Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%

Data: 2011-01-20 11:18:43
Autor: Krzysztof
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

Data: 2011-01-20 10:57:49
Autor:
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

A ja patrzę, patrzę na
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/
i nie widzę :(

Data: 2011-01-20 11:20:14
Autor:
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
A ja patrzę, patrzę na
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/
i nie widzę :(

Ja widzę: https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontendWWW/appdep/appdep.jsf?portal=www

ale mam inne pytanie: jak długo ważny jest wniosek? Tylko 5 dni? Bo mnie
przydałyby się wnioski, ale ważne na przełomie stycznia/lutego... :(

Data: 2011-01-20 13:03:45
Autor:
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Data: 2011-01-20 18:03:40
Autor: gostek
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
czy ktos zakladal u nich te lokaty przez net, bez rachunku osobistego, w miare to bezpieczne?

czy dobrze rozumiem, to dziala tak:
1) skladam dyspozycje na stronie www
2) dostaje maila z potwierdzeniem i nr mojego rachunku lokaty
3) wplacam pieniadze na podany rachunek
4) dostaje papierowe potwierdzenie po kilku dniach
5) na koniec lokata wraca na rachunek w innym banku, z ktorego przelalem pieniadze

tak?

czy ten e-mail z pkt. 2 ma jakis cyfrowy certyfikat?

na stronie www pisza, ze dane nadawcy przelewu musza sie zgadzac z danymi wlasciciela lokaty, czy sprawdzaja tez adresy? (na ror mam podany adres zamieszkania, a meritum wolalbym podac adres korespondencyjny, chyba, ze w meritum mozna podac dwa adresy zakladajac lokate?)

Data: 2011-01-20 18:13:02
Autor: Krzysztof

"gostek" <gostek@prosze.pisac.na.grupe> wrote in message news:ih9pta$rlu$1news.onet.pl...
[...]

Teraz zakladam z konta, ale ok 1.5 roku temu bylo mozna tylko przez wnioski. Uzywaja podpisu elektronicznego w wysylanych mailach, nie ma papierowego potwierdzenia, tylko elektroniczne z podpisem elekr. danej osoby z banku. Jak dasz nieodnawialna to wraca 1-sesja elixir na rachunek, z ktorego przyszlo, wszystko jest dokladnie w terminie zapadalnosci i nie ma zadnych 'przewalek' z opoznieniami w stylu OF.

Data: 2011-01-20 18:17:46
Autor: wiatrak

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ih9qf0$1nc0$1news2.ipartners.pl...
[...]

Jak długo jest ważny wniosek? Czy tak jak w OF wystarczy  przelac pieniadze w terminie wazności wniosku, czy data przelania musi byc najpóźniej 25 -tego? Zakładam np. zmianę oprocentowania.

wiatrak

Data: 2011-01-20 18:24:31
Autor: Krzysztof

"wiatrak" <wiatrak13@NOSPAM.yahoo.pl> wrote in message news:ih9qns$qri$1node1.news.atman.pl...

[...]

chyba tylko 5-dni, gdzies to jest w regulaminie.

Data: 2011-01-20 12:22:24
Autor: Zibby
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
udało się już komuś załozyć tą lokatę? złożyłem wniosek na ich stronie
3 godziny temu, i do tej pory nie dostałem maila, a poprzednim razem
gdy zakładałem u nich lokatę to maila miałem już po paru minutach

Data: 2011-01-20 12:31:06
Autor: Tomek z Wawy
On 20 Sty, 21:22, Zibby <zbyszek...@op.pl> wrote:
udało się już komuś załozyć tą lokatę? złożyłem wniosek na ich stronie
3 godziny temu, i do tej pory nie dostałem maila, a poprzednim razem
gdy zakładałem u nich lokatę to maila miałem już po paru minutach

Zapewne podałeś dane w inny sposób niż poprzednio, spodziewaj się
jutro telefonu z weryfikacją danych. Wystarczy gdzieś dać dodatkową
spację czy inaczej zapisać adres... To jest wkr...

