Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)

Data: 2011-07-20 19:49:42
Autor: mx
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
Lokata Powitalna w Meritum Banku – Zarabiaj po królewsku!

Z dniem 20 lipca Meritum Bank wprowadził promocyjną Lokatę Powitalną z dzienną kapitalizacją odsetek. Oprocentowanie 3-miesięcznego depozytu wynosi aż 6,83%, co jest porównywalne z 8,5% na tradycyjnej lokacie z podatkiem. Oferta jest skierowana do klientów, którzy jednocześnie z lokatą otworzą darmowe Konto Zarabiające, pozwalające oszczędzać 4% wydatków na paliwo (max 30 zł/m-c).

Data: 2011-07-20 19:52:10
Autor: mvoicem
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
(20.07.2011 19:49), mx wrote:
Lokata Powitalna w Meritum Banku – Zarabiaj po królewsku!

Z dniem 20 lipca Meritum Bank wprowadził promocyjną Lokatę Powitalną z
dzienną kapitalizacją odsetek. Oprocentowanie 3-miesięcznego depozytu
wynosi aĹĽ 6,83%, co jest porĂłwnywalne z 8,5% na tradycyjnej lokacie z
podatkiem. Oferta jest skierowana do klientów, którzy jednocześnie z
lokatą otworzą darmowe Konto Zarabiające, pozwalające oszczędzać 4%
wydatków na paliwo (max 30 zł/m-c).

Żebym nie musiał wertować regulaminów - czy to "darmowe konto zarabiające" wiąże się z jakimiś kosztami bądź obowiązkami?

p. m.

Data: 2011-07-20 20:11:19
Autor: mx
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
[...]

Konto nie, wszystko ZA ZERO. Z kartą trzeba trochę kombinować, ale niewiele. 200 zł transakcji bezgotówkowych na m-c i też ZA ZERO. Ale aby dostać zwrot za paliwo, jeszcze musi wpłynąć na konto 1500 w danym miesiącu. Nie sprawdzałem, mam konto bez karty, ale wygląda, że wystarczy wycofać trochę z Silnie Zarabiającego (4.3% jednodniowo) i warunek spełniony.

Data: 2011-07-20 20:16:02
Autor: mx
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
Lokata Powitalna w Meritum Banku – Zarabiaj po królewsku!
c.d.

Meritum Bank sukcesywnie rozszerza ofertę i mnoży korzyści klientów Banku. Lokata Powitalna to dodatkowa gratyfikacja dla osób, które zdecydują się na otwarcie Konta Zarabiającego w terminie od 20 lipca do 30 września 2011 roku.

„Wprowadzamy na rynek nowy pakiet produktów. Lokata Powitalna z oprocentowaniem jak 8,5% na tradycyjnej lokacie to najlepszy na rynku depozyt 3-miesięczny. Lokatę oferujemy w pakiecie z Kontem Zarabiającym, które daje kolejne korzyści - zwrot 4% wydatków na paliwo, bezpłatne przelewy i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. To jest propozycja, która nie pozostawia wątpliwości, że warto przejść do Meritum.”
Konto można otworzyć przez Internet, korzystając z formularza dostępnego na www.meritumbank.pl lub w dowolnej placówce Meritum Banku. Po założeniu konta klient samodzielnie zakłada Lokatę Powitalną w systemie bankowości elektronicznej, czyli całkowicie on-line, bez podpisywania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. Na założenie Lokaty Powitalnej klient ma czas do 24 października.

Nowa Lokata Powitalna na 3 miesiące z dzienną kapitalizacją odsetek pozwala zdeponować kwoty od 1 do 10 tysięcy złotych. Klient może założyć jedną lokatę tego typu.

Lokata Powitalna jest kolejnym produktem oferowanym w ramach kampanii marketingowej „Przejdź do Meritum! Zrób to dla pieniędzy”.

Data: 2011-10-05 20:42:30
Autor: mx
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe
Konto nie, wszystko ZA ZERO. Z kartą trzeba trochę kombinować, ale niewiele. 200 zł transakcji bezgotówkowych na m-c i też ZA ZERO. Ale aby dostać zwrot za paliwo, jeszcze musi wpłynąć na konto 1500 w danym miesiącu.

Wszystko było jasne i działało jak opisane powyżej, ale październik i towarzystwo się po Polsce rozjechało. Myślę na kartami dodatkowymi, jak rozumiem 200 musi być na każdej oddzielnie, 1500 i zwrot max. 30 to już tylko jeden. BTW, 30 jest OK, tyle nie jeździmy, ale wrześniowe 29,10 już dostałem.

Data: 2011-10-06 10:42:26
Autor: sumi
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe

Użytkownik "mx"  napisał w wiadomo¶ci

Wszystko było jasne i działało jak opisane powyżej, ale paĽdziernik i towarzystwo się po Polsce rozjechało. My¶lę na kartami dodatkowymi, jak rozumiem 200 musi być na każdej oddzielnie, 1500 i zwrot max. 30 to już tylko jeden. BTW, 30 jest OK, tyle nie jeĽdzimy, ale wrze¶niowe 29,10 już dostałem.

Trzeba też zwrócić uwagę, że za paliwo jak i limit liczony jest datami zaksięgowania , a nie dat± operacji :-)
jak tak miałem zakup paliwa 29.09 ale zaksięgowane 03.10 więc ten zakup przechodzi na paĽdziernik

--
Pozdrawiam - Mirek
http://kredytbankowy.com

Data: 2011-10-06 18:24:21
Autor: mx
[...]

To i tak byłoby super. W regulaminie pisze, że zakup i księgowanie musi być w tym samym miesi±cu. Księgowane jest zwykle trzeciego dnia. Ja pod koniec miesi±ca nie tankuje.

Data: 2011-10-07 15:30:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe

"mx" j6kknp$38p$1@inews.gazeta.pl

To i tak byłoby super. W regulaminie pisze, że zakup i księgowanie musi być w tym samym miesi±cu. Księgowane jest zwykle trzeciego dnia. Ja pod koniec miesi±ca nie tankuje.

Empiria -- zwracaj±, uznaj±c miesi±c rozliczenia. :)
Teraz testuję KB -- mówili, że naliczaj± odpromile dopiero po wpłynięciu tałzena.
(czyli niewiele ;) nalicz±, je¶li ów tałzen wpłynie ostatniego dnia miesi±ca.

Wkrótce w merytoryczno¶ć zamieni się ponad 27 moich tałzenów... Albo i ponad  30...
Jak na razie -- nie mam żadnych problemów z meritum. :) Nawet PIN do debetówki
pamiętam, choć jej używam sporadycznie. :) I ja to lubię -- zero problemów!!!

No... Jeden problem... Niezmiernie ogromna ;) szybko¶ć interfejsu WWW... ;)
Ale mnie nie ¶pieszy się. Kliknę, napiszę post i powrócę do meritum... ;)

Data: 2011-11-03 03:47:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe

"Eneuel Leszek Ciszewski" j6mv32$97k$1@inews.gazeta.pl

Teraz testuję KB -- mówili, że naliczaj± odpromile
dopiero po wpłynięciu tałzena. (czyli niewiele ;)
nalicz±, je¶li ów tałzen wpłynie ostatniego dnia miesi±ca.

Można słać tego tałzena w dowolnym czasie, oby zmie¶cić się w danym
miesi±cu. Odsetki s± policzone za cały miesi±c -- oczywi¶cie od salda
i tylko do granicy trzech tałzenów.

Data: 2011-10-07 17:16:52
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 6 Oct 2011 18:24:21 +0200, mx napisał(a):

jak tak miałem zakup paliwa 29.09 ale zaksięgowane 03.10 więc ten zakup przechodzi na paĽdziernik
To i tak byłoby super. W regulaminie pisze, że zakup i księgowanie musi być w tym samym miesi±cu.

W regulaminie co najwyżej może być napisane, ale owszem, w tej sytuacji
zakup przejdzie na paĽdziernik i w następnym miesi±cu będzie zwrot.
Sprawdzone do¶wiadczalnie, w dodatku bank rado¶nie skasował dwa złote, bo
przez póĽniejsze księgowanie nie zrobiłem w danym miesi±cu zakupów za 200
zł.

AK

Data: 2011-10-07 18:33:24
Autor: mx
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe
W regulaminie co najwyżej może być napisane.

Najwyższy czas przyjąć do wiadomości, że pisze=jest napisane, jak 2+2=4. Obie formy są poprawne!

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?kat=4&szukaj=potoczna

"Gazeta pisze...
Szanowni Państwo!
Przez wiele lat uczono mnie, że nie można mówić „Gazeta pisze” itp. Teraz dowiedziałam się, że podobno taka forma została dopuszczona przez Radę Języka Polskiego i uznana za poprawną. Podobno jest to uwzględnione w jakimś słowniku. Kupiłam Wielki słownik ortograficzny – nie znalazłam. Czy faktycznie jest to już poprawna forma (o zgrozo!) i gdzie znajdę ten zapis?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Konstrukcja, która Panią oburza, jest nieco potoczna, ale nie jest niepoprawna. Nie pamiętam, żeby się nią zajmowała Rada Języka Polskiego (i mam wątpliwości, czy gremium to powinno się zajmować takimi drobiazgami). To, że konstrukcji tej nie znalazła Pani w słowniku ortograficznym, nie jest decydującym argumentem, gdyż słowniki ortograficzne nie zajmują się łączliwością wyrazów. Ważniejsze, że sformułowania typu „Gazety piszą...” są powszechne, i to nie tylko w gazetach, por. „Gazety piszą o możliwej wojnie Turcji z Grecją” (J. Parandowski, Niebo w płomieniach), „(...) wszystko to, co gazety pisały i piszą w całym Kosmosie” (S. Lem, Cyberiada), „(...) gazety piszą o rozwydrzeniu, rozpuście i wszystkich innych rzeczach wymienianych w takich razach” (J. Iwaszkiewicz, Martwa pasieka).
Większe zastrzeżenia mogą budzić sformułowania typu „Co pisze w gazecie?” lub „W gazecie pisało, że...” Można je spotkać w potocznej polszczyźnie mówionej. W starannych wypowiedziach mówmy raczej: „Co jest napisane w gazecie?” lub „W gazecie jest napisane, że...”. Można też powiedzieć np. „Dzisiejsza Gazeta pisze, że...”, czyli użyć konstrukcji, która się Pani nie podoba."

Data: 2011-10-07 20:05:34
Autor: Andrzej Kubiak
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe
Dnia Fri, 7 Oct 2011 18:33:24 +0200, mx napisaů(a):

Wićksze zastrzeýenia mogŕ budziă sformuůowania typu ĄCo pisze w gazecie?ˇ

O, to twój przypadek.

lub ĄW gazecie pisaůo, ýe...ˇ Moýna je spotkaă w potocznej polszczyęnie mówionej. W starannych wypowiedziach mówmy raczej: ĄCo jest napisane w gazecie?ˇ

Jak to úlicznie samemu moýna sobie strzeliă w stopć. AK

Data: 2011-10-07 20:23:16
Autor: mx
[...]

A usenet to staranna polszczyzna czy potoczna? Moýe zmień grupć na bardziej prestiýowŕ?

Data: 2011-10-08 09:44:06
Autor: Andrzej Kubiak
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe
Dnia Fri, 7 Oct 2011 20:23:16 +0200, mx napisaů(a):

[...]

Mówiona czy pisana?

Moýe zmień grupć na bardziej prestiýowŕ?

Ta jest caůkiem OK, czasem tylko takie typki jak ty zaniýajŕ poziom.
Dostaůeú darmowŕ lekcjć, doucz sić i podzićkuj zamiast pyszczyă.

AK

Data: 2011-10-07 22:51:47
Autor: Krzysztof Halasa
"mx" <@mx1@os.pl@> writes:

W regulaminie co najwyżej może być napisane.

Najwyższy czas przyjąć do wiadomości, że pisze=jest napisane, jak
2+2=4. Obie formy sÄ… poprawne!

Nie sa. BTW jest zasadnicza roznica pomiedzy "regulamin pisze" i "gazeta
pisze" - gazeta, w przeciwienstwie do regulaminu, jest w stanie pisac
(na podobnej zasadzie co firma, wydawnictwo itd).
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-10-08 20:15:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe

"Krzysztof Halasa" m362k0jzj0.fsf@intrepid.localdomain

Nie sa. BTW jest zasadnicza roznica pomiedzy "regulamin pisze"
i "gazeta pisze" - gazeta, w przeciwienstwie do regulaminu,
jest w stanie pisac (na podobnej zasadzie co firma, wydawnictwo itd).

 -- Telewizja tak mówi, radio...
 -- Telewizja co¶ mówi?
    Co ty bredzisz?!
    Telewizja nadaje!
 -- Więc jak jest poprawnie?
 -- Nie telewizja mówi, ale mówi telewizor!!!

Rozmawia litera z punktem:

 -- Idę do gazety...
 -- A możesz i¶ć do regulaminu?

Zaiste -- najpierw pisze co¶ gazeta a póĽniej zaczyna pisać nawet zwykła kartka papieru... ;)

 -- Co tam pisze?
 -- Jaka¶ drukarka sprzed stu lat. ;)
 -- Drukarka raczej drukuje, nie pisze.
 -- Więc... Pisze tam pani Gienia.
 -- Ale pani Gienia nie jest czym¶...

Pani Gienia jednak może co¶ pisać w regulaminie, zatem w regulaminie pisze...

-=-

IMO dywagacje dobre -- bo maj± perspektywy i szerokie horyzonty. ;)
(można je prowadzać bez końca)

Data: 2011-10-08 21:28:12
Autor: mx
[...]

Ja pier.... , dla jednej dwóch liter byście się pociąć dali? Było zrozumiałe i OK. Już wiem dlaczego list JKM nie zarejestrowali.
Jak wyczytałem u Michała Choromańskiego, najlepszą polszczyzną posługiwali się Polacy wyznania mojżeszowego. Jakby bali się skaleczyć nabyte umiejętności. Rodowici Polacy nie mają problemu z językiem, to nie świętość. I proszę mi rasizmu nie zarzucać, jeśli już to prosto do M.Ch.

Data: 2011-10-09 00:33:18
Autor: Krzysztof Halasa
"mx" <@mx1@os.pl@> writes:

[...]

Jaki rasizm, staaary (wybacz takie sformulowanie). Niewazna jest liczba
liter, wazna jest prawda i poprawnosc. Myslisz ze inni nie robia bledow?
Wszyscy robia, tylko potrafia z tym zyc, potrafia przezyc gdy ktos im
zwroci uwage, i nawet czasem udaje sie im poprawic.

Co ma rasizm do wyznania i co w ogole masz na mysli piszac o Zydach to
nie mam pojecia, ale przyznaje ze moja dociekliwosc tego nie obejmuje.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-10-10 11:16:20
Autor: Jarek Andrzejewski
Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe
On Sun, 09 Oct 2011 00:33:18 +0200, Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl>
wrote:

Co ma rasizm do wyznania i co w ogole masz na mysli piszac o Zydach to

je¶li mowa o wyznaniu to: "żydach" (mał± liter±). --
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-07-20 20:12:55
Autor: kuchenka
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
W dniu 2011-07-20 19:52, mvoicem pisze:
(20.07.2011 19:49), mx wrote:
[...]

zarabiajÄ…ce" wiÄ…ĹĽe siÄ™ z jakimiĹ› kosztami bÄ…dĹş obowiÄ…zkami?

p. m.

i czy karta do konta jest obowiazkowa?

Data: 2011-07-20 20:22:44
Autor: mx
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
i czy karta do konta jest obowiazkowa?

A jest gdzieś obowiązkowa? Mam konto bez karty (teraz zamówiłem pod paliwo). 4% zwrotu tylko z kartą, konto nie wystarczy.

Data: 2011-07-20 21:07:40
Autor: mvoicem
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
(20.07.2011 20:22), mx wrote:
i czy karta do konta jest obowiazkowa?

A jest gdzieś obowiązkowa? Mam konto bez karty (teraz zamówiłem pod
paliwo). 4% zwrotu tylko z kartÄ…, konto nie wystarczy.

W Millenium w pewnym sensie jest (a przynajmniej była - kiedy zakładałem konto kilka lat temu). Po prostu nie mieli innej metody na nadanie hasła internetowego jak pobranie go z bankomatu :).

p. m.

Data: 2011-07-20 22:03:37
Autor: Bogdan B.
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
W dniu 2011-07-20 21:07, mvoicem pisze:

W Millenium w pewnym sensie jest (a przynajmniej była - kiedy zakładałem
konto kilka lat temu). Po prostu nie mieli innej metody na nadanie hasła
internetowego jak pobranie go z bankomatu :).

I jest tak nadal.

Data: 2011-07-20 22:27:35
Autor: RPC5JHG
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
Bogdan B. wrote:
[...]

