Meritum - obniżka oprocentowania?

Data: 2010-03-12 07:10:42
Autor: Elgin
Meritum - obniżka oprocentowania?
Założyłem parę dni temu lokaty w Meritum na pół roku, oprocentowanie
5,65%. Teraz wchodzę na ich stronę, a tu... 5,2% za analogiczny okres.
Wygląda na to, że wszędzie spada...

Data: 2010-03-12 17:33:57
Autor: Krzysztof

"Elgin" <isengrim.faoiltiarna@gmail.com> wrote in message news:d58938d0-36af-4c9d-a80c-589be47a1adbt20g2000yqe.googlegroups.com...
Założyłem parę dni temu lokaty w Meritum na pół roku, oprocentowanie
5,65%. Teraz wchodzę na ich stronę, a tu... 5,2% za analogiczny okres.
Wygląda na to, że wszędzie spada...

Bylo moje info z 10 marca

Data: 2010-03-12 23:25:27
Autor: Feromon

Użytkownik "Elgin" <isengrim.faoiltiarna@gmail.com> napisał w wiadomości news:d58938d0-36af-4c9d-a80c-589be47a1adbt20g2000yqe.googlegroups.com...
Założyłem parę dni temu lokaty w Meritum na pół roku, oprocentowanie
5,65%. Teraz wchodzę na ich stronę, a tu... 5,2% za analogiczny okres.
Wygląda na to, że wszędzie spada...

ZApytaj w banku. Ja w Polbanku miałem 6,5 a teraz widzę mniej dają.
Ale NOWYM dają mniej - mnie poinformowali, że mam po staremu...

Feromon

Meritum - obniżka oprocentowania?