Data: 2011-01-20 21:47:50
Autor: Krzysztof

"Zibby" <zbyszek999@op.pl> wrote in message news:bf4fe0c8-b4a1-4651-95f9-545afa86a573fo10g2000vbb.googlegroups.com...
udało się już komuś załozyć tą lokatę? złożyłem wniosek na ich stronie
3 godziny temu, i do tej pory nie dostałem maila, a poprzednim razem
gdy zakładałem u nich lokatę to maila miałem już po paru minutach
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tak od razu, ale z e-bankingu. Korzystanie z lokat w powiazaniu z kontem jest duzo przyjemniejsze i zajmuje wszystko mniej czasu. Dotyczy to zarowno Meritum jak i skarbonkowego w GO. W przypadku Meritum konto mozna otworzyc w oddziale i dostac wszystko do e-bankingu, nie trzeba otwierac przez kuriera jak ma to miejsce w przypadku GO. Konto jest darmowe, karty nie trzeba brac a mocno skraca to czas na otwieranie lokat.
Praktycznie te dwa konta w Meritum i GO warto otwierac, jak ktos mysli o kontach oszcz. i lokatach z dobrym %, bo od dluzszego czasu sa one w czolowce oferowanych stawek na depozyty.

Data: 2011-01-24 18:53:18
Autor: mx
[...]

A ile Meritum ma oddziałów? Trzy?
Otwierałem dziś w placówce partnerskiej, a to tak samo jak przez www. Kurier z umową za dwa dni i konto będzie aktywne dopiero jak umowa wróci do banku. A to już po promocji.
Logować się można, numery kont widać, ale lokat w systemie nie da się założyć, poza jak najbardziej.
Może ktoś wie czy po aktywacji konta będą widoczne,  lokaty założone wcześniej "na boku".

Data: 2011-01-24 09:54:54
Autor: Tomek z Wawy
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
On 24 Sty, 18:53, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

Mo e kto wie czy po aktywacji konta b d widoczne,  lokaty za o one
wcze niej "na boku".

Ja zakładam właśnie kurierem i jak mi powiedziano przez telefon, w
trakcie zakładania do aktywacji lepiej niczego nie wpłacać im w żaden
sposób.

Data: 2011-01-24 19:08:28
Autor: mx
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Ja zakładam właśnie kurierem i jak mi powiedziano przez telefon, w
trakcie zakładania do aktywacji lepiej niczego nie wpłacać im w żaden
sposób.

W systemie też pisze, aby na razie nic nie wpłacać.
Pokombinuję, że z widocznością może być problem. Rachunki u nich różnią się tylko ostatnim członem (jak w VWB) i "of course" sumą kontrolną. Lokata "na boku" (na to konto można już wpłacać ale tylko pełną zadeklarowaną kwotę, jednorazowo 3024,29, z zadeklarowanego rachunku):
69 1300 0000 2088 6970 1298 3255
Rachunki:
08 1300 0000 2076 7048 4649 0001
78 1300 0000 2076 7048 4649 0002
Aha zakładałem "Zarabiające" bez karty, a mam dwa. Tak trzeba?

Data: 2011-01-24 10:14:58
Autor: Tomek z Wawy
On 24 Sty, 19:08, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

Aha zakładałem "Zarabiające" bez karty, a mam dwa. Tak trzeba?

Ja też zarabiające bez karty i w systemie jest jedno. Nie zaznaczyłeś
we wniosku, że chcesz też rachunek oszczędnościowy?

W każdym razie mój rachunek nie ma jeszcze nazwy, oprocentowanie 0% i
tak jakby wisiał w powietrzu. Jak klikam otwórz lokatę to mi mówi,
żebym sobie otworzył konto :)

Data: 2011-01-24 19:30:53
Autor: mx
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Ja też zarabiające bez karty i w systemie jest jedno. Nie zaznaczyłeś
we wniosku, że chcesz też rachunek oszczędnościowy?

No potwierdziłem, że chcę, myśląc o tym "Zarabiającym". Muszę poczytać, czy za coś nie trzeba płacić?
Opisów brakuje, to też nie wiem co właściwie otworzyłem.

