Meritum - karta - PIN

Data: 2012-09-11 09:52:25
Autor: Zyga
Meritum - karta - PIN
Witam
Z tego co pamiętam to już ktoś na grupie pisał, ale że tak powiem muszę wylać swoje żale.
Otóż wczoraj ze skrzynki pocztowej wyjąłem kartę debetową Meritum i przesyłkę z pinem do tej karty. Przesyłki zostały wysłane w odstępie jednego dnia. Do tego autoryzacji karty dokonujemy płacąc nią lub wypłacając kasę w bankomacie. Jakim trzeba być krótkowzrocznym aby w ten sposób wysyłać i autoryzować kartę?
I szczerze powiem że miałem ochotę iść do bankomatu, wyjąć pieniądze, a następnie złożyć reklamację że karty to ja nigdy nie dostałem i proszę mi oddać moje pieniądze. I pewnie byśmy się spotkali w sądzie i bardzo jestem ciekaw jak by się to skończyło.
Ot taka refleksja
pzdr
Zyga

Data: 2012-09-11 09:53:17
Autor: Izydor
Meritum - karta - PIN
On 2012-09-11 09:52, Zyga wrote:
Witam
Z tego co pamiętam to już ktoś na grupie pisał, ale że tak powiem muszę
wylać swoje żale.
Otóż wczoraj ze skrzynki pocztowej wyjąłem kartę debetową Meritum i
[cut]
mi oddać moje pieniądze. I pewnie byśmy się spotkali w sądzie i bardzo
jestem ciekaw jak by się to skończyło.

Są pewne pozytywy...
Podobnie jak ja masz uczciwego listonosz a i sąsiadów (albo niezbyt domyslnych tudziez z słabym refleksem - ale nie wnikajmy :D )

Data: 2012-09-11 10:58:42
Autor: Waldek
Meritum - karta - PIN

Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:504eedb8$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

Otóż wczoraj ze skrzynki pocztowej wyjąłem kartę debetową Meritum i przesyłkę z pinem do tej karty.

U mnie bylo podobnie. Na dodatek okazało sie  /dziwne ? /  ze PIN nie działa
najpierw proba zaplacenia za zakupy - fiasko
aktywacja karty w BOK i proba w bankomacie - fiasko
ponowny kontakt z BOK - Prosze zmienic PIN bo nie działa
Nie zmienili ... bo ?? ano panienka sie platala w zeznaniach
ze niejako za malo blednych prob bylo i nie maja jeszcze w systemie - LOL

- No dobrze zadzwonie ponownie jutro  ://  - zonka odpuscila

To relacja zony - wiec nie znam dokladnych szczegolow rozmowy z BOK
- ale ja bym tak szybko nie odpuscil ;P

Pozdrawiam

Data: 2012-09-11 18:20:22
Autor: kowtow
Meritum - karta - PIN
Tylko jakim trzeba byc krotkowzrocznym zeby wplacic pieniadze na konto nie dostajac wczesniej karty
Bo w przeciwnym wypadku co niby ktos mialby z tego konta wyplacic?

Data: 2012-09-12 09:53:20
Autor: Zyga
Meritum - karta - PIN
W dniu 2012-09-11 18:20, kowtow pisze:
Tylko jakim trzeba byc krotkowzrocznym zeby wplacic pieniadze na konto nie
dostajac wczesniej karty
Bo w przeciwnym wypadku co niby ktos mialby z tego konta wyplacic?

Można np przelać aby założyć lokatę. Ja tak zrobiłem, zanim dostałem kartę przelałem kasę, i od momentu kiedy zaksięgowali przelew do momentu kiedy założyłem lokatę było do wyjęcia 5k.

pzdr
Zyga

Data: 2012-09-12 01:11:06
Autor: eisenberg
Meritum - karta - PIN
Ludziom nie dogodzi! <lol>. Nie tak dawno był na grupie wątek z biadoleniem na BPH, że i kartę, i PIN przesyłają listem poleconym do odbioru na poczcie <lol>

Data: 2012-09-12 13:25:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - karta - PIN

"eisenberg" ecb35623-c55e-4792-8bf5-fb05c9a69376@googlegroups.com

: Ludziom nie dogodzi! <lol>.
: Nie tak dawno był na grupie wątek
: z biadoleniem na BPH, że i kartę,
: i PIN przesyłają listem poleconym
: do odbioru na poczcie <lol>

Jeśli 70°C to zbyt wysoka temperatura wody
na kąpiel, czy 5°C nie będzie zbyt niską?