Mi powiedziano ze nie. Ten kod mozna dostac dzwoniac do nich. To bylo jakos miesiac temu.

Data: 2011-07-21 10:39:06
Autor: Rafał
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
W dniu 2011-07-20 22:27, RPC5JHG pisze:
Mi powiedziano ze nie.

A mi powiedziano, ĹĽe tak. MoĹĽe niech najpierw ustalÄ… zeznania?

--
Raf

Data: 2011-07-21 10:47:08
Autor: Kamil Jońca
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
Rafał <adres@moj.invalid> writes:

W dniu 2011-07-20 22:27, RPC5JHG pisze:
Mi powiedziano ze nie.

A mi powiedziano, że tak. Może niech najpierw ustal± zeznania?

Ale kiedy i co ci powiedziano?
Ja jestem żywym przykładem, że dostęp internetowy (H@słaSMS) dostałem
BEZ debetówki.

KJ

Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
-- W.Churchill

Data: 2011-07-21 12:51:02
Autor: Rafał
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
W dniu 2011-07-21 10:47, Kamil Jońca pisze:
Ale kiedy i co ci powiedziano?
Ja jestem żywym przykładem, że dostęp internetowy (H@słaSMS) dostałem
BEZ debetówki.

Na infolinii w marcu wysłano mnie na drzewo i kazano czekać na debetówkę. Czasami się zastanawiam kto wymy¶la takie rozwi±zania. Koniecznie chc± być inni?

--
Raf

Data: 2011-07-21 05:07:51
Autor: Kamil Jońca
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
"Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> writes:

[...]

Nieprawda.
KJ

--
Gdyby kto¶ miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-07-21 19:51:39
Autor: Kamil Jońca
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
[...]

To jak wytłumaczysz fakt, ze mogłem mieć dostęp internetowy (aktywny,
tj. mogłem np. puszczać przelewy) nie maj±c (wtedy) karty debetowej?
KJ

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2011-07-21 22:01:53
Autor: Bogdan B.
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
W dniu 2011-07-21 19:51, Kamil Jońca pisze:
[...]

tj. mogłem np. puszczać przelewy) nie mając (wtedy) karty debetowej?

Nie wytłumaczę. Nie było mnie tam.
Z kolei nie przypuszczam żebyś był w stanie wytłumaczyć, dlaczego
po otwarciu Dobrego Konta, troje konsultantów odmówiło zdefiniowania
numeru telefonu dla H@słaSMS? Wszyscy upierali się, że można to zrobić
tylko za pomocą H@sła2, wydrukowanego z bankomatu. Masz jakieś pomysły?

Data: 2011-07-21 22:20:39
Autor: Kamil Jońca
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
[...]

Z kolei nie przypuszczam żeby¶ był w stanie wytłumaczyć, dlaczego
po otwarciu Dobrego Konta, troje konsultantów odmówiło zdefiniowania
numeru telefonu dla H@słaSMS? Wszyscy upierali się, że można to zrobić
tylko za pomoc± H@sła2, wydrukowanego z bankomatu. Masz jakie¶ pomysły?

Niedouczeni konsultanci. http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektroniczna/millenet-dla-klientow-indywidualnych-biznes/pytania-i-odpowiedzi/millenet-i-zabezpieczenia

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Do czego służy H@sło 2?

H@sło 2 służy wył±cznie do zmiany/aktywacji numeru telefonu komórkowego
dla usługi H@sełSMS
H@sło 2 możesz wydrukować w bankomacie Millennium wybieraj±c opcję
Kanały Bankowo¶ci Elektronicznej>Wydruk H@sła 2.
Przy pierwszym zalogowaniu się do Millenetu po wydruku H@sła 2 system
umożliwi Ci zmianę numeru telefonu dla usługi H@sełSMS.

Czy mogę aktywować H@słaSMS bez pobrania H@sła2 z bankomatu przy użyciu
karty debetowej?