Data: 2011-01-24 10:33:49
Autor: Tomek z Wawy
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
On 24 Sty, 19:30, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

No potwierdzi em, e chc , my l c o tym "Zarabiaj cym". Musz poczyta , czy
za co nie trzeba p aci ?
Opis w brakuje, to te nie wiem co w a ciwie otworzy em.

No tak, ale "Zarabiające" to konto podstawowe, jeśli zaznaczyłeś
oszczędnościowe to dodatkowo otworzyli Ci "Silnie Zarabiające". Umowę
podpisałem w czwartek i do tej pory cisza.

Data: 2011-01-24 19:42:09
Autor: mx
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
No tak, ale "Zarabiające" to konto podstawowe, jeśli zaznaczyłeś
oszczędnościowe to dodatkowo otworzyli Ci "Silnie Zarabiające". Umowę
podpisałem w czwartek i do tej pory cisza.

Z tym "Silnie Zarabiającym" to nie dowierzam. Patrzyłem na ich ulotkę "MeritumKonto Zarabiające 4%" i pokazywałem, że takie chcę. Babka mówiła, że teraz to tylko 3%, ale to będzie te drugie a nie podstawowe.

Data: 2011-01-24 10:48:23
Autor: Tomek z Wawy
On 24 Sty, 19:42, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

Z tym "Silnie Zarabiającym" to nie dowierzam. Patrzyłem na ich ulotkę
"MeritumKonto Zarabiające 4%" i pokazywałem, że takie chcę. Babka mówiła, że
teraz to tylko 3%, ale to będzie te drugie a nie podstawowe.

Nie ma innego w ich ofercie, jest jeszcze "Celowe" i "Junior", ale ich
nie ma w ogóle we wniosku, wniosek jest zawsze o "Zarabiające" z opcją
oszczędnościowego "Silnego". Aktywują to się wszystko wyjaśni.

Data: 2011-01-24 20:44:07
Autor: Krzysztof

"mx" <@m11@os.pl@> wrote in message news:ihkh5n$deh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Z tym "Silnie Zarabiającym" to nie dowierzam. Patrzyłem na ich ulotkę "MeritumKonto Zarabiające 4%" i pokazywałem, że takie chcę. Babka mówiła, że teraz to tylko 3%, ale to będzie te drugie a nie podstawowe.

Zarabiajce, czyli ROR bedzie 3% od 1 lutego, ale praktycznie i tak malo interesujace, bo dla salda >10tys. Oszczednosc., czyli silnie zarab. bez zmian -4,5%, takie ulotki powysylali niedawno.
Wystarczy otworzyc ROR, inne rachunki mozna juz otwierac samemu na podst. umowy ramowej.

Data: 2011-01-25 07:49:07
Autor: Tomek z Wawy
On 24 Sty, 20:44, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Mają u mnie minus, ostatni dzień jednodniówki, a konto od tygodnia nie
aktywowane. Pewnie cudownie się aktywuje tuż po północy.

Może można jednak mając konto w trakcie aktywacji złożyć wnioski poza
systemem i jakoś to wszystko zadziała?

Data: 2011-01-25 17:11:56
Autor: mx
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Może można jednak mając konto w trakcie aktywacji złożyć wnioski poza
systemem i jakoś to wszystko zadziała?

Dzwoniłem, czytałem, liczę że tak będzie. Lokaty bez konta na 5,25 mają być widoczne w systemie po jego aktywacji, te 0.05% trzeba stracić. Silnie Zarabiające nie jest złe. Teraz 4.5% powyżej 1000, na Zarabiającym 4% powyżej 10 000. Pierwsza wypłata w m-cu 0.00, kolejne po 10 zł. Coś jak eMax+ i 1 dniowa w mB. No i raport BIK-u online.

Data: 2011-01-25 19:35:07
Autor: Krzysztof

"mx" <@m11@os.pl@> wrote in message news:ihmso0$pqp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dzwoniłem, czytałem, liczę że tak będzie. Lokaty bez konta na 5,25 mają być widoczne w systemie po jego aktywacji, te 0.05% trzeba stracić. Silnie Zarabiające nie jest złe. Teraz 4.5% powyżej 1000, na Zarabiającym 4% powyżej 10 000. Pierwsza wypłata w m-cu 0.00, kolejne po 10 zł. Coś jak eMax+ i 1 dniowa w mB. No i raport BIK-u online.

