Meritum - kolejno?? przelewów

Data: 2011-02-14 00:25:22
Autor: XYZ
Meritum - kolejno?? przelewów
Miałem w Meritum zlecone przelewy z Silnego na ROR i stamtąd w świat. Dotychczas te z ROR-u były konsekwentnie odrzucane z powodu braku środków, jeżeli były zaplanowane na ten sam dzień. Dzisiaj po raz pierwszy się wykonały, nie tylko te zewnętrzne ale również wewnętrzne na własne rachunki. Czy taka kolejność wykonania przelewów się komuś wcześniej przydarzyła?
Jeśli nie, to myślę, że to nie przypadek i teraz przelewy wykonują się w kolejności ich ustalania LUB najpierw te z kont oszczędnościowych a na końcu z ROR-u.

Meritum - kolejno?? przelewów