Tak, aktywacja jest możliwa poprzez serwis telefoniczny:

    zadzwoń na numer 801 24 HELP (801 24 4357) lub +48 22 598 40 50 (z
    telefonów komórkowych i spoza Polski) i popro¶ o aktywację H@sełSMS,
    operator przeł±czy Cię do serwisu automatycznego, gdzie należy podać
    pełny Millekod i H@sło 1,
    po weryfikacji hasła operator poprosi Cię o podanie numeru telefonu
    komórkowego, na który będ± przekazywane H@słaSMS,
    operację zatwierdzisz poprzez podanie konsultantowi aktywacyjnego
    H@słaSMS przesłanego na Twoj± komórkę podczas rozmowy.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -
KJ

Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

Data: 2011-07-21 22:44:49
Autor: Bogdan B.
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)

H@sło 2 służy wyłącznie do zmiany/aktywacji numeru telefonu komórkowego
dla usługi H@sełSMS
H@sło 2 możesz wydrukować w bankomacie Millennium wybierając opcję
Kanały Bankowości Elektronicznej>Wydruk H@sła 2.
[...]

Tak, aktywacja jest moĹĽliwa poprzez serwis telefoniczny:

     zadzwoĹ„ na numer 801 24 HELP (801 24 4357) lub +48 22 598 40 50 (z
     telefonĂłw komĂłrkowych i spoza Polski) i poproĹ› o aktywacjÄ™ H@seĹ‚SMS,
     operator przeĹ‚Ä…czy CiÄ™ do serwisu automatycznego, gdzie naleĹĽy podać
     peĹ‚ny Millekod i H@sĹ‚o 1,
     po weryfikacji hasĹ‚a operator poprosi CiÄ™ o podanie numeru telefonu
     komĂłrkowego, na ktĂłry bÄ™dÄ… przekazywane H@sĹ‚aSMS,
     operacjÄ™ zatwierdzisz poprzez podanie konsultantowi aktywacyjnego
     H@sĹ‚aSMS przesĹ‚anego na TwojÄ… komĂłrkÄ™ podczas rozmowy.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Wysłałem poprzednio wiadomość z serwisu transakcyjnego z powołaniem się na ten link. Odpowiedź: "ale przez telefon to mogą tylko ci co już
kiedyś mieli h@słaSMS".
"A my pana palta nie mamy, i co nam pan zrobi?"
Dlatego twierdzę że w Millennium tego się zrobić nie da dzwoniąc na
infolinię N razy, jeżeli ma być N << nieskończoności.

Data: 2011-07-21 22:48:17
Autor: Kamil Jońca
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
"Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> writes:

[...]

Wysłałem poprzednio wiadomo¶ć z serwisu transakcyjnego z powołaniem
się na ten link. OdpowiedĽ: "ale przez telefon to mog± tylko ci co już
kiedy¶ mieli h@słaSMS".
Brednie.

"A my pana palta nie mamy, i co nam pan zrobi?"
Dlatego twierdzę że w Millennium tego się zrobić nie da dzwoni±c na
infolinię N razy, jeżeli ma być N << nieskończono¶ci.

Da sie. Jestem tego żywym przykładem.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
GNU is Not Unix

Data: 2011-07-21 22:56:39
Autor: Bogdan B.
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
W dniu 2011-07-21 22:48, Kamil Jońca pisze:
Dlatego twierdzę że w Millennium tego się zrobić nie da dzwoniąc na
infoliniÄ™ N razy, jeĹĽeli ma być N<<  nieskoĹ„czonoĹ›ci.

Da sie. Jestem tego żywym przykładem.

A ile razy dzwoniłeś?

Data: 2011-07-22 07:33:29
Autor: Kamil Jońca
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
[...]

A ile razy dzwoniłe¶?
Raz.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2011-07-21 23:34:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum gór±! 6.83% (8.50)

"Kamil "Jońca"" 87vcuvnywe.fsf@alfa.kjonca

Da sie. Jestem tego żywym przykładem.

Nie pamiętam, czy Cię lubię czy nie -- chyba
nie, ale że nie pamiętam, napiszę prawdę. ;)

IMO internatowe konta były w Mille przed dobrymi
kontami -- i już wówczas można było przelewać via
net. Za¶ debetówki s± chyba do dobrego konta -- do
wiadomych 3%...

Innymi słowy -- ja twierdzę to samo, co Ty.

-=-

Przelewanie pojawiło się jako¶ ;) przed rokiem -- wówczas
nikt nie marzył nawet o dobrym koncie...

-=-

Tym bardziej nikt nie marzył o 4% w meritum -- aby wrócić do tematu w±tku. :)

[przelewanie, przelewanie -- ja już nie mam gdzie przelewać produktu
destylacji... :) nawet nie ¶mierdzi kartoflami... :) sprzedawać to?...
pić nie będę -- szkoda zdrowia... gdyby tak znaleĽć kupca -- choćby pół
złotówki za jeden litr... prawie dziesięć litrów w około osiem godzin...]

