Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Meritum ignoruje dyspozycje klientów?

Meritum ignoruje dyspozycje klientów?

Data: 2012-11-30 04:10:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum ignoruje dyspozycje klientów?
Oto moje listy do Meritum...

          28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia debetówki.
          Widzę, że karta ta nie jest zastrzeżona. Proszę o jej zastrzeżenie.

Powyższy wysyłam im teraz a wcześniej wysłałem im to:

          Wczoraj, 28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia
          debetówki. Widzę, że karta ta nie jest zastrzeżona.

Mam dzwonić ponownie czy może jednak Meritum zastrzeże moją karę?
Karta ma status

  Aktywna

a powinna mieć inny...

-=-

Czy wszystko trzeba kontrolować, sprawdzać?...
A może nawet poprawiać po Was?!

W czasie wiadomej rozmowy telefonicznej powiedziano mi, że karta JUŻ jest zastrzeżona.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2012-11-30 07:55:09
Autor: kowtow
Meritum ignoruje dyspozycje klientów?
         28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia debetówki.
         Widzę, że karta ta nie jest zastrzeżona. Proszę o jej zastrzeżenie.

Powyższy wysyłam im teraz a wcześniej wysłałem im to:

         Wczoraj, 28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia
         debetówki. Widzę, że karta ta nie jest zastrzeżona.

Mam dzwonić ponownie czy może jednak Meritum zastrzeże moją karę?
Karta ma status

 Aktywna

a powinna mieć inny...
Czy wszystko trzeba kontrolować, sprawdzać?...
A może nawet poprawiać po Was?!

W czasie wiadomej rozmowy telefonicznej powiedziano mi, że karta JUŻ jest zastrzeżona.


W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy ale spokojnie jest zastrzezona

Data: 2012-11-30 10:01:20
Autor: radekp@konto.pl
Meritum ignoruje dyspozycje klientów?
Fri, 30 Nov 2012 07:55:09 +0100, w
<50b8582b$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>, "kowtow"
<kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(-a):

W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy ale spokojnie jest zastrzezona

Ja miałem zastrzeżoną w tej sam dzień albo w następny (nie pamiętam już).

Data: 2012-11-30 17:11:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum ignoruje dyspozycje klientów?

"kowtow" 50b8582b$0$1295$65785112@news.neostrada.pl

W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy

Ja też co najmniej 3 razy -- jako moja matka.
(firmowa i 2 do RORu)

ale spokojnie jest zastrzezona

Teraz już jest.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Meritum ignoruje dyspozycje klientów?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona