Meritum - druga porcja wisien

Data: 2012-09-11 21:51:38
Autor: abelicoln
Meritum - druga porcja wisien

30 za podpisanie umowy w oddziale niało przyjść do 3 września, nie przyszło
- więc następnego dnia poszła reklamacja. Dzisiaj na koncie pojawiły się
dodatkowe wiśnie. Więc był całkiem opłacalny kupon...

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2012-09-11 21:54:45
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
abelicoln pisze:

30 za podpisanie umowy w oddziale niało przyjść do 3 września, nie przyszło
- więc następnego dnia poszła reklamacja. Dzisiaj na koncie pojawiły się
dodatkowe wiśnie. Więc był całkiem opłacalny kupon...

A odsetki ustawowe za 8 dni dali? :-)

--
MiCHA

Data: 2012-09-11 22:28:06
Autor: wiatrak
[...]

U mnie tez poszła reklamacja 4 wrzesnia, ale 3 dych nie ma. :(

Data: 2012-09-11 23:08:50
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-09-11 22:28, wiatrak pisze:
[...]

u mnie 6 września, jak dotąd cisza

Marcin

Data: 2012-09-12 00:02:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - druga porcja wisien

"abelicoln" 10f3m80q4sz7b.15vkztokvs8f5$.dlg@40tude.net

30 za podpisanie umowy w oddziale niało przyjść do 3 września, nie przyszło
- więc następnego dnia poszła reklamacja. Dzisiaj na koncie pojawiły się
dodatkowe wiśnie. Więc był całkiem opłacalny kupon...

A ja do tej pory nie mam debetówki!!!

Data: 2012-09-15 00:01:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - druga porcja wisien

"Eneuel Leszek Ciszewski" k2ocje$l5n$2@node2.news.atman.pl

[...]

Już mam, już aktywowałem w bankomacie poprzez pobranie szmalu.
W lutym 2011 roku wydałem na paliwo około 700 złotych, teraz
prawie nie jeżdżę samochodem. Marnie widzę 2x200 złotych
miesięcznie, a w sumie mam aż 3 debetówki -- jedną firmową
i 2 prywatne. :) Firmową zastrzegę.

Nadal nie mam 3 dych od Romka Wasielewskiego -- miał dać za polecenie.

   "Eneuel Leszek Ciszewski" k10u7f$hid$1@inews.gazeta.pl
   Newsgroups: pl.biznes.banki
   Subject: Merytoryczna licytacja firmowa...
   Date: Tue, 21 Aug 2012 23:21:17 +0200

Data: 2012-09-17 08:42:24
Autor: wromek
Meritum - druga porcja wisien
Nadal nie mam 3 dych od Romka Wasielewskiego -- miał dać za polecenie.

Bo Eneuel to taki w gorącej wodzie kąpany. Przecież napisałem, że jak będzie raport z banku i wejdzie w "zaakceptowane" a jest w oczekujące od 2012-08-24 00:53:59.
Jeśli chcesz to złożę reklamację ale nie wiem czy to coś przyspieszy, czasami musiałem czekać do nast. miesiąca po reklamacji.
A w ogóle to takie rzeczy to raczej na priwie się załatwia, nie uważasz?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-17 22:34:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - druga porcja wisien

"wromek" 5056c64b$0$1213$65785112@news.neostrada.pl

Nadal nie mam 3 dych od Romka Wasielewskiego -- miał dać za polecenie.

Bo Eneuel to taki w gorącej wodzie kąpany.

Mam problemy z kręgosłupem -- nie mogę w zimnej.
Zimna mi szkodzi.

Przecież napisałem, że jak będzie raport z banku i wejdzie w "zaakceptowane" a jest w oczekujące od 2012-08-24 00:53:59.

Konto otworzone, nawet przelewy poszły do wiewiórek
(w sumie około 11 tysięcy złotych w jedną stronę)
więc chyba czas najwyższy.

Jeśli chcesz to złożę reklamację ale nie wiem czy to coś przyspieszy,

Można złozyć.

czasami musiałem czekać do nast. miesiąca po reklamacji.

