Meritum, nowe oprocentowanie lokat.

Data: 2011-05-12 11:20:13
Autor: wiatrak
Meritum, nowe oprocentowanie lokat.
Meritum wystawił dziś nową tabele lokat. Moze mnie ktos uswiadomoć co się zmieniło? Ja nie widzę żadnych zmian/

http://www.meritumbank.pl/binsource/f/45/07/9/bin_C3PO083253206327e59445079.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Komunikat_www_dzienna.pdf

Data: 2011-05-12 10:45:42
Autor: pZyHo
On 12 Maj, 11:20, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Meritum wystawił dziś nową tabele lokat. Moze mnie ktos uswiadomoć co się
zmieniło? Ja nie widzę żadnych zmian/

http://www.meritumbank.pl/binsource/f/45/07/9/bin_C3PO083253206327e59...

Moze nie do konca w temacie, ale rozmawialem dzisiaj z "opiekunem" z
OF (zakonczenie lokat). Powiedzial, ze banki maja generalnie za duzo
kasy i nie oplaca im sie sciagac kasy do siebie poprzez podnoszenie
oprocentowania lokat. Glownie przez spadek udzielanych kredytow.

Data: 2011-05-12 22:07:49
Autor: reik
W dniu 2011-05-12 19:45, pZyHo pisze:
[...]

A co miał powiedzieć - żebyś nie zakładał, bo za chwilę będą wyższe stopy procentowe? Trzeba było zapytać, że skoro bankom nie opłaca się ściągać kasy do siebie to czemu mimo wszystko namawia Ciebie do przedłużenia lokat przy takim super wysokim oprocentowaniu..?

Mnie "opiekunka" też namawiała w podobny sposób - nawet fajnie się rozmawiało ale i tak wygrał pocztowy z lepszą ofertą..

r.

Data: 2011-05-13 01:16:48
Autor: pZyHo
On 12 Maj, 22:07, reik <r...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Mnie "opiekunka" też namawiała w podobny sposób - nawet fajnie się
rozmawiało ale i tak wygrał pocztowy z lepszą ofertą..

A myslisz, ze co mu odpowiedzialem? Lokaty sie koncza i kasa leci
gdzie indziej. Tymbardziej, ze od kilku miesiecy OF zmienia
oprocentowanie tylko w dol. Mnie namawial na timingowa, ale jakos
prowizja 4% za fundus nie przemawia do mnie :P

Meritum, nowe oprocentowanie lokat.