Można PIN słać SMSem -- na przykład.
Można by też nadawać z poziomy WWW.

Opanujcie się -- i Wam szkodzi to kadzenie, i bankom.
Banki chcą oszczędzać (po co słać poleconym -- toż to
kosztuje!) i Wy chcecie mieć tanie usługi.

Bank daje 3 setki? -- OK, ale to nie znaczy, że macie
wychwalać złe rozwiązania.

Data: 2012-09-11 22:55:07
Autor: MK
Meritum - karta - PIN
W dniu 11.09.2012 o 10:58 Waldek <jakis@tam.mam> pisze:

[...]

MOze tansakcja byla offline. Przy 3 blednej probie powinna byc wymuszaona  autoryzacja online i przeslany skrypt synchronizujacy PIN.

MK

Data: 2012-09-12 00:10:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - karta - PIN

"Waldek" k2mug9$u74$1@node1.news.atman.pl

[...]

U mnie (u matki) było podobnie, z tym, że do firmowego konta
karta przywędrowała w tej samej kopercie, w której był PIN
do tej karty. Do RORu dali już dwie oddzielne przesyłki,
z tym, że PIN do debetówki RORowatej (chyba profilaktycznie,
w celu zwiększenia bezpieczeństwa) nie pasuje do tejże debetówki.

Wolałbym, aby nie pasował PIN firmowej debetówki...
I tak firmowa idzie pod nóż.

Data: 2012-09-11 21:06:30
Autor: Zyga
Meritum - karta - PIN
Wczoraj płaciłem tą kartą, dziś wieczorem karta w serwisie dalej ma status: nieaktywna. Co za badziewie.

Zyga

Data: 2012-09-11 22:57:09
Autor: Adam S.
Meritum - karta - PIN
[...]

Jesli w bankomacie lub okolicy była kamera byc moze sprawą o wyłudzenie.
pozd
as

Data: 2012-09-12 00:07:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum - karta - PIN

"Adam S." 504fa5a7$0$26701$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ależ siostry, dbajmy o nasze dobre [dobre dla nas,
nie dla banków] relacje z bankami i nie wybielajmy
banków bez potrzeby... Piszmy raczej o tym, co nam
nie podoba się w ,,bankowości''.

Data: 2012-09-12 09:52:06
Autor: Zyga
Meritum - karta - PIN
W dniu 2012-09-11 22:57, Adam S. pisze:
[...]

Tak, o kamerach też pomyślałem. Podchodzisz w, dajmy na to, kasku motocyklowym. I już. Szczegóły techniczne.

pzdr
Zyga

Data: 2012-09-12 10:17:17
Autor: radekp@konto.pl
Meritum - karta - PIN
Tue, 11 Sep 2012 09:52:25 +0200, w
<504eedb8$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>, Zyga <zyga.dude@wp.pl>
napisał(-a):

A ja podepnę się z pytaniami:
1. Domyślnie są jakieś ubezpieczenia? Widzę w serwisie link do "Warunków
ubezp."
2. Jak zmienić PIN?

Data: 2012-09-12 11:23:41
Autor: Zyga
Meritum - karta - PIN
W dniu 2012-09-12 10:17, radekp@konto.pl pisze:
> A ja podepnę się z pytaniami:
> 1. Domyślnie są jakieś ubezpieczenia? Widzę w serwisie link do "Warunków
> ubezp."
> 2. Jak zmienić PIN?

i ja się podepnę:
3) jak zastrzec kartę?

pzdr
Zyga

Data: 2012-09-12 02:37:51
Autor: eisenberg
Meritum - karta - PIN
W dniu środa, 12 września 2012 11:23:40 UTC+2 użytkownik Zyga napisał:
> [...]

 > A ja podepnę się z pytaniami:

 > 1. Domyślnie są jakieś ubezpieczenia? Widzę w serwisie link do "Warunków

i ja się podepnę:

3) jak zastrzec kartę?

SOA#8

Data: 2012-09-12 12:47:14