Meritum - likwidacja karty

Data: 2013-02-06 03:45:48
Autor: msawic
Meritum - likwidacja karty
Jak optymalnie:) zlikwidować kartę w Meritum, zeby za luty wziąć premie paliwową, a za marzec za nią nie zapłacić? Mozliwosci zastrzezenia przez Internet nie widze..

M.

Data: 2013-02-06 13:34:40
Autor: Waldek
Meritum - likwidacja karty

Użytkownik <msawic@gmail.com> napisał w wiadomości news:e6729d0a-bc2c-4b3f-8555-ae85e6d0cff2googlegroups.com...
Jak optymalnie:) zlikwidować kartę w Meritum, zeby za luty wziąć premie paliwową,
a za marzec za nią nie zapłacić? Mozliwosci zastrzezenia przez Internet nie widze..

Jakis problem w dostepie do telefonu ?
Zgłoszenia zastrzeżenia kart przyjmowane są pod numerem telefonu: 0801 980 888 lub (058) 778 88 88.

Data: 2013-02-07 07:53:07
Autor: m7marek
Meritum - likwidacja karty
[...]

Też się zastanawiałem i chyba najlepszym rozwiązaniem są jakieś płatności za 100zł w marcu by za nią nie zapłacić 2zł i zastrzec w marcu, by móc dostac zwrot 4% za luty. Chyba że się mylę?

Data: 2013-02-07 08:08:37
Autor: [sas]
Meritum - likwidacja karty
W dniu 07.02.2013 o 07:53 m7marek <m7marek@interia.pl> pisze:

Też się zastanawiałem i chyba najlepszym rozwiązaniem są jakieś  płatności za 100zł w marcu by za nią nie zapłacić 2zł i zastrzec w  marcu, by móc dostac zwrot 4% za luty. Chyba że się mylę?

z regulaminu:
Wypłata premii za dany miesiąc, następuje do 10 dnia miesiąca kolejnego,  pod warunkiem, że Umowa Konta nie uległa rozwiązaniu do dnia Wypłaty  premii, na skutek oświadczenia którejkolwiek ze stron.

więc (wg mnie) spokojnie można zastrzec kartę w luty i dostanie się  premię. Dodatkowo (wg mnie) można również wykonać transakcję pod koniec  lutego, która rozliczy się w marcu i zastrzec kartę.

--
[sas]

Data: 2013-02-26 18:29:35
Autor: Michał
Meritum - likwidacja karty
W dniu 2013-02-07 08:08, [sas] pisze:
W dniu 07.02.2013 o 07:53 m7marek <m7marek@interia.pl> pisze:

[...]

więc (wg mnie) spokojnie można zastrzec kartę w luty i dostanie się
premię. Dodatkowo (wg mnie) można również wykonać transakcję pod koniec
lutego, która rozliczy się w marcu i zastrzec kartę.

A kartę da się zastrzec z poziomu bankowości internetowej??

--
pzdr,
michal

Data: 2013-02-26 19:10:12
Autor: [sas]
Meritum - likwidacja karty
W dniu 26.02.2013 o 18:29 Michał <mw099@gazeta.pl> pisze:

A kartę da się zastrzec z poziomu bankowości internetowej??

o ile mi wiadomo, to zastrzega się przez infolinię.
może ktoś wie, czy po zastrzeżeniu nie przyślą mi przypadkiem z automatu  nowej karty?
a może zamiast zastrzegać, to należy zrezygnować z karty, składając taką  dyspozycję na infolinii?

[sas]

Data: 2013-02-26 19:33:19
Autor: Michał
Meritum - likwidacja karty
W dniu 2013-02-26 19:10, [sas] pisze:> W dniu 26.02.2013 o 18:29 Michał <mw099@gazeta.pl> pisze:

> o ile mi wiadomo, to zastrzega się przez infolinię.
> może ktoś wie, czy po zastrzeżeniu nie przyślą mi przypadkiem z automatu
> nowej karty?

gdzieś w regulaminie przeczytałem że przyślą... trzeba zaznaczyć przy zastrzeganiu że się nie chce nowej...

