Meritum- lokaty w gore

Data: 2010-02-21 13:30:15
Autor: Krzysztof
Meritum- lokaty w gore
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/

W niektorych opcjach i terminach przebili Open, bo widocznie kasa ze starych lokat wyciekala, a nowa nie przychodzila.
Konkurencja miedzy bankami- naszym przyjacielem!

Data: 2010-02-21 17:21:42
Autor: Szymon
Meritum- lokaty w gore
Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hlr90o$2585$1news2.ipartners.pl...
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/

W niektorych opcjach i terminach przebili Open, bo widocznie kasa ze starych lokat wyciekala, a nowa nie przychodzila.
Konkurencja miedzy bankami- naszym przyjacielem!

Dobra wiadomosc.
A tak swoja droga jakos nie moge zaskoczyc czym sie rózni lokata meritum zysku (http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=1904) od Internetowej (http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata_internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=9032). Prócz oprocentowania nieznacznie gorszego tej pierwszej.

Data: 2010-02-21 19:39:52
Autor: Krzysztof
Meritum- lokaty w gore

"Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> wrote in message news:hlrmi4$nqn$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ta lepsza jest przez bankowosc internetowa. Musisz otworzyc ROR i wtedy masz mozliwosc otwierania lokat z tym oprocentowaniem 0.1% lepszym. Jak ktos decyduje sie na lokaty u nich to lepiej przez ten ror, bo zakladanie jest zawsze przyjemniejszsze i latwiejsze niz wypelnianie kazdorazowo wniosku. Mozesz taka lokata w pelni operowac, robic odnawialna lub nie, ewentualnie zerwac, generalnie jak w kazdym banku z pelna bankowoscia internetowa.

Data: 2010-02-21 20:56:24
Autor: Szymon
Meritum- lokaty w gore
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlrulq$2fo0$1news2.ipartners.pl...
[...]

OK, dzięki za info. Mnie jednak kolejne konto, loginy, hasła itd. niepotrzebne. Szczególnie, że nie ma oddziału w moim mieście. 0,1% to marna zachęta.
Myślę, że wypełnienie wniosku raz na pół roku nie będzie wielkim problemem :-)

Data: 2010-02-22 12:14:02
Autor: glaukonWYTNIJTO
Meritum- lokaty w gore

> Ta lepsza jest przez bankowosc internetowa. Musisz otworzyc ROR i wtedy > masz mozliwosc otwierania lokat z tym oprocentowaniem 0.1% lepszym. Jak > ktos decyduje sie na lokaty u nich to lepiej przez ten ror

Czy można założyc ROR w oddziale i czy wtedy też działa ta promocja 0,1% dla lokat?
I czy na lokacie codziennie dopisują tę kapitalizację, tak jak w Open?

Data: 2010-02-22 14:07:07
Autor: Krzysztof
Meritum- lokaty w gore

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:5065.00000599.4b8266fanewsgate.onet.pl...

> [...]

I czy na lokacie codziennie dopisują tę kapitalizację, tak jak w Open?

Konto mozna otworzyc w oddziale (jest ich 5 szt.) lub przez kuriera. Jak masz ror i dostep on-line (wszystko aktywuja przy otwarciu konta) to mozesz wtedy operowac kontem przez bankowosc internet i zakladac wlasnie te lokaty z lepszym oprocentowaniem.
Zasada dopisywania odsetek identycznie jak w Open. Generalnie w Meritum lokaty sa podzielone dla tych co maja ROR (czyli bankowosc internetowa) oraz dla klientow z zewnatrz, czyli tak jak sprzedaje Open dla wszystkich.

Data: 2010-02-23 00:51:37
Autor: glaukonWYTNIJTO
Meritum- lokaty w gore

[...]

A jak wygląda w Meritum wycofywanie pieniędzy z ROR-u? Zatem czy można zlecic
przelew w oddziale oraz jak dokonuje się autoryzowanie przelewów internetowych?

Data: 2010-02-23 02:45:36
Autor: Krzysztof
Meritum- lokaty w gore

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:5065.0000063d.4b831889newsgate.onet.pl...

[...]

Generalnie to obsluga via net tego ROR. W placowce moze i mozna wyplacic, ale trzeba sprawdzic do jakiej kwoty i czy sa jakies prowizje. Tabele sa dostepne na stronie.
Obsluga przez net przez hasla sms- bezplatne. Sa inne opcje, ale platne.
Jezeli masz konto w innym banku, to placowka do obslugi konta w Meritum nie jest potrzebna, bo zawsze mozna bezplatnie przelac na inne swoje konta.

Meritum- lokaty w gore