Data: 2012-11-30 04:10:14 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Meritum ignoruje dyspozycje klientów? | |
Oto moje listy do Meritum...
28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia debetówki. Widzę, że karta ta nie jest zastrzeżona. Proszę o jej zastrzeżenie. Powyższy wysyłam im teraz a wcześniej wysłałem im to: Wczoraj, 28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia debetówki. Widzę, że karta ta nie jest zastrzeżona. Mam dzwonić ponownie czy może jednak Meritum zastrzeże moją karę? Karta ma status Aktywna a powinna mieć inny... -=- Czy wszystko trzeba kontrolować, sprawdzać?... A może nawet poprawiać po Was?! W czasie wiadomej rozmowy telefonicznej powiedziano mi, że karta JUŻ jest zastrzeżona. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-11-30 07:55:09 | |
Autor: kowtow | |
Meritum ignoruje dyspozycje klientów? | |
28 listopada, zgłosiłem telefonicznie dyspozycję zastrzeżenia debetówki. W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy ale spokojnie jest zastrzezona |
|
Data: 2012-11-30 10:01:20 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Meritum ignoruje dyspozycje klientów? | |
Fri, 30 Nov 2012 07:55:09 +0100, w
<50b8582b$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>, "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(-a): W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy ale spokojnie jest zastrzezona Ja miałem zastrzeżoną w tej sam dzień albo w następny (nie pamiętam już). |
|
Data: 2012-11-30 17:11:42 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Meritum ignoruje dyspozycje klientów? | |
"kowtow" 50b8582b$0$1295$65785112@news.neostrada.pl W systemie moze to trwac do kilku dni wiem bo przerabialem juz trzy razy Ja też co najmniej 3 razy -- jako moja matka. (firmowa i 2 do RORu) ale spokojnie jest zastrzezona Teraz już jest. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |