Meritum->Alior

Data: 2015-10-26 07:13:13
Autor: Dominik & Co
Meritum->Alior
No i spier... migracj臋.
Przy pr贸bie pierwszego logowania "kana艂 dost臋pu nieaktywny".
Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci s膮 zaj臋ci".

A pr臋t im w okr臋偶nic臋- przejd臋 si臋 do oddzia艂u, jak nie wyjd臋 z dzia艂aj膮cym dost臋pem do rachunku,
to z potwierdzeniem z艂o偶enia wypowiedzenia. --
Dominik & k膮pany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)
Wyra偶am wy艂膮cznie prywatne pogl膮dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisz膮c na priv zmie艅 domen臋 na gmail.

Data: 2015-10-26 08:41:42
Autor: Dominik & Co
Meritum->Alior
Dnia 26.10.2015 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisa艂/a:

Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci s膮 zaj臋ci".

Update: na dezinfolinii i tak info, 偶e trzeba z buta
do oddzia艂u (chamstwo i drobnomieszcza艅two- ale c贸偶).

Zatem je艣li kto艣 mia艂 Alior Kantor + by艂e Meritum,
to czeka go spacerek.

Mia艂em nosa, 偶eby wi臋kszo艣膰 kasy odla膰 wcze艣niej :-)

Data: 2015-10-26 11:26:05
Autor: peter
Meritum->Alior
Dominik & Co pisze:
No i spier... migracj臋.
Przy pr贸bie pierwszego logowania "kana艂 dost臋pu nieaktywny".
Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci s膮 zaj臋ci".

Migracja by艂a rzeczywi艣cie fatalna
Ja mia艂em informacj臋 " czeka na Pana instrukcja logowania do systemu Alior Banku" ale nic nie by艂o. Otrzyma艂em sms z tym samym i te偶 nic.
Przypomnia艂em sobie, ze po otwarciu Aliora mia艂em tam konto przez 1/2roku i potem je zamkn膮艂em. Jakim艣 cudem w swoich archiwaliach znalaz艂em CIF i pas. 22.10 pr贸bowa艂em si臋 zalogowa膰 do Aliora tymi danymi. Pr贸ba nieudana. Otrzyma艂em jednak email i sms o nieudanej pr贸bie logowania. Wniosek CIF dobry, a  Alior trzyma艂 moje dane osobowe przez 4 lata mimo zamkni臋cia konta. Skandal!. A drugi skandal to to, 偶e Meritum kaza艂o szuka膰 danych z Aliora sprzed  wielu lat lub truchta膰 do oddzia艂u.

Dzisiaj si臋 zalogowa艂em. Totalne zaskoczenie. Numery rachunk贸w s膮 zupe艂nie inne!!. Dzisiaj ma przyj艣膰 automatyczny przelew na numer by艂ego Meritum. Ciekawie czy dotrze na miejsce.
Interfejs oczywi艣cie zupe艂nie inny ni偶 w Meritum. Trzeba si臋 zn贸w uczy膰 si臋, gdzie co jest. Numery rachunk贸w nie da si臋 skopiowa膰 na li艣cie z rachunkami. Nale偶y wej艣膰 do szczeg贸艂贸w. Trzeba b臋dzie we wszystkich przelewach ( np pensji) zmodyfikowa膰 numery kont.
Dawne konto z gwarancj膮 nazywa si臋 Konto Wy偶szej Jako艣ci, a konta oszcz臋dno艣ciowe teraz -   Konto Oszcz臋dno艣ciowe Meritum ( 0.97% 偶a艂osne)
Wszystko znaki na niebie i ziemi wskazuj膮, 偶e  po raz drugi wyprowadz臋 si臋 z Aliora

--
  Peter

Data: 2015-10-26 05:04:35
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Meritum->Alior
Nie wypowiedzia砮 umowy ramowej to i dost阷 via net Ci zostawili. Mam tak samo. Tyle, 縠 ja dzie przed po潮czeniem rzuci砮m im sprzeciw przed migracj i o dziwo nie mam 縜dnych rachunk體 w Aliorze.

