuję bardzo, nie udało mi się tego samemu znaleĽć.

Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2012-08-08 13:58:03
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum daje 100zl
77_gregor_77.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a) :
> [...]

Bartnick
 Podczas wypełniania wniosku podejmujesz decyzję co do placówki. Reszta tutaj:

He, he, jaki¶ nowy trend nam się zaczyna?

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-08-10 13:19:19
Autor: wiatrak
Meritum daje 100zl
> Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w
> oddziale, zamiast kurierem.

Wła¶nie podpisałem w placówce. Trzy dychy się przydadz±. Na browara :)

Data: 2012-08-10 13:50:20
Autor: lolekanabolek
Meritum daje 100zl
W dniu 2012-08-10 13:19, wiatrak pisze:
> Co wiecej, mozna jeszcze wyhaczyc dodatkowe 30zl za podpisanie umowy w
> oddziale, zamiast kurierem.

Wła¶nie podpisałem w placówce. Trzy dychy się przydadz±. Na browara :)

A można wiedzieć kiedy wypełniłe¶ wniosek??
Bo z informacji jak± dostałem na maila:
"Jeżeli wybrałe¶ podpisanie umowy w Oddziale Banku, zapraszamy na podpisanie umowy 2-giego dnia roboczego od momentu złożenia wniosku, w godzinach pracy danego Oddziału"

to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj

Marcin

Data: 2012-08-10 16:15:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum daje 100zl

"lolekanabolek" k02sht$pb4$1@inews.gazeta.pl

[...]

A bez składania wniosku można i¶ć po wi¶nie?

Data: 2012-08-10 17:21:46
Autor: wiatrak
Meritum daje 100zl

\> to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do
poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj

--

Wczoraj wypełniłem wniosek, a dzi¶ zadzwoniłem do placówki, czy już można. Można.

Data: 2012-08-10 19:54:24
Autor: lolekanabolek
Meritum daje 100zl
W dniu 2012-08-10 17:21, wiatrak pisze:

[...]

parę minut po napisaniu postu też do mnie dzwonili, umowa już podpisana

Marcin

Data: 2012-08-11 13:26:18
Autor: wromek
Meritum daje 100zl
to nie wiem czy mogę już dzisiaj się udać czy też mam czekać do poniedziałku. Wniosek złożyłem wczoraj

nie idĽ, czekaj na telefon albo idĽ faktycznie po tych 2 dniach.
umowy może jeszcze nie być.

--
pozdrawiam, wromek

Meritum daje 100zl