Data: 2011-07-21 23:54:12
Autor: kuchenka
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
nie wiem jak teraz, ale ja kiedys zalozylam kredytowke plus konto osobiste w millenium bez karty i ow kod udalo mi sie uzyskac telefonicznie bez zadnych problemow, wiec przynajmniej kiedys mozna bylo

Data: 2011-07-20 23:07:05
Autor: Borys Pogoreło
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
Dnia Wed, 20 Jul 2011 20:22:44 +0200, mx napisał(a):

i czy karta do konta jest obowiazkowa?

A jest gdzie¶ obowi±zkowa?

 Podobno w KB. Ale jeszcze nie przekopałem regulaminów, co zrobię wkrótce.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-07-21 04:54:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum gór±! 6.83% (8.50)

"Borys Pogoreło" 1ffkjrl9magpi$.1hx6ugu5mvlbq.dlg@40tude.net

A jest gdzie¶ obowi±zkowa?

Podobno w KB. Ale jeszcze nie przekopałem regulaminów, co zrobię wkrótce.

W KB jest obowi±zkowa -- i trzeba ni± 5 razy zapłacić, aby była bezpłatna.
(pięć puszek coli po 99 groszy, a może 5 paczek sezamków -- ale s± droższe
o jedn± trzecia od coli; można kupić nektarynki -- ale to chyba tylko dla
burżujów, bo nektarynki chodz± czasami po ponad 2 złote za kilogram, niemal
tak drogo jak za pól kilograma jabłek...)

-=-

Ta lokata tylko dla nowych czy i dla aktualnych klientów meritum?
I czy można dowolnie dużo tam polać? Może czas na zamknięcie konta w KB?

-=-

IMO szykuje się jaki¶ krach złotego... Albo po prostu ludzie jad± na wakacje...
(i chc± mieć forsę, czyli kredyt)

Data: 2011-07-21 16:59:00
Autor: perian
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
In <news:j084ii$g7r$1inews.gazeta.pl>, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

IMO szykuje się jaki¶ krach złotego... Albo po prostu ludzie jad± na wakacje...
(i chc± mieć forsę, czyli kredyt)

Lama ze mnie totalna, ale póki co raczej się umacnia. Twa wróżba ma jaki
zasięg na osi czasu?

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2011-07-21 19:34:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum gór±! 6.83% (8.50)

"perian" ltb6lpdyu0kz.dlg@perian.pl

IMO szykuje się jaki¶ krach złotego... Albo po prostu ludzie
jad± na wakacje... (i chc± mieć forsę, czyli kredyt)

Lama ze mnie totalna, ale póki co raczej się umacnia.

[lama -- to fakt, a ja lubię szczero¶ć; lama, bo złotówka
nie umacnia się; względem złota i Franciszka -- spada,
a względem euro czy amerykańskiego dolca  -- chyba stoi
w miejscu; umacnia się też ponoć względem nieruchomo¶ci,
ale jak ma nie umacniać się -- Białystok od wielu lat
liczy sobie tyle samo mieszkańców, a mieszkań w tym
czasie tutaj nabudowano tyle, że trudno to miasto poznać...
w ,,okolicznej Polsce'' domy rosły jak grzyby na moim
suficie, a ludzi słabo ruchali się...]

Twa wróżba ma jaki zasięg na osi czasu?

Skoro banki zbieraj± szmal -- wróż± krach tego szmalu, albo
potrzebuj± szmalu na kredyty... Może kupuj± złoto lub Franciszki? :)

[patriotom nie szkodzi kursowanie Franka nie-Kimono -- wzięli przecież
kredyty w rodzimych złotówkach; tylko ci, którym sprawa Polska jest
obojętna a którzy liczyli na zyski materialne -- trac±... dzięki
spamowi ING dowiaduję się dzi¶, jak wiele trac± -- bo widzę, ile
banki chc± za kredyty i domy¶lam się, o ile nieruchomo¶ci ,,nie
poszły w gorę''... przy tych stratach -- strata na warto¶ci mego
Nowego Volvo S40 nie wydaje się duża... BTW strat... ostatniej
nocy uszedłem cało zasadzki zastawionej przez drogowców... nie
mogłem uwierzyć własnym oczom... jak to było? -- ludzie ludziom
zgotowali taki los...]