Data: 2015-10-26 11:37:41
Autor: Dominik & Co
Meritum->Alior
Dnia 26.10.2015 peter <ToJestTo@nic.nie.wiem> napisa艂/a:

Dzisiaj si臋 zalogowa艂em. Totalne zaskoczenie. Numery rachunk贸w s膮 zupe艂nie inne!!. Dzisiaj ma przyj艣膰 automatyczny przelew na numer by艂ego Meritum. Ciekawie czy dotrze na miejsce.

Szcz臋艣ciarz. U mnie nie ma zmi艂uj, przy CIF z Alior Kantor nie mo偶na aktywowa膰 dost臋pu bez dra艂owania do oddzia艂u (AK jako taki dzia艂a, mo偶na si臋 logowa膰).

Rzekomo stare nr rachunk贸w maj膮 dzia艂a膰... tylko nie wiadomo, jak d艂ugo.

Je艣li pozostan臋, to trzeba b臋dzie raczej "na wszelki" pozmienia膰.

Data: 2015-10-26 18:20:09
Autor: peter
Meritum->Alior
Dominik & Co pisze:

Rzekomo stare nr rachunk贸w maj膮 dzia艂a膰... tylko nie wiadomo,
jak d艂ugo.

Potwierdzam. Na razie stare numery dzia艂aj膮. Przelew, na kt贸ry czeka艂em, dotar艂.

PS. Od rana zmieni艂a si臋 liczba znak贸w pas. Rano by艂o 8 - teraz 10!. Na szcz臋艣cie moje stare has艂o ma 12 znak贸w

--
  Peter

Data: 2015-10-27 06:44:15
Autor: Dominik & Co
Meritum->Alior
Dnia 26.10.2015 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisa艂/a:

W uzupe艂nieniu:

Rzekomo stare nr rachunk贸w maj膮 dzia艂a膰... tylko nie wiadomo, jak d艂ugo.

Mi艂y pan w oddziale stwierdzi艂, 偶e stare Meritumowe nr rachunku
b臋d膮 aktywne do ko艅ca roku. "Podstawy prawnej" nie poda艂 :-)

Czyli stwierdzenie:

Je艣li pozostan臋, to trzeba b臋dzie raczej "na wszelki" pozmienia膰.

pozostaje aktualne. A tymczasem dost臋p dzia艂aj膮cy, odbiorcy przeniesieni, przelew do
TMUB poszed艂 online (czego si臋 spodziewa艂em), system transakcyjny
do艣膰 przyjemny- damy mu szans臋.

Data: 2015-10-27 03:36:46
Autor: Glaukon
Meritum->Alior

Mi硑 pan w oddziale stwierdzi, 縠 stare Meritumowe nr rachunku
b阣 aktywne do ko馽a roku.

To pewna wiadomosc?

Data: 2015-10-27 12:27:05
Autor: Dominik & Co
Meritum->Alior
Dnia 27.10.2015 Glaukon <regio.glaukon@gmail.com> napisa艂/a:

Mi艂y pan w oddziale stwierdzi艂, 偶e stare Meritumowe nr rachunku
b臋d膮 aktywne do ko艅ca roku.

To pewna wiadomosc?

Taka pewna, jak i zapewnienia konsultant贸w na dezinfolinii.
Jak pisa艂em, "podstawy prawnej" nie poda艂.

Tu:

https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/o-banku/fuzja-z-meritum-bankiem/informacje-ogolne.html
jest tylko w tabelce:

numery rachunk贸w kont osobistych i firmowych:
- dzia艂a膰 b臋d膮 zar贸wno dotychczasowe numery, jak i nowe

Koniec grudnia b.r. jest jedynie wspomniany jako koniec
egzystencji starego systemu Meritum (read only), co poniek膮d ciut uprawdopodobnia s艂owa pana z oddzia艂u ;-)

Data: 2015-10-27 12:31:43
Autor: Dominik & Co
Meritum->Alior
Dnia 27.10.2015 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisa艂/a:

Koniec grudnia b.r. jest jedynie wspomniany jako koniec
egzystencji starego systemu Meritum (read only), co poniek膮d ciut uprawdopodobnia s艂owa pana z oddzia艂u ;-)

Tu:
http://www.cashless.pl/konta/538-klienci-meritum-dostana-nowe-numery-rachunkow-i-straca-aplikacje

jest ciut wi臋cej, ale te偶 bez konkret贸w.

Mam nadziej臋, 偶e info og艂osz膮 wcze艣niej, ale skoro i tak wcze艣niej czy p贸藕niej to nast膮pi, to lepiej
pozmienia膰 ju偶 i mie膰 z g艂owy. --

Data: 2015-10-27 17:47:16
Autor: mx
Meritum->Alior
W dniu 27.10.15 o 07:44, Dominik & Co pisze:

A tymczasem dost臋p dzia艂aj膮cy, odbiorcy przeniesieni, przelew do
TMUB poszed艂 online (czego si臋 spodziewa艂em), system transakcyjny
do艣膰 przyjemny- damy mu szans臋.

A czemu zdziwka? Tak by艂o i b臋dzie zawsze. Waluty te偶, bezp艂atnie i Alior Kantor tak samo.

Przy okazji s艂贸wko o po艂膮czeniu system贸w BG呕 i BNP. Wszystko po staremu, oddzielnie, przelewy Elixirem, W oddziale BG呕 dwa okienka wydzielone dla klient贸w Paribasa. Oczywi艣cie bez 偶adnej informacji. Posta艂em w obydwu kolejkach to zapami臋ta艂em. Ka偶dy klient co najmniej kilka minut przy okienku.

Data: 2015-10-27 21:01:31
Autor: Dominik & Co
Meritum->Alior
Dnia 27.10.2015 mx <mx1@os.pl.pl> napisa艂/a:

A czemu zdziwka? Tak by艂o i b臋dzie zawsze. Waluty te偶, bezp艂atnie i

Jaka zdziwka? Przeciez napisa艂em, 偶e tego
si臋 w艂a搂nie spodziewa艂em.

Data: 2015-10-30 00:32:07
Autor: Chris94
Meritum->Alior
Dnia Mon, 26 Oct 2015 11:26:05 +0100, peter napisa(a):

Migracja by砤 rzeczywi禼ie fatalna
Ja mia砮m informacj " czeka na Pana instrukcja logowania do systemu Alior Banku" ale nic nie by硂. Otrzyma砮m sms z tym samym i te nic.

My秎 縠 instrukcja by砤, bo by砤 u mnie i u mojej 縪ny, tyle ze
wprowadza砤 w b潮d.
Po zalogowaniu si do Merituma wy秝ietla砤 si komunikat, 縠 do Aliora
nale縴 zalogowa si tym samym loginem oraz has砮m co do Merituma, a co
okaza硂 si nieprawd.

Przypomnia砮m sobie, ze po otwarciu Aliora mia砮m tam konto przez 1/2roku i potem je zamkn背em. Jakim cudem w swoich archiwaliach znalaz砮m CIF i pas. 22.10 pr骲owa砮m si zalogowa do Aliora tymi danymi. Pr骲a nieudana. Otrzyma砮m jednak email i sms o nieudanej pr骲ie logowania. Wniosek CIF dobry, a  Alior trzyma moje dane osobowe przez 4 lata mimo zamkni阠ia konta. Skandal!.

Po nieudanej pr骲ie zalogowania zadzwonili秏y na infolini Aliora.
Okaza硂 si, 縠 poniewa kiedy mieli秏y ju konta w Aliorze (kt髍e
zlikwidowali秏y po wprowadzeniu op砤t), to logowa si musimy nie
loginem z Merituma, tylko tym samym CIF-em, kt髍y kiedy mieli秏y w
Aliorze. Wynika to z tego, 縠 numer CIF jest jako wyliczany z numeru
PESEL. Przeszli秏y procedur ustalania nowego has砤, a reszta ju posz砤
g砤dko.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-10-26 23:42:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum->Alior

"Dominik & Co" n0kjq9$626$1@node1.news.atman.pl

No i spier... migracj.
Przy pr骲ie pierwszego logowania "kana dost阷u nieaktywny".
Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci s zaj阠i".

A pr阾 im w okr昕nic- przejd si do oddzia硊,

Je秎i mia砮m konto merytoryczne -- mog i舵
do dowolnego Aliora, aby zamkn辨 to konto?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-26 22:27:50
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Meritum->Alior
I舵 mo縠sz, tyle 縠 raczej niewiele za砤twisz. Radz wzi辨 ze sob wypowiedzenie na pi秏ie wraz z kopi.

Data: 2015-10-27 17:53:51
Autor: mx
Meritum->Alior
W dniu 27.10.15 o 06:27, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
I舵 mo縠sz, tyle 縠 raczej niewiele za砤twisz. Radz wzi辨 ze sob wypowiedzenie na pi秏ie wraz z kopi.

Ja twierdz, 縠 za砤twi, teraz jest klientem Aliora. Mam teraz stare Rachunki Bez Op砤t bez karty (bezp砤tne bo wp硑wa pensja) i nowe Wy縮zej Jako禼i z kart (bezp砤tne przy wp硑wie 2500). Pierwsze chcia砨ym upgrade-owa (ale nie za 150), a drugie zamkn辨. Zobaczymy.
Najwi阫sza wada to przypadkowe nr rachunk體, w Meritum na ka縟ym kolejnym tylko ostatnia cyfra ros砤 o 1.

Data: 2015-10-28 23:35:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum->Alior

"mx" 562fac1e$0$648$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Wy縴ny mam w zasi阦u n骻. Merytorycznie by硂 strasznie, bo w Centrum,
gdzie nie ma parking體... A nie ma -- aby Zespo硑 daj眂e Karty
Parkingowe mog硑 bra 砤p體ki.

Zbudowano galeri w samym centrum -- pod galeri s parkingi.
Ale nijak nie mo縩a tak zbudowa parking體 poza galeri?...
W centrum brak parking體...

-=-

BTW -- by砮m w nowej galerii i twierdz, 縠 jest makabrycznie z砤.
Jedyna 硑縦a miodu w ogromnej beczce dziegciu -- marmurek Millego.

Parkingi ciasne (nie to co w Alfie, gdzie mo縩a spokojnie zaparkowa
nie tylko du縴m osobowym, ale nawet du勘 furgonetk) a wjazd tak szeroki,
縠 na 禼ianie (w trzecim dniu pracy galerii) s liczne 秎ady po samochodach...

Ja nie szorowa砮m po 禼ianie, ale patrzy砮m z niepokojem i w lusterko
(lewy tylny r骻) i przed mask (prawy przedni r骻) i na ,,pomalowane''
禼iany... Wyje縟縜j眂 tak rozbestwi砮m si, 縠 lekko otar砮m opon
o kraw昕nik... Taka szeroko舵 wyjazdu... Cz硂wieka a nosi po tym
禼isku, kt髍y zasta na wje糳zie...

-=-

Przemierza砮m now galeri wszerz i wzd硊 ;) i na boki, szukaj眂
czynnej... Tej... No... Tej na s... Sr?... A! Sanitarnej cz甓ci...
Sanitariatu?... Nowy  budynek -- na nosa niewiele mo縩a wyszuka... ;)
Chcia砮m si wy... Znaczy -- chcia砮m wymy r阠e. No i si od...
Od秝ie縴 si chcia砮m... -- poprawi makija...

Wida na pierwszy rzut oka, 縠 galeria z czas體 Truskolaskiego...
Ciekawe, jak d硊go utrzyma si Truskolaski po upadku Kopacz...

Jak m體i wielki (przynajmniej dla wielu -- wielki) papie -- Bogu
dzi阫ujcie, ale ducha nie ga禼ie! Dzi阫uj Bogu za przegran PO,
ale nie gasz ducha walki -- upadek PO to dopiero wst阷, to przygrywka...

Teraz czas na wyzwolenie samorz眃體 spod w砤dzy Platformy Oprawc體.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-11-03 16:25:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum->Alior

"Eneuel Leszek Ciszewski" n0rj08$hlr$1@node2.news.atman.pl

Wy縴ny mam w zasi阦u n骻. Merytorycznie by硂 strasznie, bo w Centrum,
gdzie nie ma parking體... A nie ma -- aby Zespo硑 daj眂e Karty
Parkingowe mog硑 bra 砤p體ki.