Więc warto to zmienić na lepsze. Obietnice są składane nie
po to, aby było fajnie, ale po to, aby były dotrzymywane.

A w ogóle to takie rzeczy to raczej na priwie się załatwia, nie uważasz?

Szeptanie w towarzystwie sióstr nie jest mile widziane...
My, siostry, nie mamy przed sobą takich tajemnic...

Data: 2012-09-12 10:23:58
Autor: radekp@konto.pl
Meritum - druga porcja wisien
Tue, 11 Sep 2012 21:51:38 +0200, w
<10f3m80q4sz7b.15vkztokvs8f5$.dlg@40tude.net>, abelicoln
<abelincoln@poczta.onet.pl> napisał(-a):

30 za podpisanie umowy w oddziale niało przyjść do 3 września, nie przyszło
- więc następnego dnia poszła reklamacja. Dzisiaj na koncie pojawiły się
dodatkowe wiśnie. Więc był całkiem opłacalny kupon...

A lokata na 8,5% jest dostępna? Bo przeglądam dostępne i nie widzę.
Umowę podpisałem na początku września.

Data: 2012-09-12 13:17:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - druga porcja wisien

<radekp@konto.pl> 8jh058pklmlnpkvipvkj85e9d6abvsb7na@4ax.com

: A lokata na 8,5% jest dostępna? Bo przeglądam dostępne
: i nie widzę. Umowę podpisałem na początku września.

Nie. Jest teraz na 6.75% bodajże.

Data: 2012-09-12 13:32:35
Autor: radekp@konto.pl
Meritum - druga porcja wisien
Wed, 12 Sep 2012 13:17:30 +0200, w <k2pr0j$qub$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

<radekp@konto.pl> 8jh058pklmlnpkvipvkj85e9d6abvsb7na@4ax.com

: A lokata na 8,5% jest dostępna? Bo przeglądam dostępne
: i nie widzę. Umowę podpisałem na początku września.

Nie. Jest teraz na 6.75% bodajże.

Ahhh. Do kiedy była?

Data: 2012-09-12 13:34:45
Autor: pawlin
Meritum - druga porcja wisien

<radekp@konto.pl> 8jh058pklmlnpkvipvkj85e9d6abvsb7na@4ax.com

: A lokata na 8,5% jest dostępna? Bo przeglądam dostępne
: i nie widzę. Umowę podpisałem na początku września.

jezeli umowa byla z groupona to lokata na 8.5 jest dostepna przez miesiac od zalozenia konta

Nie. Jest teraz na 6.75% bodajże.

Data: 2012-09-12 13:53:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - druga porcja wisien

"pawlin" 50507355.1000600@fromru.com

[...]

Dlaczego miesiąc?

Istotnie, w Gruponie jest mowa o lokacie na
8.5% -- ale jest też tam info, że Grupon ów
ważny jest do 31 sierpnia.

Nie. Jest teraz na 6.75% bodajże.

-=-

Zatem, jeśli umiesz wyjaśnić ów miesięczny termin -- wyjaśnij.

Data: 2012-09-12 14:07:30
Autor: pawlin
[...]

na infolinii powiezieli ze lokata na 8.5 jest wazna 31 dni od zlozenia wniosku

Data: 2012-09-12 14:44:34
Autor: Zyga
W dniu 2012-09-12 10:23, radekp@konto.pl pisze:
[...]

trzeba założyć tą z niższym oprocentowaniem, zadzwonić i oni ręcznie zmienią na 8,5%. Sam tak zrobiłem

pzdr
Zyga

Data: 2012-09-14 15:14:19
Autor: radekp@konto.pl
Meritum - druga porcja wisien
Wed, 12 Sep 2012 14:44:34 +0200, w
<505083b0$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>, Zyga <zyga.dude@wp.pl>
napisał(-a):

> [...]
> Umowę podpisałem na początku września.

trzeba założyć tą z niższym oprocentowaniem, zadzwonić i oni ręcznie zmienią na 8,5%. Sam tak zrobiłem

Super. Jaki był tam max? 5 czy 10 tys.?

Data: 2012-09-14 18:45:32
Autor: osa
napisał(-a):

[...]

Od 500 PLN do 5 000 PLN 8,5%
Od 5 000,01 PLN do 10 000 PLN 7,0%
Od 10 000,01 PLN 5,0%

Data: 2012-09-12 22:11:37
Autor: Izydor
On 2012-09-11 21:51, abelicoln wrote:

30 za podpisanie umowy w oddziale niało przyjść do 3 września, nie przyszło
- więc następnego dnia poszła reklamacja. Dzisiaj na koncie pojawiły się
dodatkowe wiśnie. Więc był całkiem opłacalny kupon...

Potwierdzam, 30 wpadła na konto, reklamacja zlozona w ostatnia sobote.

Data: 2012-09-12 22:19:43
Autor: osa
W dniu 2012-09-12 22:11, Izydor pisze:
On 2012-09-11 21:51, abelicoln wrote:

[...]

U mnie termin upływa w piątek. Ciekawe czy się połapali po waszych reklamacjach, że zapomnieli o grouponowach :) Choć pewnie jak się połapali to liczą, że ludzie nie będą zgłaszać reklamacji. Najwyżej w sobotę dorzucę swoją reklamację, żeby się nie nudzili w meritum ;)

Data: 2012-09-12 22:37:35
Autor: Przemek

Użytkownik "Izydor" <izydor@wp.pl> napisał w wiadomości news:5050ed15$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
On 2012-09-11 21:51, abelicoln wrote:

[...]

A dostaliście jakiekolwiek wyjaśnienie dlaczego nie wyplacili kasy w terminie?
Bo u mnie tylko 30 zl na koncie, reklamacja ma nadal status "w trakcie realizacji" i ani słowa wyjaśnienia.

Data: 2012-09-12 23:38:57
Autor: Izydor
On 2012-09-12 22:37, Przemek wrote:
[...]

A gdzie widzisz ten status? Wyslalem reklamacje poczta wewnetrzna i nigdzie tam nie widze statusów.

Data: 2012-09-13 17:23:32
Autor: Przemek
Meritum - druga porcja wisien

Uzytkownik "Izydor" <izydor@wp.pl> napisal w wiadomosci news:5051018d$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
On 2012-09-12 22:37, Przemek wrote:
[...]

Po lewej stronie jest zakladka "wnioski i dyspozycje". Tam sa wnioski "do zlozenia"  w tym "zapytania i reklamacje". Reklameacje skladalem wlasnie tutaj. Potem wniosek przechodiz do zakladki "zlozone" gdzie widac co sie z nim dzieje. Moja reklamacja ma juz status "zrealizowany" ale ani slowa wyjasninia nadal nie dostalem.

Data: 2012-09-13 22:12:45
Autor: Izydor
On 2012-09-13 17:23, Przemek wrote:
[...]

Hmm, dobrze wiedziec, tak jak pisalem wyslalem im to poczta wewnetrzna. I o dziwo dostalem tez wyjasnienie:

"Szanowny Panie,

W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 08.09.2012 r., uprzejmie informuję, iż z przyczyn leżących po stronie Banku, nagroda w promocji „Podpisać w placówce korzystniej”, nie została wypłacona Panu w terminie wskazanym w regulaminie ww. promocji.

Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, proszę przyjąć przeprosiny.

Jednocześnie informuję, iż w dniu 12.09.2012 r. nagroda w wysokości 30,00 zł została przekazana na Pana rachunek o numerze xx."

Data: 2012-09-13 12:28:22
Autor: lolekanabolek
Meritum - druga porcja wisien
W dniu 2012-09-12 22:37, Przemek pisze:

A dostali�cie jakiekolwiek wyja�nienie dlaczego nie wyplacili kasy w
terminie?
Bo u mnie tylko 30 zl na koncie, reklamacja ma nadal status "w trakcie
realizacji" i ani s�owa wyja�nienia.

u mnie napisali, że z przyczyń leżących po stronie banku nagroda nie została wypłacona w terminie, przeprosili i to wszystko

Marcin

Meritum - druga porcja wisien