Meritum do góry.

Data: 2011-04-26 10:52:08
Autor: wiatrak
Meritum do góry.
Meritum minimalnie do góry. Ale taki procent  to niech sobie w buty włożą. Włąśnie dziś konczą mi się u nich 3 miesięczne na 5,25%, myślałem, ze podniosą bardziej zdecydowanie, a tu taka kiszka.

Moze po latach w ramach dywersyfikacji przeproszę się z Pocztowym?

wiatrak

Data: 2011-04-26 10:57:39
Autor: RobertS
Meritum do góry.

Moze po latach w ramach dywersyfikacji przeproszę się z Pocztowym?

wiatrak

a ma coś ciekawego w ofercie?

RobertS

Data: 2011-04-26 10:58:36
Autor: wiatrak
Meritum do góry.

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ip61e6$rpf$1opal.icpnet.pl...

Moze po latach w ramach dywersyfikacji przeproszę się z Pocztowym?

wiatrak

a ma coś ciekawego w ofercie?

Półroczną bez belki na 4,8

Data: 2011-04-26 11:02:19
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum do góry.
wiatrak napisał(a) :
[...]

Nie no, zaraz... W mojej przeglądarce na 6 miesięcy jest na Lokata
Meritum Zysku w Internecie z kapitalizacją dzienną 4.53 i na Lokata
Internetowa z kapitalizacją dzienną 4.61.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-04-26 11:12:40
Autor: wiatrak
Meritum do góry.

Użytkownik "Zbynek Ltd." <

[...]

Mówimy o Pocztowym.
wiatrak

Data: 2011-04-26 18:49:01
Autor: mx
Meritum do góry.
Nie no, zaraz... W mojej przeglądarce na 6 miesięcy jest na Lokata
Meritum Zysku w Internecie z kapitalizacją dzienną 4.53 i na Lokata
Internetowa z kapitalizacją dzienną 4.61.

Meritum testuje klientów czy po skończonych lokatach 3m 5.25%, kapitał nie odpłynie do innych banków tylko pozostanie na Silnych. Pewnie zostanie, gdyż u konkurencji podobna mizeria. Dla kilku dziesiątych promila to nawet na wdzięki pani Małgosi K. się nie skuszę.
Pzdr.

Data: 2011-04-26 10:59:17
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum do góry.
wiatrak napisał(a) :
Meritum minimalnie do góry. Ale taki procent  to niech sobie w buty włożą.

TAKI procent? Taki to niech se w trampki z ChRL włożą ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Meritum do góry.