Meritum, obecnie Alior - wprowadza opłaty od 1 grudnia !

Data: 2015-11-30 12:01:50
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum, obecnie Alior - wprowadza opłaty od 1 grudnia !
Elo

Wprowadzają opłaty za prowadzenie konta od 1 grudnia - 8zł.
Warunek zwalniający - 2000 jednorazowy wpływ lub pensja.

Opłaty za kartę: 6 zł + 8zł. Tak, razem 14zł. Jest jakiś warunek na zwolnienie z 8zł.

Szczegóły w wiadomości dostępnej po zalogowaniu do konta.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-30 07:08:07
Autor: Heniek
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:01:24 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
[...]

-- Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Ostatnia informacja z 10 listopada.
Nic o podwyżce.

--
Heniek

Data: 2015-11-30 17:06:23
Autor: Zbynek Ltd.
Heniek napisał(a) :
[...]

Bo to nie jest podwyżka. Nie było opłaty za posiadanie konta. Nie wiem, jak z tymi 8zł za kartę. Nie mam karty.

Poza tym, to że wczoraj nie było informacji, nie znaczy że dziś nie będzie.

Skończył się czas na wisienki, teraz czas strzyżenia owieczek.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-30 08:50:03
Autor: Heniek
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 17:05:59 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Heniek napisał(a) :
> [...]

Poza tym, to że wczoraj nie było informacji, nie znaczy że dziś nie będzie.

Skończył się czas na wisienki, teraz czas strzyżenia owieczek.

Minutę przed wysłaniem posta sprawdzałem.
W tabeli oip też nie ma.
Mówię o koncie stricte internetowym.

--
Heniek

Data: 2015-11-30 18:39:22
Autor: Zbynek Ltd.
Heniek napisał(a) :
Minutę przed wysłaniem posta sprawdzałem.
W tabeli oip też nie ma.
Mówię o koncie stricte internetowym.

Nie da się skopiować treści okna, więc zrzut ekranu:
http://zapodaj.net/3ae54b8a06af8.jpg.html

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-30 22:56:35
Autor: Heniek
Meritum, obecnie Alior - wprowadza opłaty od 1 grudnia !
Czyli mnie nie dotyczy :-)

--
Heniek

Data: 2015-12-01 09:30:14
Autor: Zbynek Ltd.
Meritum, obecnie Alior - wprowadza opłaty od 1 grudnia !
Heniek napisał(a) :
Czyli mnie nie dotyczy :-)

Ciesz się, ciesz. Nie znasz dnia ani godziny, gdy znienacka dotrze podobna informacja :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-12-02 01:16:09
Autor: Chris94
Dnia Mon, 30 Nov 2015 07:08:07 -0800 (PST), Heniek napisał(a):

Ostatnia informacja z 10 listopada.
Nic o podwyżce.

Bo te zmiany w TOiP były zapowiedziane tak dawno, ze wszyscy już o tym
zdążyli zapomnieć. Meritum te podwyżki opłat zapowiedział w swojej TOiP z dnia 1 czerwca, a
dokument Aliora ma datę 20 sierpnia.
A tutaj warunki zwolnienia z opłat:

"*Od 01.12.2015 r. zwolnienie z opłaty dotyczy Klientów, którzy:
1) dla Konta Wyższej Jakości: - zapewnią jednorazowy wpływ na konto na
kwotę min. 2 500 zł/mies. z innego banku lub z konta firmowego
prowadzonego w Alior Banku; lub - na rachunku rozliczą transakcje
bezgotówkowe wykonane kartą na kwotę min. 700 zł/mies.
2) dla Konta Osobistego Meritum/Konta Junior Meritum: - zapewnią na
konto
wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z
tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu
renty lub emerytury dokonany przez ZUS; lub - zapewnią jednorazowy
wpływ z rachunku innego banku, lub z rachunków dla Klientów Biznesowych
prowadzonych w Alior Banku na kwotę większą lub równą 2000 zł lub
większą lub równą 1000 zł w przypadku gdy właściciel lub oboje
współwłaściciele rachunku jest studentem/uczniem/słuchaczem i nie
przekroczyli 24 roku życia; lub - nie ukończyli 19 roku życia."

Jednocześnie ostrzegam, że zmiana typu konta na zwolnione z opłat Konto
Wyższej Jakości, kosztuje 150 zł.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-11-30 16:05:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Meritum, obecnie Alior - wprowadza opłaty od 1 grudnia !

"Zbynek Ltd." n3haa3$iu2$1@node1.news.atman.pl

Wprowadzają opłaty za prowadzenie konta od 1 grudnia - 8zł.

Z góry czy z dołu?

Warunek zwalniający - 2000 jednorazowy wpływ lub pensja.

Opłaty za kartę: 6 zł + 8zł. Tak, razem 14zł. Jest jakiś warunek na zwolnienie z 8zł.

Szczegóły w wiadomości dostępnej po zalogowaniu do konta.

Chcą, abyśmy pozamykali konta, aby dać nam możliwość otwierania z wisienkami. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Meritum, obecnie Alior - wprowadza opłaty od 1 grudnia !