Ilosc silnie zarabiajacych jest nieograniczona, takze nie wiem po co sie wyglupiaja z ta jedna wyplata. Nawet jak ktos nie potrzebuje wyplacac calej kwoty, to reszte przenosi sie na nowe KO, stare pozostawia puste do konca miesiaca, itd, zapewniajac nieograniczona liczbe wyplat.
mBank juz dawno przestal byc bankiem dla oszczedzajacych, wiele osob ma tam konta z przyzwyczajenia, generalnie nie ma tam od kilku lat zadnych 'atrakcji' dla oszczedzajacych.

Data: 2011-01-25 20:30:22
Autor: Piotr
W dniu 2011-01-25 19:35, Krzysztof pisze:

Ilosc silnie zarabiajacych jest nieograniczona, takze nie wiem po co sie
wyglupiaja z ta jedna wyplata.

Podejrzewam że razem z dolnymi progami oprocentowania jest to tylko po to żeby zniechęcić "gołodupców" trzymających na ROR po kilka złotych. W końcu bez tego ograniczenia nie było by żadnego sensu zakładać u nich konta Mocno Zarabiającego, które wyraźnie jest skierowane do klientów ze średnim saldem >10kPLN.

pozdrawiam

Data: 2011-01-25 18:10:01
Autor: lszym
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał(a):
> [...]

> zmian -4,5%, takie ulotki powysylali niedawno.
> Wystarczy otworzyc ROR, inne rachunki mozna juz otwierac samemu na podst.

Maj=B1 u mnie minus, ostatni dzie=F1 jednodni=F3wki, a konto od tygodnia ni=
aktywowane. Pewnie cudownie si=EA aktywuje tu=BF po p=F3=B3nocy.

Mo=BFe mo=BFna jednak maj=B1c konto w trakcie aktywacji z=B3o=BFy=E6 wniosk=
i poza
systemem i jako=B6 to wszystko zadzia=B3a?

U mnie wszystko działa. W piątek 21.01.2011 złożyłem przez www wniosek o
lokatę i wniosek o założenie konta. Wczoraj przelałem pieniądze, dziś
otrzymałem potwierdzenie założenia lokaty. Także dziś był kurier z umową,
zalogowałem się do internetu i lokaty są widoczne. Dodatkowo mogę wziąć udział
w promocji 10% odsetek więcej http://www.promocja.meritumbank.pl/.
Pozdrawiam.

Data: 2011-01-25 10:38:42
Autor: Tomek z Wawy
On 25 Sty, 19:10, "lszym" <lszym.WYT...@gazeta.pl> wrote:

[...]

No i miałem rację! Aktywowali konto jak tylko zamknęli placówki! I w
internecie po zalogowaniu lokaty 3m już nie ma... Zresztą bez
znaczenia bo i tak już nie mam jak wpłacić... Nie ma to jak dobrze
rozpoczęta współpraca.

Data: 2011-01-25 19:53:23
Autor: wiatrak

Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:d13f047d-d344-4e23-968a-
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ale tu jeszcze jest na 5,25%
https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontendWWW/appdep/appdep.jsf?portal=www

Jak dziś złozysz wniosek, to masz 5 dni na wpłacenie.

Data: 2011-01-25 19:59:55
Autor: wiatrak

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ihn675$qp$1node1.news.atman.pl...

[...]

A tu jest oprocentowanie od jutra.
http://www.meritumbank.pl/binsource/f/42/68/8/bin_C3POc10d5e97454626c042688.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Komunikat_www_dzienna.pdf

Data: 2011-01-25 20:44:06
Autor: mx
[...]

A jak rozumieć karę za zerwanie?

"Wypłata środków przed upływem okresu deponowania:
Kwota lokaty wraz ze skapitalizowanymi odsetkami pomniejszona o 50 zł, lecz nie więcej niż suma skapitalizowanych odsetek w okresie deponowania."