-=-

Ponawiam pytanie -- dla nowych tylko, czy i dla obecnych klientów ta lokata?

Data: 2011-08-03 22:22:05
Autor: Jgor5
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
mx <@mx1@os.pl@> napisał(a):
>i czy karta do konta jest obowiazkowa?

A jest gdzieĹ› obowiÄ…zkowa?

W BGŻ jest obowi±zkowa ...

Data: 2011-10-06 17:47:28
Autor: Michal
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
darmowe Konto Zarabiaj±ce, pozwalaj±ce oszczędzać 4% wydatków na paliwo (max

30 zł/m-c).

To jest stricte paliwo, czy jakiekolwiek wydatki na stacji paliw?
A np. paliwo zakupione w stacji supermarketowej też?

M.

Data: 2011-10-06 18:28:42
Autor: mx
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
darmowe Konto Zarabiaj±ce, pozwalaj±ce oszczędzać 4% wydatków na paliwo (max 30 zł/m-c).

To jest stricte paliwo, czy jakiekolwiek wydatki na stacji paliw?
A np. paliwo zakupione w stacji supermarketowej też?

Jak inni pisali wszelkie płyny wysokooktanowe i wysokoprocentowe, zagrycha, itp. aby na stacji paliw. Paragonu nie dostaj±, to jak mogliby rozróżnić? Kupowałem w małych firmach, z jedn± stacj± i też było policzone.

Data: 2011-10-06 21:13:55
Autor: Waldek
Meritum gór±! 6.83% (8.50)

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomo¶ci news:j6kkvv$3vo$1inews.gazeta.pl...

To jest stricte paliwo, czy jakiekolwiek wydatki na stacji paliw?

Jak inni pisali wszelkie płyny wysokooktanowe i wysokoprocentowe,

Potwierdzam, ale te wysokoprocentowe to nie bardzo sie oplaca :]
- no chyba ze juz kogos mocno "przycisnie" LOL

Data: 2011-10-07 17:16:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum gór±! 6.83% (8.50)

"Waldek" j6kulj$kt7$1@news.onet.pl

Potwierdzam, ale te wysokoprocentowe to nie bardzo sie oplaca :]
- no chyba ze juz kogos mocno "przycisnie" LOL

I ma ¶wiadomo¶ć tego, że nie doci±gnie do zwykłego sklepu? ;)

Nie może zadowolić się substytutami ;) -- mlekiem (zsiadłym)
czy sokami (sfermentowanymi) lub wod± (sodow±)... ;)
[powyższe uderza do głowy, nie uderzaj±c wszak po kieszeni...
znaczy -- po karcie...]

Data: 2011-10-07 06:06:36
Autor: Michal Sawicki
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
Jak inni pisali wszelkie płyny wysokooktanowe i wysokoprocentowe, zagrycha, itp. aby na stacji paliw. Paragonu nie dostaj±, to jak mogliby rozróżnić?

No wiec czy paliwo kupowane na stacjach np. Auchana czy Carrefoura też jest
rozliczane?

M.

Data: 2011-10-07 10:58:29
Autor: Matt
Meritum gór±! 6.83% (8.50)
On Fri, 07 Oct 2011 06:06:36 +0200, Michal Sawicki <msawicWYTNIJTO@op.pl>  wrote:

No wiec czy paliwo kupowane na stacjach np. Auchana czy Carrefoura też  jest rozliczane?

Technicznie zalezy to od kodu MCC przypisanego do danego punktu sprzedaży,  więc teoretycznie może się to różnić między stacjami. W praktyce, wszędzie  gdzie tankowałem (w tym Auchan, Tesco) transakcja była prawidłowo  rozliczana jako paliwowa.

Matt

Data: 2011-11-07 20:09:33
Autor: Maciej Ja
Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)
wszystko swietnie...
rozumiem ze monza zalozyc konto i lokate online. ale czy wymagana jest fizyczna obecnosc w pl zeby otworzyc to konto.?? jakas wizyta kuriera albo cos?
jestem za granica...:(
jesli trzeba jednak byc w polsce to czy jest jakas inna interesujaca oferta ktora nie wymaga wracania do pl???

maciej

Meritum gĂłrÄ…! 6.83% (8.50)