Wy縮zo舵 powita砤 mnie m@ilem jako swego Klienta, zatem IMO mog
i舵 do Wy縮zej, w celu z硂縠nia wypowiedzenia. Nawet merytorycznie
zgromadzone 秗odki nie przepad硑... S to grosze, ale kt罂 z nas
[poza Budzikiem i ZUSem] ma miliony? [dok砤dniej -- s to 3 grosze]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-11-04 09:20:53
Autor: Waldek
Meritum->Alior

Wy偶szo艣膰 powita艂a mnie m@ilem jako swego Klienta, zatem IMO mog臋
i艣膰 do Wy偶szej, w celu z艂o偶enia wypowiedzenia. Nawet merytorycznie
zgromadzone 艣rodki nie przepad艂y... S膮 to grosze, ale kt贸偶 z nas
[poza Budzikiem i ZUSem] ma miliony? [dok艂adniej -- s膮 to 3 grosze]

3 grosze niczym 3 talenty (biblijne?) mo偶na zakopa膰
lub zainwestowa膰 - tylko w co ??

Ps.
Moja umowa merytorycznie wygas艂a w dniu 21.10
w odpowiedzi na z艂o偶ony protest dotycz膮cy wprowadzanych zmian
- jednak moje dane b臋d膮 jeszcze przez 5 lat przemielane
przez wy偶sz膮 kultur臋 - zgodnie z ustaw膮 o rachunkowo艣ci

Pozdro

Data: 2015-11-04 23:37:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum->Alior

"Waldek" n1cf4q$d32$1@node1.news.atman.pl

3 grosze niczym 3 talenty (biblijne?) mo縩a zakopa
lub zainwestowa - tylko w co ??

Je秎i s swoje -- mo縩a je dorzuci... ;)
Tak m體i przys硂wie...

Ps.
Moja umowa merytorycznie wygas砤 w dniu 21.10
w odpowiedzi na z硂縪ny protest dotycz眂y wprowadzanych zmian
- jednak moje dane b阣 jeszcze przez 5 lat przemielane
przez wy縮z kultur - zgodnie z ustaw o rachunkowo禼i

S硊sznie!! A nu co po縴czy砮 c髍ce...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-11-04 19:56:36
Autor: mx
Meritum->Alior
W dniu 27.10.15 o 17:53, pisa砮m:

[...]

Oddzia nie pom骻, 150 za upgrade z Rachunk體 na Wy縮ze 勘daj. Parodia, 縠 obydwa konta maj podobne warunki bezp砤tno禼i, ale trzeba je spe硁ia dla ka縟ego konta oddzielnie. Pensja musi wp硑wa na TO konto, a nie tylko do Aliora.

Data: 2015-10-28 23:16:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum->Alior

"Konfabulator Konfabulatorski" dc8b2a8d-8da1-4bb4-ac66-90ee3bd0aad6@googlegroups.com

: I舵 mo縠sz, tyle 縠 raczej niewiele za砤twisz.

Chc wypowiedzie umow.

: Radz wzi辨 ze sob wypowiedzenie na pi秏ie wraz z kopi.

A nie sam kopi?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-29 15:10:54
Autor: Waldek
Meritum->Alior

[...]

Je艣li mia艂em konto merytoryczne -- mog臋 i艣膰
do dowolnego Aliora, aby zamkn膮膰 to konto?

呕onka uda艂a si臋 do Aliora. Merytoryczo-Aliorowe konto przekszta艂ci艂a od r臋ki w techniczne (bezp艂atne).
Nie zamkn臋艂a ca艂kiem, bo Merytoryczne lokaty jeszcze si臋 nie sko艅czy艂y.

Pozdro

Data: 2015-11-03 16:28:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum->Alior

"Waldek" n0t9c9$582$1@node2.news.atman.pl

痮nka uda砤 si do Aliora. Merytoryczo-Aliorowe konto przekszta砪i砤
od r阫i w techniczne (bezp砤tne).
Nie zamkn瓿a ca砶iem, bo Merytoryczne lokaty jeszcze si nie sko馽zy硑.

Ile kosztuj Wy縮ze? S r罂ne Wy縮ze? -- poza technicznymi s r罂ne?...
Nie mam debet體ki -- same Wy縠j Oszcz阣ne i Wy縠j ROzRutne...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Meritum->Alior