"Nie więcej" dotyczy wypłaty czy potrącenia?

Np. Lokata 3000, odsetki 10 zł. Dostanę 3000+10-10=3000 czy 3000+10-50=2960
Z promocyjnymi jest tak samo?

Data: 2011-01-25 21:02:14
Autor: wiatrak

Użytkownik "mx" <@m11@os.pl@> napisał w wiadomości news:ihn95r$5k0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dostaniesz 3000. Jeżeli odsetek byłoby 51,30 - to dostałbyś 3001,30.

Data: 2011-01-25 21:07:34
Autor: wiatrak

http://www.meritumbank.pl/binsource/f/42/25/5/bin_C3PO408d52c80acf2e8b42255.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Komunikat_www_dzienna.pdf

Data: 2011-01-25 12:25:18
Autor: Tomek z Wawy
On 25 Sty, 21:07, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "mx" <@m...@os.pl@> napisał w wiadomościnews:ihn95r$5k0$1inews.gazeta.pl...> Z promocyjnymi jest tak samo?

http://www.meritumbank.pl/binsource/f/42/25/5/bin_C3PO408d52c80acf2e8...

A ktoś wie może czy wpłaty gotówkowe w placówkach partnerskich są
widoczne od razu w systemie? A może tam w ogóle nie przyjmują
wpłat :), skoro kont od ręki nie otwierają?

Data: 2011-01-25 21:24:56
Autor: mx
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Data: 2011-01-24 19:47:03
Autor: azot

Użytkownik "mx" <@m11@os.pl@> napisał w wiadomości news:ihkea5$44i$1inews.gazeta.pl...
A ile Meritum ma oddziałów? Trzy?
Otwierałem dziś w placówce partnerskiej, a to tak samo jak przez www. Kurier z umową za dwa dni i konto będzie aktywne dopiero jak umowa wróci do banku.

To w partnerskiej tez nie da sie umowy podpisać? To po co ona w ogóle jest, ta placówka partnerska?
A już miałem tam iść. Ale w takim razie ich chromolę.
Nie cierpie banków kompletnie bez marmurka, bo u nich łatwo się wszystko otwiera, a problemy są zwykle z zamykaniem.
 W mBanku nie chcieli mi zamknąć, bo "nie zgadzał się podpis". Ze dwa razy odpowiadali , ze "niedasie".

Dlatego  używam używam  kont intenetowych, ale preferuję banki placówkowe, w których w razie czego można złożyć bez problemu wypowiedzenie, dostać od razu potwierdzona kopię, a w razie czego "walnąć pięścią w stół".

azot

Data: 2011-01-24 20:49:34
Autor: Krzysztof

"mx" <@m11@os.pl@> wrote in message news:ihkea5$44i$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Może ktoś wie czy po aktywacji konta będą widoczne,  lokaty założone wcześniej "na boku".

To jest ten bol, oddzialow jest chyba 5 szt. Otwieralem w 2009,  w oddziale w Katowicach; wtedy daja wszystko i od razu dziala. To te placowki, niby banki, to taka sama widac atrapa jak z 'falszywymi' Getinami, w ktorych tez nic nie mozna zalatwic z lokata walutowa, nawet bezgotowkowo.

Data: 2011-01-21 10:15:06
Autor: witrak()
Krzysztof wrote:

[...]

Ale to oznacza, że trzeba wniosek złożyć 23, 24 lub 25, bo wtedy
jest czas na przelew do piątku 28 (5 dzień od 25 to niestety
niedziela).
W związku z tym pytanko:
Czy ktoś ćwiczył składanie wniosków przez stronę, gdy się już ma
konto w Meritum ?
Bo jeśli tak się nie da (tj. mając konto, musi się zakładać przez
lokaty z konta), to posiadacze kont są do tyłu o te 3 dni (26,27,27).

witrak()

Data: 2011-01-20 18:15:32
Autor: m7marek
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
ad 4) chyba tylko mailowe potwierdzenie
jest certyfikat
można podac inny adres korespondencyjny, po odptaszeniu

Data: 2011-01-20 12:20:58
Autor: Krzysztof

<aneczka.jedna.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ih94fd$ov4$1inews.gazeta.pl...
[...]

