Meritum - lokata negocjowana

Data: 2010-05-01 19:04:22
Autor: Bogdan
Meritum - lokata negocjowana
Meritum udostępnil funkcję lokaty negocjowanej
w palecie "Wybierz lokatę",
Nie jest możliwe styworzenie symulacji
gdyż na koncie w Meritum musi byc conajmniej 10000 zł.
Negocjacie odbywają sie z systemem  lub z dilerem.
Ciekawi mnie jakie oprocentowanie  oferują
dla kwot powyżej 10000 zł
Bogdan

Data: 2010-05-01 20:55:00
Autor: Krzysztof

"Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> wrote in message news:4bdc5f1e$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nawet, jezeli lepiej niz lokata standardowa, to duzo gorzej niz netto z dzienna kapitalizacja. Cala 'zabawa' z lokatami negoc. moze ma znaczenie dla firm, ale nie dla osob fizycznych, bo po zaplacie daniny w postaci podatku nic nie zyskujemy.

Data: 2010-05-01 21:13:16
Autor: Krzysztof
[...]

Generalnie ich pociagniecia sa jakos malo zrozumiale, oferuja konto z oproc. 5.5% ale niestety bez dziennej kapitalizacji, co powoduje, ze oferta jest slaba i dotyczy salda na rach. powyzej 10tys. Liczylem na jakies konto typowo oszczednosciowe z dzienna kapitalizacja (po liftingu systemu), ale nic z tego, nie potrafia myslec i stworzyc produkt, na ktory bylby popyt. Z lokatami zeszli ponizej Opena i czekaja, az cala kasa stopniowo im odplynie, poczekamy pare miesiecy i zobaczymy.

Meritum - lokata negocjowana