--
pzdr,
michal

Data: 2013-02-26 20:05:05
Autor: Kamil Jońca
Meritum - likwidacja karty
Michał <mw099@gazeta.pl> writes:

[...]

http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/63/1/bin_C3PO6496f62895e4e7e446631.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regulamin_rachunku_KI.pdf

§22
[...]

4. Zastrzeżona Karta nie może być używana. W miejsce Karty zastrzeżonej,
   na wniosek Posiadacza rachunku, Bank wydaje Kartę z nowym numerem,
   nowym numerem PIN i nowym terminem ważności.

"na wniosek Posiadacza rachunku"

Przez infolinię przed chwilą zastrzegłem bezboleśnie.

KJ

Keyboard error press F1 continue

Data: 2013-02-27 08:10:16
Autor: [sas]
Meritum - likwidacja karty
W dniu 26.02.2013 o 20:05 Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Po krótkiej weryfikacji danych pani z infolinii również zastrzegła moją  kartę.
Proforma wspomniałem, że nie chcę nowej, ale jak widać nie było to  konieczne.

[sas]

Data: 2013-02-26 23:15:51
Autor: Piotr Hołda
Meritum - likwidacja karty
W dniu środa, 27 lutego 2013 08:10:16 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:
> [...]

Proforma wspomniałem, że nie chcę nowej, ale jak widać nie było to  konieczne.

A ja od razu sprawdziłem i w systemie transakcyjnym wisi nadal jako aktywna.

Data: 2013-02-27 08:24:07
Autor: Kamil Jońca
Meritum - likwidacja karty
Piotr Hołda <pholda@gmail.com> writes:

[...]

A ja od razu sprawdziłem i w systemie transakcyjnym wisi nadal jako aktywna.

U mnie dopiero teraz zmieniła się na zastrzeżoną. (Ok 6 rano jeszcze też
była aktywna)

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
I'm thinking about DIGITAL READ-OUT systems and computer-generated

Data: 2013-02-27 02:58:33
Autor: Kris
Meritum - likwidacja karty
W dniu środa, 27 lutego 2013 08:24:07 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
U mnie dopiero teraz zmieni�a si� na zastrze�on�. (Ok 6 rano jeszcze te�

by�a aktywna)
Ale chyba nawet jak karta jest zastrzeżona to limit KK wisi w BIK i obciąza zdolnośc kredytową.

Data: 2013-02-27 12:02:37
Autor: Kamil Jońca
Meritum - likwidacja karty
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

Przy debetówce?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
<Tali> be vewwy vewwy qwuiet .. I'm huntin wuntime ewwos

Data: 2013-02-27 03:12:47
Autor: Kris
Meritum - likwidacja karty
W dniu środa, 27 lutego 2013 12:02:37 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Przy debetówce?
Jeśli debetówka to ok. Myślałem że to KK;)

Data: 2013-02-27 13:20:22
Autor: neoniusz
Meritum - likwidacja karty
On 2013-02-27 08:24, Kamil Jońca wrote:
[...]

Oni maja niezle lagi z migracja danych. W systemie transakcyjnym zastrzezenie pojawia sie po pewnym czasie.

Data: 2013-03-08 07:42:51
Autor: az.anonim
Meritum - likwidacja karty
Czy niewyrobienie wymaganego limitu 200zl i zamknięcie karty w marcu spowoduje naliczenie 2zł Mieliście może taką sytuację w lutym?

Data: 2013-03-08 07:52:51
Autor: luc
Meritum - likwidacja karty
W dniu piątek, 8 marca 2013 16:42:51 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
Czy niewyrobienie wymaganego limitu 200zl i zamknięcie karty w marcu spowoduje naliczenie 2zł Mieliście może taką sytuację w lutym?

W lutym kartę dostałem, aktywowałem, zrobiłem 1 transakcję, dostałem premię, kartę zastrzegłem i jak dotąd nie pobrali opłaty. Konsultantka (gdy zastrzegałem) powiedziała, że opłata będzie pobrana, ale ja się dopominać nie będę...

pzdrwm
luc

Meritum - likwidacja karty