wejdz glebiej w dany rodzaj lokat i cechy lokaty, tam jest tabelka

Data: 2011-01-20 11:29:46
Autor: wiatrak
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%

Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ih9265$1b0h$1news2.ipartners.pl...
Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

Pogielo ich? najwyzej oprocentowane 3-miesieczne?

wiatrak

Data: 2011-01-20 02:33:09
Autor: Tomek z Wawy
On 20 Sty, 11:29, "wiatrak" <wiatra...@NOSPAM.yahoo.pl> wrote:

Pogielo ich? najwyzej oprocentowane 3-miesieczne?

wiatrak

Nie wiem czy pogięło, ale jeśli chodzi o optymalizację to minimalna
kwota 3000, więc trzeba by policzyć czy to rzeczywiście najlepsza
oferta :)

Data: 2011-01-20 11:36:09
Autor: ikarek
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Uzytkownik "wiatrak" <wiatrak13@NOSPAM.yahoo.pl> napisal w wiadomosci news:ih92qt$lbq$1node1.news.atman.pl...

[...]

Bank mówi tak: koledzy, w miare wiemy, co moze byc za
3 miesiace, ale ni cholery, co bedzie za pól roku. Daje troche
do myslenia :)

Data: 2011-01-20 12:18:43
Autor: Krzysztof

"wiatrak" <wiatrak13@NOSPAM.yahoo.pl> wrote in message news:ih92qt$lbq$1node1.news.atman.pl...

[...]

praktycznie jak policzysz dla Meritum min. 3064.63 to masz 5.36%, jak zakladasz ze skarbonkowego Getina na min.+1zl to wychodzi-3m na 5.42%. Czyli atrakcyjnie w celu dywersyfikacji lokat, ale nie jest to takie max. promocja ograniczona czasowo do 25.stycznia

Data: 2011-01-20 11:22:08
Autor:
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):
promocja ograniczona czasowo do 25.stycznia

a gdzie to jest napisane?

Data: 2011-01-20 12:28:49
Autor: Krzysztof

<assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ih95t0$45$1inews.gazeta.pl...
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):

promocja
ograniczona czasowo do 25.stycznia

a gdzie to jest napisane?

na dole tabeli-- -- -- -- -- -- -- - Oprocentowanie obowiązuje od 20 do 25 stycznia 2011 r.
news
http://prnews.pl/meritum-bank/promocja-lokat-w-meritum-banku-58565.html

Data: 2011-01-20 13:09:41
Autor: m7marek
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ih95mk$1csg$1news2.ipartners.pl...
praktycznie jak policzysz dla Meritum min. 3064.63 to masz 5.36%, jak

a nie 3064.63 dla 5,30% co daje 5,45%
lub 3024.29 dla 5,25% co daje 5,4% ?

Data: 2011-01-20 13:34:13
Autor: Krzysztof

"m7marek" <m7marek@interia__.pl> wrote in message news:ih98o1$5sq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja licze tak, nie uwzgledniajac kapitalizacji po kwartale- dla tej kwoty wychodzi rocznie 365*0.45 dziennie czyli 164.25 a to odnoszac do 3064.63 daje mi wlasnie 5.36%, czyli to jest stopa roczna jaka oferowalby mi inny bank na tradycyjnej lokacie 3-m i zakladajac, ze nie ma 'belki'.

Data: 2011-01-20 11:40:50
Autor: wiatrak
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%

Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ih9265$1b0h$1news2.ipartners.pl...
Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

A jest w meritum podglad lokat jak sie nie ma konta?

wiatrak

Data: 2011-01-20 02:46:36
Autor: Tomek z Wawy
On 20 Sty, 11:40, "wiatrak" <wiatra...@NOSPAM.yahoo.pl> wrote:
Uzytkownik "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomoscinews:ih9265$1b0h$1news2.ipartners.pl...

> Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

A jest w meritum podglad lokat jak sie nie ma konta?

wiatrak

Nie. Trzeba minimum założyć Meritum Zarabiające (free jeśli bez
karty). Natomiast mimo braku podglądu wszystkie lokaty jakie u nich
miałem działały i wracały bez pudła, o ile we wnioskach podaje się w
identyczny sposób swoje dane, inaczej wydzwaniają, żeby potwierdzać..

Data: 2011-01-21 12:40:02
Autor: Tomasz Opalski
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

Pytanie do korzystających z lokat Meritum bez ichniego konta. Jak tam można założyć kilka lokat - każda jest traktowana jako osobny byt i za każdym razem trzeba klepać wszystkie dane adresowe od zera, czy można za jednym podejściem złożyć wniosek o więcej lokat?

Data: 2011-01-21 04:41:27
Autor: Tomek z Wawy
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
On 21 Sty, 13:40, "Tomasz Opalski" <okemot.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Pytanie do korzystaj cych z lokat Meritum bez ichniego konta. Jak tam mo na
za o y kilka lokat - ka da jest traktowana jako osobny byt i za ka dym
razem trzeba klepa wszystkie dane adresowe od zera, czy mo na za jednym
podej ciem z o y wniosek o wi cej lokat?

Klepać i za każdym razem wpisywać dokładnie identyczne dane.

Data: 2011-01-21 09:11:22
Autor: Zibby
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%

Klepać i za każdym razem wpisywać dokładnie identyczne dane.

ale gdy się używa firefoxa (nie wiem jak inne) to ta przeglądarka
zapamiętuje dane wpisywane do rubryk (wystarczy kliknąć dwa razy lewym
przyciskiem myszki) i wpisywanie danych i dzie całkiem szybko

Data: 2011-01-21 19:23:26
Autor: Zbyszek
Dnia 20-01-2011 o 11:18:43 Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):

Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

od 3k zł

ktoś po porównywał z getinem online , wliczając skarbonke ?
--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-01-22 00:20:55
Autor: Krzysztof

"Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message news:op.vpn71cvrokz3rlzbyszek-pc.zn...
Dnia 20-01-2011 o 11:18:43 Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):

Dla posiadajacych konto-5.3%, dla pozostalych 5.25% na 3- miesiace.

od 3k zł

masz to juz we wczesniejszej odpowiedzi!!!, porownujac do tradycyjnych lokat bez 'belki'- Meritum dla min wiekszej od 3tys. daje 5.36%, dla min. lok. >1tys. w Getinonline+1zl-daje- 5.42%, czyli praktycznie to samo mamy bez promocji- jedynie mozna to traktowac jako 'dywersyfikacje' lokat- ' nie wszystko w jednym banku'

Data: 2011-01-22 10:15:32
Autor: gostek
Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
Dlaczego w certyfikacie ktorym sa podpisywane wiadomosci e-mail od meritum nie ma adresu banku? w polu podmiot thunderbird pokazuje:

E = klient@meritumbank.pl
CN = Meritum Bank ICB S.A.
OU = Digital ID Class 1 - Microsoft Full Service
OU = Persona Not Validated
OU = "www.verisign.com/repository/RPA Incorp. by Ref.,LIAB.LTD(c)98"
OU = VeriSign Trust Network
O = "VeriSign, Inc."

Tak ma byc?

Data: 2011-01-22 13:30:15
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:15:32 +0100, gostek napisał(a):

Dlaczego w certyfikacie ktorym sa podpisywane wiadomosci e-mail od meritum nie ma adresu banku? w polu podmiot thunderbird pokazuje:

E = klient@meritumbank.pl
(...)

Tak ma byc?

 Po co Ci adres WWW w certyfikacie e-mail?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-22 21:36:46
Autor: gostek
W dniu 2011-01-22 13:30, Borys Pogoreło pisze:
[...]

nie adres www tylko pocztowy, typu ulica taka numer taki miasto takie

Data: 2011-01-23 15:08:10
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 22 Jan 2011 21:36:46 +0100, gostek napisał(a):

  Po co Ci adres WWW w certyfikacie e-mail?

nie adres www tylko pocztowy, typu ulica taka numer taki miasto takie

 A potrzebne Ci to do czegoś w certyfikacie? :)
 Masz nazwę podmiotu i certyfikowany adres e-mail.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%